Cześć
Jechałem sobie spokojnie (autko niezupełnie zimne ale temp poniżej nominalnej), a tu nagle zapaliła się kontrolka check engine i silnik zaczął nierówno pracować (telepie nim jak przy pracy na trzy gary +zapach niespalonego paliwa). Po podłączeniu autka pod komputer przywitała mnie seria błędów P1135, U1600, U1601, U1602 U1700 i U1702.
Być może do kompletności obrazu przyda się kilka zdarzeń z historii:
-świece (NGK) mają 20kkm przejechane podobnie jak kable
- 4 miesiące temu problem z immobilizerem (zniknął po odpięciu akumulatora - pewnie coś zawisło w sofcie) - problem nigdy nie wrócił kontrolka immobilizera gaśnie (tak sobie tłumaczę serię kodów U16xx - poprawcie mnie jeśli macie jakieś doświadczenie w tej materii)

Sporadycznie wypadanie zapłonu niestety brak odzwierciedlenia w kodach błędów (więc nie wiem na którym cylindrze)

Seria U17xx to pewnie skutek adaptera z nieprzelutowaną terminacją CAN (elm 327 oczywiście z Państwa Środka) - Proszę poprawcie mnie jak macie inne doświadczenia w tej materii

Pozostaje błąd P1135 wskazujący na pierwszą sondę lambda.... i pytania. Czy sonda lambda przed katalizatorem może dawać takie objawy? Jak sprawdzić sondę lambda (można gdzieś znaleźć rozpiskę złącza i ew wartości rezystancji? Można coś wywnioskować korzystając np. z MESa itp itd) Wszelkie rady mile widziane