Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2010
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    3
    Auto
    Doblo 1,3
    Dokładnie lukq najlepszym sposobem zeby taki temat liznac jest wlasnie zakład pracy! Ludzie ktorzy nie byli na szkoleniu czesto boja sie uzywac gasnicy najczesciej kobiety one sa przerazone gdy maja wziac gasnice do reki!

    Co do wczesniej wspomnianych przyciskow ROP, są to ręczne ostrzegacze pożarowe systemu sygnalizacji pożaru lub systemu oddymiania klatki schodowej/hali. Umiejetnosc ich uzycia bądz nawet odwaga jest bardzo istotna poniewaz nie zawsze czujki zadzialaja od razu gdy powstanie pozar czesto w godzinach "szczytu" czlowiek zdazy zauwazyc pierwszy i skrocenie czasu alarmowania jest tutaj bardzo istotne. Wiekszosc ludzi mysli ze ludzie gina w płomieniach a to nie prawda prawie 90% zgonow spowodowanych jest trującym dymem, zaczadzeniem. Dlatego tak istotne jest jak najszybsze zaalarmowanie aby system sygnalizacji pozaru wlaczyl inne urzadzenia przeciwpozarowe w tym systemy oddymiania ktore powoduja jak sama nazwa wskazuje usuniecie dymu z klatki schodowej/hali.

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Co kryje się pod pojęciem remont gaśnicy?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2010
    Skąd
    Jaworzno
    Postów
    3
    Auto
    Doblo 1,3
    Gaśnica aby mogła być nazywana gaśnicą musi być certyfikowana przez CNBOP. Certyfkacje dostaje cała gaśnica. Jeżeli uszkodzi się jego jakiś element to musi zostać wymieniony na taki sam certyfikowany. Proszek gaśniczy ma ważność najczęściej 5 lat po tym okresie gaśnica traci certyfikację ponieważ jeden z jego elementow jest nieaktualny wiec defakto nie mozna juz ja nazywac gaśnica. Proszek musi zostać wymieniony na nowy do tego oczywiscie ten sam typ! Wtedy dalej gaśnica jest "aktualna".

    Remont tak w skrocie to rozkrecenie calej gasnicy wymiana proszku na nowy, sprawdzenie stanu naboi jezeli sa slady korozji itp. lub waga odbiega od dopuszczalnej to rowniez jego wymiana, sprawdzenie stanu zbiornika gasnicy, wymiana uszczelek, przesmarowanie uszczelek, czyszczenie glowicy i wszystkich innych elementow (wbrew pozorom nie jest tego duzo)

    Pozdrawiam


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bledy przy uzywaniu gasnicy

uzycie gasnicy samochodowej

aby gasnica mogla

jak uzywac gasnicy co2

gasnica jak uzyc

jak uzyeac gasnicy co2

http://www.iparts.pl