Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2012
    Skąd
    Kłodawa
    Wiek
    41
    Postów
    2
    Auto
    500X Cross 1.4
    Rocznik
    2015

    Kiedy rozrząd przy MJT 1.3

    Witam pytanko kiedy mam rozrząd wymienić przy moim multijetku - mechanik mówi, że jak jest na łancuszku to przy 180 tys.
    Drugie pytanko filtr kabinowy co ile i jak go wyciągnąc .
    Jakby ktos się chciał wiedzą podzielić z góry dzięki.
    pozdro



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Filtr kabiny raz do roku,albo co 30 tys.
    Łańcuszek wymienia się tylko wtedy kiedy na luz.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Filtr kabiny raz do roku,albo co 30 tys.
    ja z tym filtrem był mniej restrykcyjny. trzeba go kontrolować i wymienić jak będzie brudny. czy to rok czy trzy lata nie ma tu reguły

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ale ja po roku widzę jak wygląda taki filtr.. Czarny jest Tak więc trzeba wymieniać co roku i już
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to wszystko zależy w jakich warunkach jest użytkowany. Nie wiem jak w starym bravo ale w nowym cale podszybie jest praktycznie jednolite bez kratek. W pandzie chyba też i dlatego żadne liście tam nie wpadają i mniej syfu jest na filtrze. Zajrzeć do filtra i go ocenić nie zaszkodzi

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No w starym jest też jednolity choć ma otworki w jednym miejscu.. Ale nawet o liściach nie mówię tylko o kurzu.. Mój filtr jak wyglądał po roku możesz zobaczyć w moim temacie.. Większość robię w trasie, ok 20tyś km gdzieś na nim zrobiłem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja chyba swojego wymienię tak z ciekawości i zobaczę jak będzie po równo roku wyglądał

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    u mnie po 10 tys filtr kabinowy byl czarny okolo 8 m-cy uzywania na pomorzu , pare razy dlugie trasy

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Rozrząd w tych silnikach zalecam wymienić wcześniej niż 180 tys. Warto nawet o połowę skrócić odległość. Częściej zdarza się, że kierowcy wracają do warsztatu już z pękniętym łańcuchem. Zazwyczaj kończy się to zdjęciem górnej głowicy cylindrów, wymianą dźwigienek zaworowych i montażem nowego rozrządu ale mogą dojść koszty wtryskiwacza/czy, gdy owe nie będą chciały bezinwazyjnie wyjść z głowicy. Tak że lepiej zapobiegać niż leczyć i dobrze się wsłuchiwać w pracę silnika a najlepiej wymienić go przy 90 tys.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2013
    Skąd
    wieś
    Postów
    4
    Auto
    Punto 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Łańcuch koło 100 tys, tak naprawdę to łańcuch sie nie wyciąga tylko napinacz puszcza. Wnioski moje , bo troszkę ich serwisowałem przebieg ma małe znaczenie bardzie eksploatacja czyli jaki olej i jakie interwały przebiegowe . znam motory w doblo co miały 400 tyś i nigdy nie wymieniany , tylko olej liqui top tec 4600 i przy każdej wymianie płukanie układ i wymiana co 15tyś.


 

Podobne tematy

  1. Kiedy spala wiecej?
    Napisany przez rejczi85 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 03-02-2013, 12:02
  2. Kiedy włącza się turbo w JTD?
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 27-09-2012, 18:21
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-11-2011, 20:21
  4. Siena 1.2 - kiedy włącza się wentylator ?
    Napisany przez kowal na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 25-09-2010, 14:24
  5. Gaśnie kiedy ciepły i nie kręci wyżej 3,5 tyś ;(
    Napisany przez dudek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 11-08-2010, 13:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

mjt 1.3

od kiedy jest punto 3

1 3 mjt

rozrzad w punto 1.3 2003 r

punto 2 przebiegowe

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl