Mam Fiata Sedici 1,9JTD 2008. Kody błędów wskazuja na zanieczyszczony filtrcząsteczek stałych. Proszę o podpowiedz.
Mam Fiata Sedici 1,9JTD 2008. Kody błędów wskazuja na zanieczyszczony filtrcząsteczek stałych. Proszę o podpowiedz.
można kupujesz płyn do czyszczenia kominków i jazda. wlewasz płyn jak trochę odmięknie to płuczesz wodą z węża. tylko w przeciwna stronę niż lecą spaliny. pomaga na 100%. tylko może być jeszcze czujnik różnicy ciśnienia.
Dzięki za podpowiedz filtr został przepłukany i POMOGŁO!!!!!
Dzięki Marcin jeśli coś sie będzie działo z filtrem napewno podpowiem mechanikowi o twojej podpowiedzi. Dzięki![]()
u mnie zapaliła sie kontrolka "engine" i w serwisie powiedzieli ze ma błędy EGR wykasowali błąd ale po przejechaniu 100km znowu sie zapaliła. wczoraj wyczyściłem EGR był niemal pełny sadzy. niestety kontrolka samoczynnie nie zgasła czy mam odczekać czy konieczne jest skasowanie jej z listy błędów komputera ?
czytałem ze mozna zaslepić tylko ze zdania są podzielone czy zaslepiać na 100% czy jednak zostawić mały otwór - przelot - jak w tym silniku własciwie to powinno być zrobione?
Powinno być zaślepione kryza z otworami
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-FF 1.8 TDCi
-Fiat Croma 1.9FL Emotion
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP
Panowie co do EGRu to ja po tym co usłyszałem byłbym ostrożny z jego zaślepianiem. To dość śliski temat jest. Już pędzę z wyjaśnieniem. Otóż spaliny które idą ponownie do komory spalania powodują że nie ma tak tak nagłego wybuchu i zawory delikatniej uderzają w gniazda a co za tym idzie nie wybijają tych gniazd. Po tym jak to usłyszałem a usłyszałem to od człowieka bardzo kumatego sam zaniecham montowania zaślepki która jakiś czas temu przyszła z allegro. Nie jest to warte tego co się może stać.
Nie wiem jak w nowych autach ale w starszych konstrukcjach egr był dokładany jakby do gotowego silnika i nie był brany pod uwagę przy obliczaniu zużycia silnika.. Tak więc tam, oprócz ochrony środowiska wywalenie egr'u może mieć tylko pozytywne skutki..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Mi się wydaje trochę że to taka teoria wymyślana na siłę z tym nadmiernym zużyciem bez egr'u no ale nie wiem tego na pewno i się nie wypowiadam..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT