Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2010
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto II 1.2 16V

    [silnik] Problemy ze swapem 1.2 16V

    Witam,

    Może na starcie przedstawię całą sytuację. Od ~2 lat jeżdżę punciakiem II 1.2 8V, jako, że dostałem go za psie pieniądze (2000) to nie żałowałem na niego kasy, szczególnie, że był w całkiem fajnym stanie.

    Poza silnikiem...

    Przejechane 250 tys, na gazie i to z niezbyt kumatymi kierowcami za kółkiem (była L-ka ). Niedawno strzeliła mi uszczelka pod głowicą (przewidywane ale miał się sypnąć dopiero za dwa miechy - wtedy planowałem ewentualne "modernizacje" silnika ) a że zawieszenie prawie nowe, podwozie zakonserwowane, w miarę tanio skombinowałem sobie 1.2 16V 115 tys a zmiana na 1.4/1.8 wiązałaby się z kilkutysięcznym "bonusem" to postawiłem na przekładkę tego mniejszego.

    I tu zaczynają się schody. Niby cały osprzęt jest, wymieniana wiązka silnika , sterownik itp. Sam silnik odpala ale ponoć pompa paliwowa nie śmiga (info od mechanika dokonującego swapa), do tego coś ponoć w nim stuka (rozrząd sprawdzany)... Ech...

    Jakie mogą być tego przyczyny? Głównie pytam o pompę bo ze stukaniem mechanik walczy więc może coś wymodzi (czujnik bezwładnośniowy działa)...


    Z góry dzięki za wszelkie "typy" .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Włożony sterownik pochodzi od starego czy nowego silnika?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2010
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto II 1.2 16V
    Włożony sterownik jest nowy, "uczony" moimi starymi kluczykami...





    EDIT: Uff, na szczęście problem rozwiązany. Okazało się, że w wersji 8V przekaźnik odpalający pompę jest w innym miejscu, po przełożeniu całość fumka jak trzeba. Co do stukania to panowie sprzedający silnik mieli źle założony rozrząd i stąd problem po jego zmianie ("oczywiście był odpalany przed demontażem i działał jak trzeba", taa...).


    Tak czy siak dzięki za chęci, temat do zamknięcia. Skończę z punciakiem to wrzucę fotki na forum bo zwyczajny to on nie będzie


 

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Problemy z hamowaniem :(
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 19-03-2009, 12:42
  2. [alarm] Problemy z alarmem w unie (1.0 rok prod 97)
    Napisany przez sulus na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-03-2009, 10:02
  3. problemy z zimnym TD
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-01-2009, 20:48
  4. [ogrzewanie] Problemy z ogrzewaniem i kontrolką temp. silnik
    Napisany przez Dortmund2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-12-2008, 20:37
  5. Problemy z silnikiem 1,6 16v
    Napisany przez krzysiekfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2008, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl