Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi

    Post Parę pytań dotyczących błędów - Fiat Punto 2 1.2 8V SX

    Witam wszystkich.

    Jako że od jakiegoś miesiąca co jakiś czas załącza się kontrolka wtrysku na desce, to postanowiłem kupić interfejs i sprawdzić błędy. Takie błędy FES zwrócił za pierwszym razem:

    P0105 MAP/BARO PRESSURE (1) Signal high
    P0351 Ignitation Coil (2) Signal low
    P0352 Ignitation Coil (3) Signal low
    P0204 Injector Cylinder 4 (4) No signal
    B1002 Transporder aerial Fatal
    B1011 Door lock stored

    Zapisałem sobie owe błędy i poszperałem co nie co na temat każdego z nich. No więc jedynie coś z pierwszym błędem coś zrobiłem, znalazłem wtyczkę odpowiedzialną za to, przedmuchałem i wszystko gra. Po dzisiejszym sprawdzeniu FES nie zwrócił błędu P0105, lecz część powróciła:

    P0352 Ignitation Coil Signal low
    P0204 Injector Cylinder 4 No signal
    B1002 Transporder aerial Fatal
    B1011 Door lock stored

    Tutaj nasuwa mi się pytanie, co powinienem zrobić? Wiem że chodzi o cewkę zapłonową (nie wiem co dokładniej oznacza ten błąd), wtrysk na 4 cylindrze (nie mam bladego pojęcia od której liczyć, aby znaleźć 4 cylinder, czy lewej czy prawej, w każdym bądź razie, raz łapie wtrysk, raz nie i wtedy zapala się kontrolka, na luzie obroty falują od standardowych do ~900-1000 oraz szarpie autem podczas jazdy na benzynie), o transporder z kluczyka (uszkodzony transporder w kluczyku?) , a w ostatnim o niedziałającym czujniku zamknięcia/otwarcia drzwi.

    Dodam jeszcze, że w aucie jest dodany pilot, możliwe że owe urządzenie coś wpływa na błąd z transporder aerial? Po zrobieniu testu na otwieranie i zamykanie drzwi, FES mówi, że nie został owy test zakończony powodzeniem, mimo że drzwi się otworzyły i zamknęły. Jeszcze została wymieniona stacyjka, lecz bez przeprogramowania, zwykła za 100zł, kluczyk zakodowany jest dopięty do czujki, która sprawdza kod.

    Każda pomoc oraz sugestia mile widziana

    Dzięki za pomoc i pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    315
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał hybrid Zobacz post
    P0204 Injector Cylinder 4 No signal
    Wtryskiwacz 4 cylindra liczysz od rozrządu. Zmierz oporność jak mniejsza od 15 Ohm wtryskiwacz siedzi. Jak w granicy 15 Ohm penie cos z wiązka.

    Cytat Napisał hybrid Zobacz post
    P0352 Ignitation Coil Signal low
    Problem z cewka druga To jest ta pierwsza od chłodnicy. Zmierz oporność. Powinno byc cos kolo 1 ohma. Ale porównaj z pierwsza cewka. Jak inna do wymiany jak nie coś z wiązka.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Dzięki. Jak zdobędę miernik to sprawdzę rezystancję na cewkach i wtrysku.

    Co do transponder aerial ma ktoś może jakiś pomysł? Czy to może być wina kabla czy kluczyka, albo co najlepiej sprawdzić?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    315
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    B1002 to błąd anteny. Musisz sprawdzić antenę. Jest to błąd anteny od immo
    Clipboard02.jpg
    untitled.jpg
    Ostatnio edytowane przez Damian-jg ; 24-05-2013 o 23:59

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Dobra, zmierzyłem rezystancje cewe obu, na jednej 0.8, a na drugiej 0,6-0.8 się waha. Dla wtrysku nie sprawdziłem. Możliwe że po wymianie stacyjki na taką zwykłą wywala błąd z transporderem? Kluczyk z kodem jest podpięty cały czas do anteny.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    To teraz inne pytanie, wtrysk został wymieniony, na sprawny, lecz już dwa dni po wymianie auto dalej zaczyna dziwnie szarpać podczas przyspieszania, oraz tak jakby brakowało mocy podczas przyśpieszania w trasie. Jakieś pomysły? Reszta wtrysków została sprawdzona i maja rezystancję w okolicach ~15 ohmow.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ale jak wygląda ponowna diagnostyka na kompie? Jak rezystancja wtrysków itp.. Skąd my mamy to wszystko wiedzieć
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Napisałem w poście powyżej, wszystkie wtryski mają w okolicach ~15 ohmów rezystancję, +/- 0.2, padnięty wtrysk w ogóle nic nie pokazywał (był wymieniany z iwp065 na iwp095) i były sprawdzane podczas wymiany, dla pewności sprawdzę jeszcze raz jak sprawa wygląda po wymianie. Na jednej cewce na uzwojeniu pierwotnym 0.8 ohma, na uzwojeniu wtórnym 8.4k ohma, na drugiej 0.6, na uzwojeniu wtórnym nie sprawdziłem, dzisiaj będę miał chwilę to sprawdzę.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    315
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    To ze wtryski maja dobra oporność to ok. A sprawdzałeś czy nie leja?? Wiązka ok??

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Z tego co się orientuje to raczej nie, ale tak dla pewności jak sprawdzić czy nie leją? Auto jest zagazowane, możliwe że coś z wiązką może być nie tak. Tylko kolejne pytanie, jak sprawdzić? Wystarczy ciągłośc na mierniku?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Cytat Napisał hybrid Zobacz post
    P0105 MAP/BARO PRESSURE (1) Signal high
    P0351 Ignitation Coil (2) Signal low
    P0352 Ignitation Coil (3) Signal low
    P0204 Injector Cylinder 4 (4) No signal
    tu masz po polsku

    P0105 "Czujnik ciśnienia absol.kolektora/ciśnienia atmosferycznego - usterka"
    P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka"
    P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"
    P0204 "Obwód wtryskiwacza, cylinder 4 - usterka"

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Tak wiem, w pierwszym poście napisałem że z 1 błędem sobie poradziłem, a w którymś z kolejnych że wymieniłem wtrysk i błąd P0204 zniknął. Po usunięciu starych błędów, na razie błąd żaden z tych powyższych się nie pojawił. Pojeżdżę tak z tydzień i sprawdzę czy dalej coś wywali.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    22
    Auto
    Punto 2 1.2 8V MPi
    Witam ponownie.

    Pozwolę odświeżyć temat gdyż doszły nowe niedogodności/usterki. Na pierwszy rzut napiszę, że zaraz po odpaleniu silnika, auto łapie tylko dwa cylindry, co charakteryzuje się nierówną pracą, po przegazowaniu, przeważnie druga cewka zaskakuje, lecz też nie zawsze. Cewki były wymieniane na nowe (zamienniki), lecz wtedy samochód wcale nie odpalał, także co może być przyczyną? Po przeczytaniu różnych wątków z tego, jak i innych forów, najprawdopodobniej jest to uwalona centralka wtrysków. Może inne pomysły co sprawdzić, żeby się upewnić czy aby na pewno?

    Druga sprawa, sprawdzałem połączenie anteny immo i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości, a błąd jak występuję tak występuję, jakieś propozycję? Dodam że kontrolka od immo się nie świeci.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez hybrid ; 14-07-2014 o 17:31


 

Podobne tematy

  1. Fiat brava 1.9 jtd 2001 r. parę pytań
    Napisany przez marcinek84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-09-2012, 19:00
  2. Kilka pytań dotyczących usterek
    Napisany przez Gregor_ na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-07-2010, 15:04
  3. Parę pytań o fotelach...
    Napisany przez MiKuŚ na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-03-2010, 01:11
  4. Opony - parę pytań w tym temacie:)
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-12-2009, 23:07
  5. Parę pytań dotyczących ksenonów:)
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-10-2008, 18:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

specyfikacja iwp095

rezystancja cewek wtryskiwaczy fiat punto 1.2 8v

p0204 fiat

wymiana cewek fiat punto2

blad fiat obwod cewki

fiat punto ii 1.2 8v sx

punto ii 1.8 wymiana wtryskiwaczy

blad P0204 fiat jak odczytac bledy w punto IIzmiana map wtrysku punto 2 benzyna 8 Vfiat punto p0204fiat punto 2 1.2 sx wymiana cewki punto 2fiat punto II blad cewkicewka fiatpunto 1 2 s x

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl