Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Witam kolegę "tzok-a" ja tak przy okazji szkoda że już nie współpracujesz z Yanim odnośnie tłumaczeń. Mam nadzieję ,że wznowisz swoją jakże pożyteczną pracę dotyczącą tłumaczeń plików językowych.
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    50
    Auto
    Grande Punto 1.3MJ
    Rocznik
    2006
    Ostatnio była spora aktualizacja polskiego w MESie... praktycznie nowe tłumaczenie zrobione od zera, włącznie z żółtymi panelami.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Ostatnio coś patrzałem i właśnie na żółtym było w angielskim i tak cię wspominałem. Jak już tak odnośnie tłumaczenia to mam pytanko . W tłumaczeniach do sterowników które zostały przeniesione z twojego programu występuje podczas połączenia ze sterownikiem komunikat jak w IAVscan wyłącz stacyjkę. Czy Yani tak przekopiował ,czy tak ma być .Ja nie wyłączam stacyjki podczas łączenia . Wiem że w IAV tak było ,ale czy w Mesie też tak ma być ,czy błąd w tłumaczeniu ?

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2014
    Skąd
    Świnoujście
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1,2 Wekend
    Rocznik
    12.2000
    Dziekuje za tak szybka odpowiedz. Te flagi ok rozumiem.U mnie to kontrolka sie nie świeci wcale.moja instalacja tak 2 generacji.Kola sie nie grzeją.Mam wątpliwość tyczącą sie ,że silnik sie kończy.Jeszcze nierobiłem ciśnienia-jak to nie wyjdzie to klapa z moja BIEDRONKĄ.Juz 3 razy próbowałem i jest tak samo.Na piątym 118-119,pedal w podlodze obroty między 3400 a 3750 i koniec........Co robić....to miezenie ciśnienia????????????Na 1,2,3,4, pracuje rewelwcyjnie jak dla mnie....

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    50
    Auto
    Grande Punto 1.3MJ
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    W tłumaczeniach do sterowników które zostały przeniesione z twojego programu występuje podczas połączenia ze sterownikiem komunikat jak w IAVscan wyłącz stacyjkę. Czy Yani tak przekopiował ,czy tak ma być .
    Błąd w tłumaczeniu to nie jest, ale wyłączanie zapłonu w tym momencie większego sensu nie ma... problem w tym, że IAW-x6F nie prześle kodu ISO w inny sposób niż tylko podczas wybudzania sterownika. Niestety najpierw musi zostać uśpiony, co zajmuje ok 90s od wyłączenia zapłonu, chyba że wcześniej został zainicjowany tryb diagnostyczny, wtedy uśpi się od razu. Nie wiem czy MES przypadkiem nie wysyła ciągu inicjującego tryb diagnostyczny dwukrotnie (raz przed tym komunikatem), a tylko wtedy wyłączenie (i ponowne włączenie) stacyjki miałoby sens.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    W cc 700 test składu mieszanki co z tego, że jest gaźnik, ale na gaźniku zawsze jest ok. dlatego dziwne, ale jest wtyczka, zrobili.
    I like my FIAT Cinquecento.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2014
    Skąd
    Świnoujście
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1,2 Wekend
    Rocznik
    12.2000
    Dzien dobry TZOK koła sie nie grzeją.Niemniej 5 bieg slaby.Na czwartym pociagnołem 125 km,zmienilem na 5 bieg i tak pojechalem 5 km bez zmian z pedałem w podlodze.W poniedzialek zmienię sondę lambda może to coś zmieni.......?

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    50
    Auto
    Grande Punto 1.3MJ
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał piotr19 Zobacz post
    U mnie to kontrolka sie nie świeci wcale.moja instalacja tak 2 generacji.
    Więc pewnie wcale tej kontrolki nie masz... często przy zakładaniu LPG 2 generacji była odcinana (ale powinna być odcinana tylko na LPG). Masz emulator sondy? Emulacja powinna być ustawiona "na masę" i powinna wywoływać błąd sondy podczas jazdy na LPG. Gazu na mikserze (gaźniku, tylko gazownicy unikają tej nazwy by budzić złych skojarzeń) nie da się idealnie wyregulować, więc sterownik nie może "widzieć" sygnału z sondy podczas jazdy na LPG, gdyż w przeciwnym wypadku będzie próbował korygować czas wtrysku, by poprawić skład mieszanki (co podczas jazdy na LPG nie będzie miało żadnego znaczenia ale może znacząco pogorszyć lub wręcz uniemożliwić pracę silnika na benzynie oraz jego uruchamianie).

    Kiedy ostatnio kontrolowałeś luz zaworowy? Na LPG powinieneś to robić co ok 15 tys. km.

    Do tego silnika (1.2 MPI) można i warto zakładać IV gen. LPG, ale ze względu na brak automatycznej regulacji luzu zaworów tak czy inaczej, mając LPG, trzeba je regularnie kontrolować i bardzo pilnować składu mieszanki (a przy 2 generacji stroić ją na bogatą mieszankę).
    Ostatnio edytowane przez tzok ; 17-12-2016 o 15:46

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    Cinquecento 700 ed też ma wtyczkę do tego badania.
    Diagnostykę 700 można było przeprowadzić takim magicznym urządzeniem o nazwie Fiat-Lancia Tester.
    F/L FLT FIAT/LANCIA TESTER diagnosi-Diagnostics-diagnosi-Testeur/ALFA | eBay

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    No taki tester, choć regulacja gaźnika to bułka z masłem i w sumie nie jest potrzebny, podstawowe obd w cinquecento, przeprowadza się za pomocą szczelinomierza, czujnik położenia wału i regulacja gaźnika praktycznie na słuch, choć fajnie mieć taki aparat.
    I like my FIAT Cinquecento.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    regulacja gaźnika to bułka z masłem
    Gdybyś chciał wyregulować w 700 -ce gaźnik japoński AISAN to zmieniłbyś zdanie.
    Z tym to nawet w ASO nie dawali rady

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    50
    Auto
    Grande Punto 1.3MJ
    Rocznik
    2006
    NANOPLEX to sterownik zapłonu, zatem jedyne dostępne informacje dotyczą obrotów silnika i KWZ (są tam dwie statyczne mapy, przełączane podciśnieniem, nie ma nawet liniowego pomiaru podciśnienia, tylko komparator).

  14. #28
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Tomek teraz tomu tak wytłumaczyłeś ,że na pewno zrozumie

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Gdybyś chciał wyregulować w 700 -ce gaźnik japoński AISAN to zmieniłbyś zdanie.
    Z tym to nawet w ASO nie dawali rady
    A fos np. reguluję się łatwo, ale trzeba uważać z bogactwem mieszanki, bo cc700 na tym gaźniku potrafi spalić nawet 12-13 na setkę, żart, nie sądzę, ale przy dobrym wyregulowaniu, da się zejść na 9 litrów w trybie mieszanym, zapłon to nanoplex, to nie wszystko , bo gaźnik zawiera podciśnienie, i gdy jest mróz i duży pobór napięcia, automatycznie zwiększa się dawka paliwa dwu krotnie, dlatego cinquecento dobrze pali nawet przy -20 stopniach. Ale spalanie w zimie grubo przekracza 10 litrów, na trasie można zejść do 5 litrów, jak jedzie się 90 km/h nie więcej, przy 120 km/h spalanie drastycznie wzrasta do 10-11 l.
    I like my FIAT Cinquecento.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Diagnostyka Maryśki
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 20-10-2011, 19:08
  2. diagnostyka
    Napisany przez cder na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-09-2011, 17:51
  3. Diagnostyka pojazdu
    Napisany przez Filip85 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-07-2011, 15:06
  4. diagnostyka
    Napisany przez piotr1343 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-07-2010, 10:07
  5. Diagnostyka OBD
    Napisany przez xm55 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-04-2009, 13:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

iaw scan 2

iaw scan 2 pl

iaw scan 2 pl pobierz

iaw scan

iaw scan 2 download

iaw scan 2 chomikuj

iaw ecu scaniaw ecu scan 2iaw scan2iaw-scan2IAW scan 2 chomikuj.pliaw ecu scan 2 chomikujiaw ecu scan plfiat scan 2 6 forumiaw scan 2 pl downloadiaw scan 2 pobierziaw-04kiaw ecu scan 2 downloadfiat coupe iaw scan 2iaw ecu scan 2 pljaw scan 2 iaw scan 2diagnostyka chomikujiawscan2vag com obd fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl