Witam.
Mam mały problem związany z korpusem przepustnicy i elementami z nim związanymi. Mianowicie chodzi mi o to, czy przypadkiem ktoś nie jest w stanie mi powiedzieć w jakiej kolejności powinny być zakładane części korpusu przepustnicy począwszy od kolektora dolotowego na osłonie związanej z filtrem powietrza kończąc? Najbardziej zależy mi na uszczelkach, gdyż z tym mam największą zagwozdkę.
Stan części uszczelek po wymontowaniu wołał o pomstę do nieba, więc z braku dostępu do sklepu motoryzacyjnego postanowiłem dorobić je z grubego papieru fotograficznego (bądź czegoś w tym rodzaju). Po próbie uruchomienia zaczęły się wydobywać opary paliwa z okolic korpusu i nie mógł załapać. Podejrzewam, że winę mogą ponosić w/w uszczelki. Mam jednak wątpliwości czy złożyłem je w odpowiedniej kolejności, dlatego założyłem owy temat.
Za pomoc z góry dziękuję.