Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tłumiki? Co za oryginalny pomysł
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2012
    Skąd
    B-B
    Postów
    8
    Auto
    punto 1.2 8v
    W seicento oraz punto 1, korektory były z tyłu samochodu. Tu okazało się, że są zaraz przy pompie. W razie awarii da rade je usunąć i bez żadnych komplikacji wszystko poskładać?

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał Rashowsky Zobacz post
    W razie awarii da rade je usunąć i bez żadnych komplikacji wszystko poskładać?
    Dla chcącego nic trudnego. jednak bym nie radził ich usuwać ponieważ tył może ci zbyt mocno hamować, a jak wiadomo to może być niebezpieczne szczególnie na śliskiej nawierzchni.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2012
    Skąd
    B-B
    Postów
    8
    Auto
    punto 1.2 8v
    Cytat Napisał marcin.b2508 Zobacz post
    Dla chcącego nic trudnego. jednak bym nie radził ich usuwać ponieważ tył może ci zbyt mocno hamować, a jak wiadomo to może być niebezpieczne szczególnie na śliskiej nawierzchni.
    W seicentu i punto 1 podobno regulowały siłę hamowania przy obciążeniu dużym w samochodzie (więcej pasażerów, bagaż) a tu są odrazu przy pompie i jak sie okazało odpowiadaja za to ze tył hamuje pozniej niz przod. Trzeba było jednak wymienić oba. Teraz jest igła Dzięki za pomocne odpowiedzi.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    W punto masz korektor wkręcony w pompę hamulcową, występują 2 korektory na tylną oś (lewy i prawy) i w nie są wkręcone przewody hamulcowe które idę na tył. Zazwyczaj uszkodzony jest ten korektor, który daje większą siłę hamowania danego koła. Poniżej przedstawiam zdjęcia tego ustrojstwa.


    korektor-sily-hamowania-opel-astra-f-ate-kpl-2szt-2621790378.jpgrys_4_korektor_hamowania.jpg

    A rozpieraki na szczękach są prawidłowo rozsunięte tak by bęben wchodził z pasowaniem?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Tył hamuje MOCNIEJ niż przód
    Napisany przez venomek na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 01-11-2015, 18:08
  2. Lewy przedni hamulec czasami nie hamuje
    Napisany przez marcel194 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-10-2012, 19:22
  3. CC 700 przydusza się i słabiej idzie
    Napisany przez Drajwer na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-08-2012, 10:34
  4. [ukł. hamulcowy] Nierówno Hamuje
    Napisany przez tikkurilla na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-01-2011, 19:13
  5. [ukł. hamulcowy] Nie hamuje
    Napisany przez gremlas na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-09-2010, 19:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat punto 2 uszkodzony tyl

fiat punto 1 slabo hamuje tyl

punto 2 hamuje jedno tylne kolo

fiat punto tyl nie hamuje

fiat punto 1 slabo hamuje

punto 2 slabo hamuje

fiat uno tylne kolo nie chamujedlaczego seicento nie hamuje z przodu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl