Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt

    Wymiana upg - problemy.

    A więc tak teraz bardzo poważny temat. Miałem padnięta upg czyli wyciekał mi płyn chłodzący na ulicę. Dałem do mechanika i wymienił mi tak.
    pasek od alternatora i napinacz(przy okazji), splanował głowice, wymienił simeringi od wałków, uszczelniacze zaworowe, uszczelke od kolektora ssącego, upg
    I jak odebrałem auto zauważyłem że auto jak by było delikatnie słabsze przypomnę że to punto hgt 1.8 z sekwencją i na gazie szarpie mi na 2 i 3 przy niskich obrotach. Co mogło być przyczyną?? co mogło pójść nie tak:/?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Inny dźwięk silnika zauważyłeś? Sprawdź rozrząd czy nie jest przestawiony o jeden ząbek. Czy sam rozrząd przy okazji wymieniałeś?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    rozrząd był wymieniany kompletny 2 miesiące temu. a Jak sprawdzić czy rozrząd nie jest przestawiony?? w hgt wszytsko jest tak ciasno że masakra. Dźwięk taki sam

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Rozrząd sprawdza się po znakach na nim, musza się pokrywać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    no to myśle że mechanik to zobił

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A pomijając wszystko rozrząd był na pewno ściągany a skoro tak to pasek powinien być nowy - nie zakłada się starego paska na rozrząd.
    Może i coś wspólnie wymyślimy, ale przede wszystkim to Ty jedz do mechanika - jego problem żeby auto jeździło tak jak przed wymianą.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    pojechałem do gazowników, pomogła ponowna regulacja gazu już śmiga

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    więc tak ehh kolejny problem
    podczas zimnego silnika płyn chłodniczy mam między max a min jeżeli silnik się nagrzeje płynu mam z 3cm ponad kreskę max, i podczas postoju znowu opada, czy to możliwe żeby ą tak się płyn rozszerzał??

    i podeptałem na autostradzie 180 - 160km/h i wyszło że spalił mi na 1000km prawie litr oleju, czy to możliwe ?? plam nie zostawia patrząc na kanale poci się miska i skrzynia od strony przegubu ale nie zostawia plam. Czy to możliwe żeby ten olej przepałał przypomne że to silnik 1.8 hgt i głowica po planowaniu (wymienione uszczelniacze) i wymieniona uszczelka.

    Co myślicie

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Płyn po nagrzaniu nie powinien wzrastać powyżej max.. Jeżeli na zimnym jest blisko min, to na zupełnie rozgrzanym powinien być przed max..
    A z olejem no to realnie że pali tyle oleju, ale czy normalne to się nie wypowiadam bo kilka osób napisze że pewnie trzyma się to norm producenta, ale dla mnie to nie norma jeżeli potrafi na tyś km litr wciągnąć
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2012
    Skąd
    Pszczyna
    Wiek
    34
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Punto 1.9 JTD
    Jeśli węże z płynem chłodzącym nie puchną to bym się tym zbytnio nie przejmował, a olej prawdopodobnie silnik bierze przez pierścienie i nie ma to nic wspólnego z planowaniem głowicy (auta z gazem często biorą olej przez pierścienie)

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    czyli da radę jeździć czy lepiej sprzedawać

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    PL_RU RST/K
    Postów
    13
    Auto
    PII MK2 1.2 MOD+
    Rocznik
    2001
    Jeździć zawsze da radę póki jedzie
    Ten płyn jest troszkę niepokojący, na początek spróbuj odpowietrzyć układ.
    Там, дома, где ваши точка _

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    28
    Postów
    62
    Auto
    Punto hgt
    z płynem już jest spoko ale strasznie bierze olej około 1l na 1000km :/

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no z tym olejem to masakra chociaż jeżeli się nie mylę to nawet mieści się to w śmiesznej fiatowej normie

    Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jest 0.5l na 1000 km w normie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problemy z 1,3 multijet
    Napisany przez michalrSl na forum Panda
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-04-2012, 09:13
  2. Problem z motorem po wymianie UPG
    Napisany przez dvd79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-06-2010, 19:14
  3. Upg
    Napisany przez dvd79 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-03-2010, 09:14
  4. problemy z uruchomieniem!!
    Napisany przez Izka_sk82 na forum Panda
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-01-2010, 19:48
  5. Problemy z odpalaniem
    Napisany przez Kerkion na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-09-2009, 13:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

co to jest upg w samochodzie

upg w samochodzie co to jest

upg punto iiupg w samochodzieupg fiat puntoupg puntowymiana upgupg co to znaczyjakiej firmy upg do punta 2upg co to jestco to jest upg w auciepunto zostawia plamy z prawej strony autafiat punto upgfiat upgfiat punto 2 upgpunto zostawia plamy z lewej strony autapunto upgUPG w samochodzie co toco to upg w auciefiat punto 2 jak sprawdzic upgfiat puntu ii upgcinquecento nie odpala po wymianie upgupg fiat punto 2

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl