Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 57 z 57
Like Tree4lubi to!

Temat: samodzielna naprawa turbosprężarki  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    ProfiTurbo.pl lubi to.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Kor/Koras to po prostu nazwa rdzenia sprężarki - innymi słowy wirnika.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2009
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    94
    Auto
    Fiat Stilo
    A co w sytuacji kiedy kupujemy cały koras? Czy nie powinno być to od razu wyważone?
    To co kupujemy jest ju wyważone
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 03-04-2015 o 06:52
    ProfiTurbo.pl lubi to.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2015
    Skąd
    Katowice
    Postów
    3
    Auto
    Audi
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Kor/Koras to po prostu nazwa rdzenia sprężarki - innymi słowy wirnika.
    Wirnik jest jednym z podstawowych elementów składowych korasa/CHRA. Stosując taką metodę naprawy turbosprężarki, pojęcie regeneracja nabiera nowego znaczenia, bo tak na prawdę z regeneracją nie wiele mamy tu wspólnego. Montowany jest nowy mechanizm turbosprężarki w zabrudzonych muszlach. Efektem jest praktycznie nowe turbo. Oczywiście nie możemy zapominać o zmiennej geometrii VNT, która występuje w zdecydowanej większości turbo z silnikiem diesel`a, tyle, że najczęściej wystarcza jej wyczyszczenie, z późniejszą kalibracją.

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2015
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    1
    Auto
    Opel Corsa
    Rocznik
    1995
    a ja powiem Wam taka ciekawostkę, że kiedyś zaniosłem starą turbosprężarek do znajomego mechanika i facet tak mi genialnie to zrobił, że wyglądała jak nówka. Troche portfel uszczuplał ale jak autko super śmigało
    Ostatnio edytowane przez seth ; 08-07-2015 o 16:34

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    142
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2005
    No niektórzy mają talent do takich rzeczy. A ile zapłaciłeś?

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    7
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2005
    Wow, podziwiam Was, ja sama bym się nie zdecydowała na naprawę turbosprężarki. Koło mogę wymienić, ale większe rzeczy zostawiam jednak fachowcom. Przynajmniej jak coś pójdzie nie tak, to nie będzie z mojej winy

  9. #53
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    47
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał motofanka_anka Zobacz post
    Wow, podziwiam Was, ja sama bym się nie zdecydowała na naprawę turbosprężarki.
    ano dziewczyny tak mają

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2009
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    94
    Auto
    Fiat Stilo
    Cytat Napisał motofanka_anka Zobacz post
    Wow, podziwiam Was, ja sama bym się nie zdecydowała na naprawę turbosprężarki. Koło mogę wymienić, ale większe rzeczy zostawiam jednak fachowcom. Przynajmniej jak coś pójdzie nie tak, to nie będzie z mojej winy
    Koleżanko, nie taki Diabeł straszny. Sprężarka to w gruncie rzeczy nie aż tak skomplikowane urządzenie. Od mojej samodzielnej naprawy teraz w grudniu mija już 4 rok i przejechane ok 55 tys. km. Więc spokojna głowa

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2015
    Skąd
    opolskie
    Wiek
    41
    Postów
    5
    Auto
    stilo 1.8 16v
    Rocznik
    09.2002
    Witam przerabiałem ten temat tylko w bmw e46 320d turbo na stół i wymiana wszystkiego co było w środku,ale najlepsze jest to ze gdy kupywałem częsci pytałem gościa co z wyważaniem?gość powiedział ze wirniki od strony zimnej jak turbosprężarka jest już fabrycznie wyważona i nie powinno być problemu,po zmontowaniu wszystkiego chodzi do dzisiaj i nic sie nie dzieje totak że polecam wszystkim jeżeli lubicie sobie pogrzebać

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Panda
    Rocznik
    2009
    Szczerze mówiąc nie wiem czy podjąłbym się samodzielnej naprawy turbosprężarki ;p jeśli ktoś nie ma do tego wrodzonych umiejętności to zapewne może zrobić więcej szkód niż dobrego. Mój znajomy miał kiedyś nie lada problem, ponieważ podczas wypadu nad morze padło mu turbo w jego Audi. Miał o tyle szczęście, że zdążył jeszcze dojechać do ośrodka, na drugi dzień oddał auto do AMSerwis i mówił że życie mu wręcz uratowali, turbina została zregenerowana bardzo szybko. I tak mnie przy okazji naszło, dużo osób kupuje diesle, ale przecież nie licząc kosztów samego paliwa to ogólne koszty utrzymania takiego auta są o wiele większe. Co może być przyczyną tego, że ludzie boją się benzyn?

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    48
    Postów
    528
    Auto
    Nuova Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion zwana Cristy
    Rocznik
    VII 2010
    Cytat Napisał Holmer Zobacz post
    Co może być przyczyną tego, że ludzie boją się benzyn?*
    Nowoczesne benzyny niedługo (jeśli nie już) nie będą się wiele różniły "upierdliwościami" on ON. Dwumasy, turbo już są a filtry cząstek stałych będą lada chwila. Jest tylko m/z taka różnica, że potrzeby rynku już wymogły dużą liczbę miejsc gdzie profesjonalnie (słowo klucz) można naprawić elementy diesla owiane złą sławą jak turbo, wtryski itp. Ceny części także nie zabijają. Przy zakupie i wyborze silnika trzeba sie kierować swoimi potrzebami (miasto, trasa,) a nie modami i ludowymi "mundrościami". Ja lubię diesle za moment obrotowy a przez to elastyczność. Każdemu według potrzeb.


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Turbosprężarka NOWA do 1.3 JTD
    Napisany przez djmatti91 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2011, 13:06
  2. [silnik] Punto II 1.2 16V Rozrząd samodzielna wymiana.
    Napisany przez bobikpl na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-10-2011, 18:25
  3. Naprawa zderzaka
    Napisany przez 19gringo91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-03-2011, 19:51
  4. Naprawa rozrusznika
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-05-2010, 19:46
  5. naprawa wgniecenia.
    Napisany przez mb3366 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-08-2009, 09:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

samodzielna regeneracja turbiny

zestaw naprawczy turbo

samodzielna naprawa turbiny

regeneracja turbiny forumzestawy naprawcze turbinsamodzielna naprawa turboregeneracja turbiny samemuwymiana turbiny krok po krokuzestawy naprawcze do turbinkomplet naprawczy turbinyzestaw regeneracyjny turbinyzestaw naprawczy do turbinyregeneracja turbiny krok po krokujak naprawic turbine samemuwymiana rdzenia turbinyzestaw naprawczy turbiny fiatzestaw naprawczy do turbinregeneracja turbiny ford focuszestawy naprawcze turbosprezarek

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl