Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 36
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD

    Check Engine (P0191) Dziwna Historia!!!

    Koledzy Pomocy!
    Od dwoch tygodni bujam sie z tym problemem.
    Blad ktory zdiagnozowalem na kompie to "Fuel rail pressure PO191"
    Wyczytalem na internecie ze to problem z czujnikiem cisnienia na listwie cr.wymienilem na uzywany boscha to nawet nie zadziałał, po czym wymieniłem na kolejny używany i tu zadziałał i działał, aż dzień.
    Objawy standardowe jade jade i nagle wlącza sie check engine i odcina paliwo i samochod staje. Chwile odczekam i moge go odpalic ale dostanie troche gazu błąd sie wyswitli i ja mu gaz a on sgasł.
    Nie wiem co mam dalej robic!
    Pomocy!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Chodzi CI o ten regulator ciśnienia? Nie wiem jakie powinno być ciśnienie u Ciebie w szynie, ale może jest tak, że jest wysokie, a nagle spada, jak możliwość masz to sprawdź, coś będziemy myśleć dalej.

    [ Dodano: 2011-04-19, 20:30 ]
    Jaki jest numer Twojego czujnika, 0.281,002,210 czy 0,281,002,405
    Jeśli ten drugi to Nr regulatora to 0,281,002,458 mówię o częściach Bosch.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Numer mojego czujnika to 0281002405 Boscha....

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    więc regulator Ciśnienia masz 0,281,002,458
    mam materiały o budowie jak chcesz układu wtryskowego i tych czujników.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    nie jestem dobry w tych rzeczach...
    A czujnik i regulator to dwie rozne rzeczy?

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    patrz zdjęci u góry pozycja 12 i 14.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Z tego co patrze i widze to wszystko znajduje sie w innym miejscu!
    Listwa CR mam z tylu a czujnik znajduje sie pod egr przynajmniej jego lewa czescia.
    Czujnik sprawdzilem ale co dalej co z tym regulatorem?

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Może masz odwrotnie, bo to są moje przykładowe zdjęcia od podajże bbm, ale ten czujnik i regulator u Ciebie także powinien występować. Przyjrzyj się jemu nie zaszkodzi.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    To wyczytalem z Alfa Forum!

    Regulator jest na pompie wysokiego cisnienia, a czujnik wkręcony z boku (lub jak w punto na środku) w listwę wtryskową.

    No i co dalej!

    WPisuje na alledrogo Regulator a tam pokazuje czujnik.

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Tu niestety albo używka ze szrotu, albo kontakt z serwisem, lecz ta druga opcja może być droga.
    Dobrze by było jakbyś udał się do firmy gdzie regenerują pompy i wtryski.
    http://allegro.pl/fiat-bravo-brava-p...534258068.html
    TU jest numer trochę inny bo koniec to 488, a wg moich danych do 458. podjedz do serwisu, albo w ePerze spr.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Jeszcze cos takie znalazlem

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic583697.html

    Tylko najgorsze jest to ze jak odpialem wtyczke z czujnika cisnienia na listwie cr to silnik chodzil a trybie awaryjnym ale chodzil!Wiec ciagle wydaje mi sie ze to cos z tym czujnikiem albo rzeczywiscie mam zdbyt duze cisnienie i czujnik rozlacza pompe.

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    też o tym pomyślałem, tylko piszesz że cały czas z paliwem. Czujnik sam możesz sprawdzić miernikiem albo oscyloskopem mechanik. Nie jest on takie drogi, wkręcony w blok silnika niedaleko rozrządu. Jak wciskasz sprzęgło gaśnie Ci, albo jak jedziesz na luzie?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Na luzie, na redukcji....i na jalowym jak go przegazuje to zapala sie check engine..i trup....
    Kurde no ale jak go podpinam pod kompa to wykazuje ze cos z cisnieniem paliwa....no i odpialem wtyczke od czujnika to wszedl na tryb awaryjny i chodzil i nie gasl....
    Moze cos powoduje za duze cisnienie paliwa i czujnik to wykrywa i rozlacza pompe...

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Tak jak Ci pisałem są dwie opcje Czujnik faz rozrządu, no i ten regulator wg mnie. Czujnik sprawdź samemu, jego oporność, a z tym regulatorem do pompiarza.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2010
    Skąd
    Poznań
    Postów
    96
    Auto
    Fiat Punto II 1.9 JTD
    Czesc lukq sory ze po takim czasie sie odzywam. Ale moja walka z moim autem ciagle trwa choc przez chwile dalo mi odetchnac.
    O czym mowa!
    Czujnik zostawilem w spokoju, zajalem sie regulatorem. Zdemontowalem wyczyscilem benzyna ekstrakcyjna, zamontowalem, skasowalem blad P0191...i auto smiagalo....zrobilem dwie trasy smigalem po miescie, chodził jak w zegarku.
    Nadszedl czas tankowania, zatankowalem do pelna przejechalem 3 km i znowu Check engine silnik zgasl. Objawy jak poprzednio czyli obstawilem regulator...niestety musialem zrobic mala trase ok 100 km wiec odpialem czujnik cisnienia paliwa...i jechal samochod ale tym razem gorzej, silnik podskakiwal w komorze silnika a jak juz go zgasilem to zapalic z wielka trudnoscia go moglem...Dojechalem tylko do pkt. w ktorym mam zasoby narzedziowe i zajalem sie znow regulatorem wyczyscilem, zamontowalem skasowalem blad i jak reka odjal jezdzilem caly dzien ale im dluzej jezdzilem tym na wolnych obrotach tak dziwnie sie zachowywal: telepalo silnikiem...rano jak chcialem go odpalic to zapalila sie czerwona kontrolka i nie odpalil... Wrocilem z Komputerem i narzedziami....podpialem pod kompa kody błedów to P0404 (egr), P0110 (Przeplywka-mam odpieta wiec nie grozne), oraz P0380 (ktoras ze swiec zarowych nie dziala,ale to juz mam od poczatku jak kupilem).
    I teraz pojawiaja sie pytania:
    - Co ma wspolnego zatankowanie do pelna a dzialajacy regulator lub nie dzialajacy w moim przypadku?
    -Czy problemy z telepaniem silnika oraz nie moznoscia jego odpalenia sa zwiazne z wadliwym dzialaniem EGR?
    - I jak zaslepia sie EGR w silnikach JTD i czy warto?(Moze jakis tutorial?)


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Check engine - o co chodzi?
    Napisany przez luki79 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-09-2009, 21:29
  2. dziwna kontrolka
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-05-2009, 17:37
  3. Centralny zamek - dziwna sprawa z pilotem
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 29-04-2009, 20:49
  4. [silnik] CC 700. Dziwna praca silnika
    Napisany przez ainuin1 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-04-2009, 10:52
  5. Dziwna rzecz obok akumulatora, co to jest ??
    Napisany przez daniel.t na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-01-2009, 07:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0191

p0191 alfa

fiat punto check engine

p0191 fiat

p0191 jtdp0191 fiat puntofiat punto 1.9 jtd p0380stilo 1. 9 po191codice errore p0191 fiatcheck engine fiat punto ii alfa po191fiat punto 1.9 jtd p0191KODY USTEREK P0191fiat faz trwafiat stilo 1.9jtd blad po191fiat punto 2001 1.9 jtd p0191
http://www.iparts.pl