Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 36
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał oBLEha
    -Czy problemy z telepaniem silnika oraz nie moznoscia jego odpalenia sa zwiazne z wadliwym dzialaniem EGR?
    tak, przerabiałem to u siebie. Zaślepiłem i jak ręką odjął. Wcześniej samochód nie miał mocy i nie mogłem go w ogóle rozpędzić powyżej 70km/h gdzie turbo chodziło na maksymalnym stopniu sprężania.
    Cytat Napisał oBLEha
    - Co ma wspolnego zatankowanie do pelna a dzialajacy regulator lub nie dzialajacy w moim przypadku?
    Ciężko powiedzieć, ale może jakieś lipne paliwo i jakieś błędne odczyty, to taka moja teoria.
    Cytat Napisał oBLEha
    - I jak zaslepia sie EGR w silnikach JTD i czy warto?(Moze jakis tutorial?)
    Temat podzielony ilu użytkowników, ja osobiście mam zaślepione bo nie mam na razie czasu, ani za bardzo kasy na nowy zawór bagatela 750 zł podajże. Zaślepiłem, odczułem jakby malutki przyrost mocy w dolnych partiach obrotów, nie dymi tak mocno no i nie osadza się w silniku smoła.
    Zaślepić go najlepiej kryzą o grubości 3-5mm (dostępnych na allegro). Kryzę to musisz umieścić przed zaworem. Przeszukaj forum (nawet w bbm dziale) tak gdzieś jest manual.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Dlugo to wszystko trwa ale ciagle nie mam czasu by przysiasc przy aucie....Dzisiaj przysiadlem ale nie zrobilem wiele....Jeden ze znajmoych powiedzial mi zeby otworzyc korek wlewu paliwa podczas odpalania...Tak zrobilem....auto o dziwo zapalilo....Wiec jak mniemam uklad sie zapowietrzyl podczas tankowania do pelna. Tylko dlaczego?
    Co najgorsza silnikiem wciaz telepie i tak ogolnie slysze i czuje ze cos jest nie tak...Podczas powrotu do domu na redukcji silnik zgasl ale momentalnie jak spuscilem go ze sprzegla znow dzialal bez zatrzymywania ani bledow silnikia nie wyswitlil (check engine).
    Nie moge znalesc na necie ze zasyfiony egr to moze byc przyczyna moich objawów.
    Nie moge jednoznacznie okreslic w 100% ze to EGR.
    Kurde no jestem w czarnej d****.

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Twoja sytuacja z samochodem wydaje się być dość dziwna. Gaśnięcie po części może być spowodowane EGR'a przydusza silnik. Układ zapowietrzony, bo "może" masz gdzieś nieszczelność. Tak nie powinno się dziać. EGR'a możesz zaślepić i zobaczyć czy zobaczysz jakąś różnicę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Dzis rozebralem Egr i dolot...i powiem szczerze z tego co widzialem na necie zdjecia Egr`ow innych aut to moj wyglada nawet dobrze. Owszem byla "smola", ale zadnych jakis twardych koksów (jak to ktos okreslil).
    Egr wraz z dolotem moczy sie w nitro...
    Co do zaslepienia....to mam dylemat bo nie wiem jaka zaslepke zastosowac bo nie wiem jaka moj silnik stoleruje....
    Bo jest pelne zaslepienie i czesciowe....Chce zaslepic bo widze ze ludzie zadowoleni sa z tego zabiegu....
    Wyczyszcze zaslepie...i zobaczymy....tylko prosze o dokladne istrukcje oraz jakis manual...przyznam sie szczerze ze szukalem ale znalzc nie molglem..

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zaślep pełną kryzą, bez otworów. Bo z otworami zaślepia się przy ECU 16, a TY masz 15.
    Skoro masz rozebrany zawór, zaślep otwór przed nim i po problemie. Chodzi o otwór w zaworze, w którym spaliny idą do powtórnego spalania.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    http://allegro.pl/listing.php/search...&change_view=1

    Zobacz prosze ktora to by byla ewentualnie...?

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    który masz rok?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    1.9 JTD 2000 r. 85 km

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-f...614140685.html napisz do tego gościa, powinna być taka.
    Na początek zaślep sobie nawet kawałkiem blaszki i sprawdzisz czy działa prawidłowo.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Wyczysczony EGR zmontowalem....zamntowalem nowe swieczki (powod nie odpalania)...I na zimnym silniku jak go przygazuje to mi Gasnie.
    Troszke sie rozgrzeje juz nie na wet po mocnym przygazowywaniu...(? nie mam pojecia o co chodzi)....Odpala na cyk...
    Komputer wyswietla blad EGR ten sam co przed rozebraniem P0404 ale tym razem kolo niego bylo napisane P0404 E.G.R (cos tam)...inaczej ujety blad....
    Ogolonie lipa z tym EGR...
    Jak zaslepie i skasuje bledy to blad bedzie sie ciagle wyswietlal?

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    błąd egr będzie się wyświetlał w ECU, ale na desce nie powinno być żadnego błędu typu check engine.

    Jak go "przygazujesz" i puścisz pedał to w momencie spadania obrotów gaśnie, czy jak dodajesz mu obrotów?
    Mam dalej wrażenie, że to ten czujnik od pompy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Przyjechalem z miejsca w ktorym robilem auto jakies 6km, poniewaz nie jest to duzy dystans postanowilem nim troche pojezdzić....no i na jalowym biegu chodzil nie rowno telepal sie silnik, a im dlzej jezdzilem tym zaczal mi gasnac w momencie spadanie obrotów...
    Ale cos znalazlem miedzyczasie szperacjac po necie...
    Z cewki ktora przylega do Egr nie wystaje trzpien jest nie ruchomy a ja wyczytalem ze on musi byc ruchomy...
    Reasumujac moj sie zapiekl...i czy to moze byc powod tego gasniecia i nie rownej paracy silnika?

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Dokładnie nie wiem o ktory Ci chodzi, ale obok EGR jest taki czpień, który poruszasz to dławi silnik.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    do egr 4 srubami przytwierdzony jest elektromagnes i z niego wychodzi taki bolec..u mnie on byl calkiem wcisniety..dzisiaj zroblem jak radza na necie i popukalem nim troche i bolec zaczal wychodzi z wielkim oporem ale wyszedl...jutro go potraktuje z odrdzewiacza i rozruszam go bo narazie chodzi ciezko...
    Wciaz jednak mi sie wydaje ze EGR nie jest powodem gasniecia i nie moznosci odpalenia...nie wiem sam....
    A czujniki polozenia walka lub inne?
    Czy moze objawy do czegos wogole pasuja??

  16. #30
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Pisałem Ci chyba w innym temacie, że masz sprawdzić czujnik temp silnika i czujnik położenia wału. Możesz sprawdzić je miernikiem i dane sprawdzić, albo napisać na forum.

    Egr, bym zaślepił i zobaczył bo też może mieć coś wspólnego, może dławić silnik. Ten czpień, o którym piszesz to chyba wiem o co chodzi.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Check engine - o co chodzi?
    Napisany przez luki79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-09-2009, 21:29
  2. dziwna kontrolka
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-05-2009, 17:37
  3. Centralny zamek - dziwna sprawa z pilotem
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 29-04-2009, 20:49
  4. [silnik] CC 700. Dziwna praca silnika
    Napisany przez ainuin1 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-04-2009, 10:52
  5. Dziwna rzecz obok akumulatora, co to jest ??
    Napisany przez daniel.t na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-01-2009, 07:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0191

p0191 alfa

fiat punto check engine

p0191 fiat

p0191 jtdp0191 fiat puntofiat punto 1.9 jtd p0380stilo 1. 9 po191codice errore p0191 fiatcheck engine fiat punto ii alfa po191fiat punto 1.9 jtd p0191KODY USTEREK P0191fiat faz trwafiat stilo 1.9jtd blad po191fiat punto 2001 1.9 jtd p0191
http://www.iparts.pl