Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
Like Tree8lubi to!

Temat: Bulgotanie w nagrzewnicy,podniesiony poziom płynu po nagrzaniu  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Nie płukałem układu,jak go kupiłem był zalany płynem,kupiłem to autko w niemczech od kobiety pierwsza właścicielka zresztą,wątpie zeby kiedykolwiek był zalany wodą,nawet wszystkie części jakie były wymieniane to na orginały fiata w momencie kupna miał 117 tyś przebiegu teraz ma 127tyś,kobitka robi w salonie fiata w Ulzen i dbała o kropka,więc wątpie żeby układ zalała wodą.
    Ostatnio edytowane przez profss ; 08-02-2018 o 22:41



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Koledzy,przelewanie płynu w nagrzenicy powruciło,było ze dwa tygodnie spokoju i od dziś znowu sie przelewa na zimnym czy ciepłym tak samo jest,jak odpale dziada to ze trzy razy przygazuje lekko i słychac przelewanie a puzniej juz nie,wystarczy ze dodam i puszcze gaz ze trzy cztery razy i przelewanie ustaje,jak jest ciepły i przez chwile postoi powiedzmy do pół godziny to przy ponownym odpaleniu i dodaniu gazu słychac tez przelewanie,co sie dzieje ze po odpowietrzeniu dwa tygodnie było ok i teraz znowu zaczął przelewac sie płyn,jeśli była by to wina UPG to by pewnie cały czas przelewał a tu tyle czasu nic i nagle ni z gruchy ni z pietruchy problem powrócił przypomne ze żadnych innych objawów brak które wsazywały by awarie UPG.Jakieś pomysły ?
    Ostatnio edytowane przez profss ; 14-02-2018 o 14:47

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    No to chyba raczej kwestia czasu. Wymiana uszczelki to nie złomowanie. Możesz jeszcze sprawdzić, czy nie przepuszcza gdzieś na łączeniach.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Cytat Napisał czech22 Zobacz post
    Możesz jeszcze sprawdzić, czy nie przepuszcza gdzieś na łączeniach.
    czech myślisz ze jest taka możliwość żeby podciągało gdzieś powietrze,a nie było przy tym wycieku płynu?bo jeśli jest to możliwe to może przy tej nieszczęsnej rurce która wychodzi z bloku podciąga powietrze,zauważyłem ze minimalnie sie ona rusza,kurde może to tędy jak drgania mocniejsze wystąpią,rurka sie ruszy mocniej i podłapie moze wtedy powietrza,ale z drugiej strony to jest tam sucho,nie widac żeby płyn sączył.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Powiedzcie koledzy co myślicie o płukankach do układu chłodzenia,kupiłem K2 Radiator Flush,jak bede miał troche czasu to przepłukam układ,może coś faktycznie przypchało i powietrze nie moze sie wydostać,czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tego typu preparatami do płukania układów,jeśli macie jakieś doświadczenia z płukankami podzielcie sie wiedzą.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    Ja płukałem tylko jakimiś mieszankami wody z octem, w sumie nie wiem czemu nie normalną płukanką

    Jeśli coś trzyma się na rdzy i kamieniu, to się rozszczelni, sprawnym elementom nic nie powinno grozić.
    profss lubi to.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Ja tak miałem w punto I. Była pęknięta rurka z nagrzewnicy. Niby nic nie ubywało, a z kolei zapowietrzało się.
    profss lubi to.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Jutro będę chciał zrobic płukanie układy,kupiłem preparat k2 radiator flush,i takie pytanko co myślicie zebym troche sie przejechał z tą płukanką w układzie około 20 km zamiast na postoju 30 min

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Więc jest tak,płukanie zrobione i poprawy nie ma jak było tak jest nadal,po dokładnym wypłukaniu niby sie odpowietrzył układ ,powietrze juz nie leciało z odpowietrzników więc pozakręcałem i dałem przestygnąc silnikowi,po ok 30 minut odpaliłem i było ok zadowolony odetchnołem i poszedłem sprzątac po wojażach z układem chłodzenia,po jakiejś chwili jak skączyłem sprzątanie poszedłem odpalic i odjechac autem spod garażu i zonk,przelewanie w nagrzawnicy powróciło niewiem juz co jest grane,przelałem przez układ ze 3 litry płynu żeby go odpowietrzyc bo wciąż wydobywało sie powietrze z odpowietrzników,zastanawiam sie jeszcze nad płynem bo ten który kupiłem jak potrząsne baniakiem to pieni się i powstają ba bańki powietrza,może to wina tego płynu który kupiłem,chyba nie powinien sie pienić.Jak upewnić się czy to UPG .Koledzy poradzcie coś,jest nas na forum wielu ale tylko dwie osoby do tej pory próbowały pomóc za co serdecznie dziękuje czechowi i CieniaczRider.pozdrawiam forumowiczów i zapraszam do włączania sie w temat.
    Ostatnio edytowane przez profss ; 21-02-2018 o 17:45

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Jeżeli nie zasysa lewego powietrza, to niestety UPG. Dwa razy robiłem uszczelkę i niestety objawy jak u Ciebie. Jeżeli masz smykałkę do grzebania przy aucie, to zrób to sam. Chyba, że faktycznie to zbieg okoliczności.
    profss lubi to.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Cytat Napisał czech22 Zobacz post
    Jeżeli nie zasysa lewego powietrza, to niestety UPG. Dwa razy robiłem uszczelkę i niestety objawy jak u Ciebie. Jeżeli masz smykałkę do grzebania przy aucie, to zrób to sam. Chyba, że faktycznie to zbieg okoliczności.
    czech z mechaniką nie ma problemu u mnie,bez problemu ogarniam tematy, głównie motocykle ale auta tez nie są mi obce,i muszę chyba sie pogodzic z tym ze trzeba bedzie wymieniac UPG dziś próbowałem jeszcze innego sposobu żeby odpowietrzyć układ,dopasowałem sobie korek do wlewu zbiorniczka wyrównawczego i wymusiłem troche wieksze ciśnienie wdmuchując powietrze z kompresora i na popuszczonym odpowietrzniku chłodnicy i na zmianę nagrzewnicy oczywiście pilnowałem aby nie było za mało płynu.W sumie przelałem na odpowietrzenie z 8L płynu i poprawy nie ma,chyba ze to wina płynu może on się w układzie pieni i taki jest efekt,dziś podjade na stacje i zobaczę czy np borygo się będzie pienił jak sie potrząnie baniakiem bo ten płyn który mam zalany taki właśnie jest,jak potrząsne to jest piana i bańki powietrza w płynie,dam znać jak sprawdze płyn,jeśli nie będzie się pienił to kupie i jutro zmienię jeszcze raz płyn i zobaczymy czy coś to pomoze,a jeśli nie to rozbieram głowice.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Zapomniałem dodać ze przez cały czas ogrzewanie jest idealne silnik popracuje na postoju do 5 minut i leci juz letnie powietrze a po 10 do 15 minutach przy -8 moze -9 stopni jest cieplutko

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Dziś głowica zdemontowana,potwierdziło się to co napisał czech22 UPG juz w stanie agonalnym,przy okazji w głowice powymieniam uszczelniacze zaworów,uszczeniacz wałka rozrządu,luzy zaworowe i co tam jeszcze wyjdzie,do tego paski pompa wody,napinacz klimatyzacji i rozrządu,oraz uszczelniacz wału od strony rozrządu.nie wszystko sie kwalifikuje do wymiany ale jak juz rozebrane to powymieniam żeby mieć spokój na przyszłość (wszystkie części oczywiście z górnej półki).Macie może jakieś uwagi na co zwrócić szczególną uwagę przy składaniu?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Pare zdjęć

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Wygląda na to że na dwóch skrajnych cylindrach troszki przepuszczało
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez profss ; 28-02-2018 o 14:33

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Znasz kolejność dokręcenia śrub. Jak nie, to masz na opakowaniu uszczelki. Kup sobie gąbkę ścierną ok 800 i za pomocą wody porządnie wyczyść blok. Denka tłoków również trochę poczyść. Tak w ogóle ile ma przelatane.
    profss lubi to.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Ma w tej chwili 127 tysięcy przejechane kupiłem go w czerwcu ubiegłego roku, miał 117 tysięcy i ja nakulałem 10 tysi. Znam kolejnosc dokręcania tzn z opakowania podejrzałem,i co dziwne elring podaje inną kolejność a victor reinz tez inną ja mam uszczelke reinza i bede sie trzymał jego kolejności jak podał na opakowaniu,tłoki przeczyściłem gąbką ścierną o gradacji 500 i blok też,tylko nie potrzebnie wziołem taką włukninę do polerowania i troche z niej kużu sie posypało w kanaliki wodne,ale to wydmuchałem powietrzem i przepłukam jeszcze wodą destylowaną


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bulgotanie w zbiorniku paliwa
    Napisany przez giacomo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 13-02-2019, 16:19
  2. po nagrzaniu schodzi z obrotów
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-02-2017, 16:59
  3. Wyciek plynu chlodniczego + bulgotanie
    Napisany przez stK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-03-2015, 14:50
  4. Po nagrzaniu wysokie obroty
    Napisany przez hajdass na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-10-2012, 18:55
  5. Dziwne bulgotanie
    Napisany przez Jezioro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-05-2009, 13:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plpunto-ii-468bulgotanie-w-nagrzewnicy-podniesiony-poziom-plynu-po-nagrzaniu-39963

fiat stilo bulgotanie

panda 1.1 zapowietrzona objawy

seicento dziwne bulgotaniebulgotanie w nagrzewnicy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl