Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2011
    Skąd
    Brwinów
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2004

    za szczelny korek wlewu paliwa?

    Witam! Mam mały problem, mianowicie gdy wlewam wiecej paliwa do samochodu, powiecmy 3/4 baku czy full to taki w przybliżeniu po zejściu każdej ćwiartki samochód traci moc i zaczyna się dławić jak daje mu wiecej gazu, nie ma siły iść, ale jako tako jedzie, po pewnym czasie zaczyna sie juz tak dłąwić, że nie da sie jechać. Wtedy musze sie zatrzymać, zgasić silik, odpalic jeszcze raz i do nastepnej ćwiartki jest okej, czego to wina? Znajomy mi powiedział, że moge mieć za szczelny korek wlewu paliwa i to dla tego. Pomożecie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Bardziej odpowietrzenie się zatkało. Czy coś się dzieje prócz tego, jakieś inne objawy? Bardziej wskazuje mi to na wieszajaca się pompę.
    Napisz coś więcej

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2011
    Skąd
    Brwinów
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    a gdzie jest to odpowietrzenie? dostanie sie tam sam czy mechanik potrzebny?

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Odpowietrzenie to wężyk który idzie ze zbiornika obok węża przez który się tankuje.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał jakubfermat Zobacz post
    Znajomy mi powiedział, że moge mieć za szczelny korek wlewu paliwa i to dla tego. Pomożecie?
    Czy to wina korka wlewu paliwa można łatwo sprawdzić, w momencie jak Ci się zaczyna dławić nie gasząc silnika odkręć korek, jeżeli usłyszysz syk zasysanego przez zbiornik paliwa, to odpowietrzenie w korku przytkane
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2011
    Skąd
    Brwinów
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Dzięki wielkie, za pomoc, jutro zobacze, może uda mi sie to zrobić ; )

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Syk jest normalny.. Jeżeli jednak jest to powodem usterki to auto bez gaszenia powinno znów "ożyć".
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2011
    Skąd
    Brwinów
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    nie znalazlem tego wężyka. lukq, nic więcej sie nie dzieje, po zejściu 1/4 baku zaczyna szarpać, ale nie gaśnie, nie ma mocy, gasze go, odpalam i leci znowu, do kolejnej ćwiartki : /
    moge sam znaleźć ten wężyk od odpowietrzenia czy czeka mnie mechanik?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Kurcze sam go znajdziesz, zastanawia mnie jeszcze czy pompa paliwa nie zaczyna już niedomagac

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Problem ze zbyt szczelnym korkiem często jest powiązany z pompą paliwa, bo jeżeli w zbiorniku tworzy się podciśnienie to pompa ma ciężej zassać paliwo. Moim zdaniem w zbiorniku nie powinno być żadnego podciśnienia.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2012
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    39
    Postów
    4
    Auto
    Punto II SX 1.2 60
    Witam. Podłącze się do tematu. Ja na forum wcześniej pisałem o nie działającym zamknięciu korka paliwa tzn. korek otwieram i zamykam bez kluczyka. Jest tylko słyszalne pstrykanie. Czyli czy ma to coś wspólnego z powyższymi objawami bo u mnie są one podobne. Silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach, spalanie jest zwiększone max 5km na litrze. Występuje też brak mocy na niskich biegach (najbardziej odczuwalny). Czytałem różne opinie i sprawdzałem auto na komputerze. Najpierw słyszałem że może to być przyczyna mrozów (skraplanie się wody) potem że niski stan paliwa . Fakt po zatankowaniu do pełna problemy znikły. Niestety na drugi dzień znowu pojawił się brak mocy a paliwo zeszło tylko do 3/4 pojemności zbiornika. Dziwny przypadek. Teraz mróz odpuścił lecz problem się nie skończył. Więc może to ten nieszczęsny korek.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał leon17 Zobacz post
    Czyli czy ma to coś wspólnego z powyższymi objawami bo u mnie są one podobne
    Zamknięcie korka nie ma nic wspólnego z jego zaworkiem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Klapka wlewu paliwa
    Napisany przez BART_osz na forum Croma
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 27-11-2017, 22:25
  2. Jak odkręcać i zakręcać korek wlewu paliwa??
    Napisany przez fant1984 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-10-2012, 11:05
  3. Korek wlewu paliwa
    Napisany przez leon17 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-05-2012, 15:53
  4. Korek Wlewu Paliwa na kluczyk
    Napisany przez jaceleb na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-05-2012, 11:26
  5. Pytanie o klapkę wlewu paliwa
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-07-2010, 22:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wlew paliwa fiat punto 2

czy korek paliwa ma

drugi wlew paliwa

odpowietrzenie zbiornika paliwa punto 2

punto 2 wlew paliwa

wlew paliwa fiat marea weekend sx

wlew paliwa punto 2

punto 2 wlewy

wlew paliwa punto

szczelny korek paliwa

klapka do baku punto II

zbyt szczelny korek paliwa

brak korka wlewu paliwa fiat punto forum

Odpowietrzenie samochodu zabraklo paliwa punto 2

korek wlewu paliwa do fiata punto 1

odpowietrzenie zbiornika paliwa punto

fiat punto odpowietrzenie zbiornika

korek wlewu paliwa

punto odpowietrzenie baku

korek paliwa punto 1

punto ii korek paliwa

korek wlewu paliwa punto 2

wlew paliwa fiat punto 1

korek paliwowego musi byc zamkniety

wlew paliwa punto II

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl