Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    81
    Auto
    Palio 1.6 HL
    ja 2 lata temu też to robiłem, ja robiłem u pana Mietka i wyszło trochę ponad 1500zł. niestety już po roku na nadkolach wyszła rdza ( mimo że wcześniej nie było jej widać) a ostatnio jak podnosiłem żeby zmienić opony z jednej strony ciężko było znaleźć miejsce żeby dało się podnośnik podstawić. To dopiero strata kasy.
    Jeśli masz w planach użytkować ten samochód to wkładaj kasę zrób porządnie, bo za 10000 tyś też kupisz stary samochód w który ciągle będzie trzeba wkładać kasę.

    Moje palio ma u mnie dożywocie, mimo ze nie planuje już takiej kasy w niego wkładać, ale jest w rodzinie od nowości i wiem co mam, a że kasę wole inwestować w moto, to jeżdżę starym palio



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Thundercat Zobacz post
    bo za 10000 tyś też kupisz stary samochód w który ciągle będzie trzeba wkładać kasę.
    Za 10 tyś można kupić już coś uczciwego na parę latek.. No chyba, że celujemy w Stilo 2005 JTD na full wypasie za 10 tyś to potem takie są problemy
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    To jest tak, że w tym temacie każdy będzie miał inne zdanie.
    Jednemu by szkoda było ładować w to 10k, a drugiemu nie.

    Ja osobiście za 10k bym celował w inne auto, i nie w Fiata.

    Po prostu to jest osobista decyzja właściciela, i raczej nikt nie będzie za niego tutaj decydował co ma zrobić, a co nie, bo raczej on już sam wie co postanowi, oddając auto do lakiernika
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    27
    Postów
    133
    Auto
    Fiat Siena 1.4
    Rocznik
    1997
    Może jakimś wyznacznikiem w podjęciu decyzji i dobraniu warsztatu będzie to, ile ja zapłaciłem za robotę w mojej ok. 2 lata temu. Mam powiedzmy zaprzyjaźnione ASO Fiata w Częstochowie i za oba progi, dużą część podłogi, jeden sierp z tyłu z lakierowaniem i wszystkie nadkola metalowe, gdzie je brała rdza plus kawałek blachy na tylnym pasie zapłaciłem 2200PLN. To już jest łączny koszt, od wstawienia auta, do wyjechania zrobionym. Do tego oczywiście cała blacha w miejscu napraw pokryta "czymś białym", a na to kompozycja asfaltowa, czy też Bitex jak kto woli :-). Już druga zima mija, miesiąc temu byłem wymienić kółka na zimowe i bez problemu wisi na podnośniku na progach, podparta w fabrycznych miejscach. Rdza nigdzie nie wychodzi. Na życzenie podeślę zdjęcia, jak rzecz wyglądała przed naprawą (dodatkowo było to wcześniej "za grosze" robione też u "pana Mietka" i spartolone maksymalnie).
    Jak Sienka ogólnie wygląda, można zobaczyć w galerii - studenckie auto, ale moje oczko w głowie :-).

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2010
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    44
    Postów
    33
    Auto
    fiat siena 1.2 EL 1999r
    Rocznik
    1999
    Z racji swoich wieloletnich doświadczeń ze Sieną(14 lat), zawsze doradze każdemu w temacie czy inwestować czy sprzedać, to pierwsze rozwiązanie.
    Nie tylko z sentymentu do auta, bo miałem obok Sieny również przygody z wieloma samochodami w międzyczasie, ale właśnie te przygody, poznawanie i szukanie czegoś lepszego, czasem mnie bardziej zrujnowało finansowo, niż dokładanie do Sieny. Jasne, jak sie podliczy koszty doprowadzenia Sieny do dobrego stanu, to wyjdzie sporo tego, ale do której marki nie dokładasz, do każdego samochodu używanego.
    Jeżdziłem japończykami, niby cenionymi za niezawodność, to mam wiele negatywnych skojarzeń i finansową pustkę w portfelu. Siena na tle innych marek, wcale nie jest skarbonką, można powoli ogarnąć temat doinwestowania czy doprowadzenia do lepszego stanu za w miarę rozsądne pieniądze i warto trzymać samochód, powoli wszystko porobić a jeszcze długie lata posłuży niejednemu kierowcy.
    fiat siena 1.2 1999r(od nowości)

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    31
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Moim zdaniem inwestycja rzędu 10tyś złotych w auto warte może 3tyś złotych jest absurdem. Jeżeli już to poszukaj sobie jakieś używane fajne aluski za 500-600zł a nie 2000zł, zrób samemu to co dasz radę. Mechanika naprawdę nie jest czymś wielkim, wystarczy mieć jakieś pojęcie o tym co się robi i narzędzia. Ja dałem silnikowi praktycznie drugie życie a tym samym zaoszczędziłem, między innymi dzięki temu forum, kupę kasy i o to w tym chodzi.

  8. #22
    tcx
    tcx jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2011
    Skąd
    nad morzem
    Postów
    24
    Auto
    Siena 1.4
    Witam.

    Siena już ma blacharkę zrobioną i w całości jest pomalowana, jutro jadę obejrzeć efekty.

    Auto do odbioru będzie w przyszłym tygodniu. W Sienie dodatkowo zrobiłem: rurki hamulcowe twarde, nowy bak - przy wymianie dodatkowo dwie sprężyny z tyłu (jedna była pęknięta), nowy akumulator, nowe czujniki: podciśnienia paliwa i temperatury, nowa guma odchodząca od filtra powietrza. Siena dostanie też nowy ogranicznik prawych drzwi i nowy tłumik końcowy.

    Co myślicie o tych alufelgach?
    NOWE FELGI 15'' 4X98 FIAT 500 DOBLO BRAVO PUNTO (2899538700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Oczywiście zaciski hamulcowe i bębny będą zdjęte i pomalowane. Bębny są tanie, więc kupię nowe.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Dylemat - czy w nią inwestować na poważnie.

    Felgi ładne ale to oryginały nie są i zaraz je połamiesz.. Nie kupowałbym..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    tcx
    tcx jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2011
    Skąd
    nad morzem
    Postów
    24
    Auto
    Siena 1.4
    Dlaczego miałbym je połamać? To one się gną jak felgi w Seicento?

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    To jest tania chińszczyzna, często się krzywią bo z gorszego jakościowo aluminium.
    Za te pieniądze dostaniesz spokojnie używane i regeneracja wyniesie Ciebie z zakupem max 800 zł.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Weź sobie poczytaj o chińskich felgach.. W tych art jest masę zdjęć co się z takim kołem potrafi dziać.. Nie warto..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    tcx
    tcx jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2011
    Skąd
    nad morzem
    Postów
    24
    Auto
    Siena 1.4
    Witam, jestem po oględzinach.

    Dziadek stwierdził, żebym wymienił jeszcze rurki hamulcowe miękkie wszystkie - na co się zgodziłem.

    Siena świeci się z daleka, wygląda pięknie. Do odbioru w przyszłą środę. Wrzucę fotki :-)

    Poszukam innych alufelg.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a ja mam do ciebie pytanko czy u ciebie w sienie przewody hamulcowe były stalowe czy miedziane ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    tcx
    tcx jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2011
    Skąd
    nad morzem
    Postów
    24
    Auto
    Siena 1.4
    @yacub - stalowe. Teraz miedź.

    W ogóle to do tej pory inwestycję w auto przeliczyłem i wychodzi... 7.600 zł. Warto :-) Jeszcze do tego dojdą alufelgi. Robię to dla auta, bo wiem, że mi się odwdzięczy :-)

  16. #30
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to chyba zastanowie sie nad wymianą na miedz bo ostatnio koledze w seju jak mu przyszło hamowac to strzeliły dwa przewody stalowe i przywalił w puga 205 - mała szkoda ale teraz mówie ze hamulce odżyły a stare to sie zaczeły kruszyc w rekach
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1.9 JTD wyciek z silnika, uszczelka, czy poważna awaria?
    Napisany przez Armator na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-06-2014, 08:02
  2. Zwieszenie, amortyzatory, dylemat
    Napisany przez karol83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 21-05-2014, 22:03
  3. Dylemat z chłodnicą wody:(
    Napisany przez Hazi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:24
  4. Bardzo poważny problem z uruchomieniem
    Napisany przez martut na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 22-07-2012, 00:35
  5. Nasze poważne problemy :(
    Napisany przez KrzychuB na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 16-07-2010, 08:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

FIAT CZENSCI SEJCZENTO RURKI MIEDZIANE CZENSTOCHOWA

koszt wspawania podlogi palio

przewody hamulcowe twarde fiat palio weekend

sprezyna do zacisku fiat siena

przewody hamulcowe dlugie fiat

koszt wymiany progu i kawalka podlogi seicento

sprezynka zacisku do fiat siena

jakie dlugie sa rurki hamulcowe w fiacie siena

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl