Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD

    Dziwne zachowanie turbiny 1,9 JTD

    Witam mam takie o to pytanko gdy odpalam mego kropka i mam zimny silnik i dodam więcej gazu to nie mam pszyspieszenia turbinka pracuje lecz nie ciągnie do przodu gdy samochud sie zagrzeje wskazówka tem.silnika dochodzi do połowy moment turbinka ciągnie kropka moje pytanko tak powinno być bo wczesniej gdy odpaliłem i miałem zimny silnik ciągło go do przodu od 3 dni mam taką sytuacje może to być awaria turbiny z góry dzięki za jaką kolwiek informacje Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Oczywiście że tak być nie powinno, ja bym na twoim miejscyu sprawdził turbinę a najlepiej cały ukłąd turbo. A i tak po za tym nigdy nie powinno się cisnąć silnika z turbiną w tym diesla na maksa zaraz po odpaleniu, silnik musi nabrać trochę temperarury, nie może być zimny.
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD
    zgadzam się w pełni z tobą zimnego nie cisnąć tylko te objawy mnie troche zaskoczyły bo czarnego oparu z rury nie mam nie wiem czy to jakiś ma związek z turbem dziwi mnie tylko to że jak sie zagrzeje to hula i wszystko cacy jak zimny to tak jak bez turba hmm posłucham rady sprawdze układ turbo wielkie dzienxs

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Przy okazji sprawdź dokładnie intercooler.
    A to że nie kopci to bardzo dobrze
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD
    obawiam sie iż interkulera nie posiadam w tym rodzaju silniku

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Cytat Napisał convi
    obawiam sie iż interkulera nie posiadam w tym rodzaju silniku
    Jeżeli jest to JTD to pownieneś mieć ic
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    JTD 80KM? w takim razie nie posiada IC.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD
    80koni

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Masz turbo z kierownicą spalin? staerowane podciśnieniowo ?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD
    tego to ja nie wiem jak to wyglada wiem ze mam wtryskiwacze napewno

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Moze są jakieś problemy z EGR albo przepływomierzem, pasowałoby podpiać pod kompa i zobaczyć czy nie ma jakichs błędów zarejestrowanych w centralce.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2009
    Skąd
    KRK
    Postów
    6
    Auto
    KROPEK II 1,9 JTD
    sprubuje podpiac go zobaczymy jaki bendzie efekt

    [size=2][ Dodano: 2009-06-12, 19:14 ][/size]
    problem rozwiazany przeplywomiesz dzienki wielkie za podpowiedz

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    2
    Auto
    Punto II 1.9JTD

    przepływomierz

    Rozwiązanie problemu -przepływomierz. Miałem to samo. Polecam oryginalny Bosch bo zamiennik działał niecałe 2 tygodnie.
    Po wymianie śmigał jak nowy.
    Pozdrawiam
    pitt[/center]

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2008
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    3
    Auto
    Punto II 1,9 JTD

    Miałem taki sam problem...

    Kolega pittsi ma rację. Turbina "startowała" gdy temp wskazywała "połowę". Wymieniłem przepływomierz i problem już się nie pojawił a minęło 6 miesięcy. Teraz jest wszystko ok.
    PS. Kup tylko oryginalny przepływomierz.

    Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. dziwne klepanie
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 04-10-2017, 20:23
  2. [skrzynia biegów] Sprzęgło - zachowanie
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-04-2010, 21:53
  3. Klimatyzacja wydaje dziwne dzwieki
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-07-2009, 18:24
  4. Dziwne zachowanie auta
    Napisany przez mikusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-02-2009, 08:27
  5. Dziwne zachowanie kierunku
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-09-2008, 22:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina punto 2 jtd

punto 2 jtd turbopunto 2 turbinaawaria turbo bravo iiturbina 19 jtd punto 2 jtd turbinaturbina w punto 19 jtd jakie problemyzimna turbina dziwnie pracujeawaria turbiny fiat brava 1 9jtdfiat punto ii 1 9jtdfiat punto 2 19 jtdturbosprezarka fiat punto 2 1 9 jtdpunto nie ciagnieTURBINA FIAT PUNTO 2 1 9 JTD bravo ii nie ciagnie turbina
http://www.iparts.pl