Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2016
    Skąd
    Oborniki WLKP
    Wiek
    35
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Punto II FL
    Rocznik
    09.2005

    Fiat Scudo 2007r 2.0 Multijet 120 KM ładnie odpala ale chodzi nierówno i nie może wejśc na obroty?

    Witam jak w temacie. Co to może byc. Po pierwsze czy on ma DPF-a. Po drugie czy ma klapy wirowe w kolektorze ssącym?. Bo już różne opinie słyszałem. Dodam iż auto ładnie odpala ale jego praca pozostawia wiele do życzenia. Na razie go odstawiłem i czekam za wolnymi terminami u mechanika bo boję się iż może stać się coś grubszego. Teraz chodzi, więc obstawiam że jest jeszcze szansa na uratowanie silnika. Cały czas słyszę że to mogą być klapy wirowe więc jeśli to może być to, to pytanie co się lepiej opłaci poszukać nowy kolektor czy zregenerować stary albo zregenerować wywalając klapy. Następne pytanie: z racji tego iż stoi siada mi akumlator i włącza się tryb ekonomiczny
    (miga na postoju kontrolka ładowania o rozłącza niepotrzebne systemy i urządzenia). Czy można wyłączyć ten tryb np za pomocą interfejsu?.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2016
    Skąd
    Oborniki WLKP
    Wiek
    35
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Punto II FL
    Rocznik
    09.2005
    Dziękuje wam koledzy za pomoc . Już wiem co męczyło moje Scudo :-) . Auto odpalało ale nie chciało wejść na obroty. Trcochę to czasu zajeło. Komputer nie pokazywał żadnego błędu co trochę komplikowało sprawę. Ale i bez tego udało się dojść że za te kłopoty odpowiada pompa wtryskowa a konkretniej uszkodzona pompa podająca paliwo. Po wyciągnięciu pompy okazało się że rozpadła się obudowa pompki podającej. Nie miałem czasu na szukanie nowej obudowy więc postanowiłem poszukać nową pompe. Udało się znależć dobrą za 600zł i teraz auto śmiga jak nowo narodzone. Strach się bać bo w serwisie mi powiedzieli że prawdopodobnie trzeba będzie wymienić pół osprzętu silnika kwota na wstępie 3000zzł minimum. Dlatego się cieszę że udało się je naprawic po taniości :-) z czego jestem mile zaskoczeni.. Jako morał mogę wam powiedzieć że ważna jest dobra diagnoza. Jak ktoś będzie miał podobne objawy pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić ciśnienie na pompie wtryskowej. Pozdrawiam Jacek


 

Podobne tematy

  1. Doblo maxi 1.3 multijet 2007r., czujnik uderzeniowy
    Napisany przez bartasmg na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-11-2015, 16:55
  2. Nie chce zapalic, gaśnie lub nierówno chodzi na wolnych
    Napisany przez dymianek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-06-2015, 12:23
  3. Migająca kontrolka oleju Ducato 2,2 Multijet 100 km 2007r
    Napisany przez jackub na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-09-2014, 18:10
  4. Scudo 1.6 multijet 90 2007r. Ubytek płynu wspomagania
    Napisany przez Traker_Actros na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-01-2014, 23:16
  5. Doblo 1.3 MultiJet 2007r. Uszkodzony sterownik silnika?
    Napisany przez krzzar34 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-12-2012, 20:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl