Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    362
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011

    usczelniacz przegubu koła prawego

    witam

    przy zmianie koła zauważyłem że uszczelniacz przegubu prawego koła przepuszcza (aż widać jak smar z niego wyszedł), musiało go to złapać niedawno bo w marcu tego nie było, widać to na zdjęciu.

    generalnie guma jest cała, teraz pytanie do doświadczonych, bo doktor google i ciocia forum nie dali mi odpowiedzi, mianowicie czy tam jest jakiś dodatkowy usczelniacz (na schemacie tego nie widzę) czy też po prostu opaska nie wytrzymała i zaczęło przepuszczać ? czy aby to uszczelnić to trzeba wszystko demontować, czy tez wystarczy po prostu wyczyścić i zacisnąć opaskę aby trzymało ?
    wygląda że smaru ubyło niewiele wiec chyba najlepiej by było po prostu zacinąć i nie kombinować .

    chyba że to jest grubsza robota i trzeb asie posiłkować jakimś specjalistycznym sprzętem który wymaga wizyty u meghanika który ma takowy ?

    generalnie piasta nie stuka nie puka dźwiękowo wszystko wygląda, jakichkolwiek innych efektów nie zaobserwowałem, wiec sprawia wrazenie że tylko smar wyłazi WP_20160612_005.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Wyczyścić i założyć nową opaskę . Wystarczy tyle.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    362
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Wyczyścić i założyć nową opaskę . Wystarczy tyle.
    dzięki za odpowiedz, generalnie doczytałem i schemat tego lepiej obaczyłem i rzeczywiście powinna tylko opaska pomóc, zakładam że jakiś syf się do środka ie dostał... bo wtedy lepiej sciągnac gume i w środku wyczyścic, tylko że ciężko to zrobić bez zdjęcia przegubu z półosi (jak się syf dostał do środka przegubu), zobaczę jak to wygląda.... myślę że w śrordku czyste, bo będzie większa robota :-)

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    361
    Auto
    Tipo 1.4
    Założenie nowej opaski powinno rozwiązać problem, ale najlepiej to by było zdjąć całość, zajrzeć do środka i uzupełnić o nowy smar.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    362
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał wpfiat Zobacz post
    Założenie nowej opaski powinno rozwiązać problem, ale najlepiej to by było zdjąć całość, zajrzeć do środka i uzupełnić o nowy smar.
    opaski juz posiadam teraz ogarniam temat pt "szczypce do zaciskania"...ale coś innego mianowicie wyłaczyłem radio i teraz słysze że przy ostrym skręcaniu w lewo (ale tylko w lewo) ze strony prawego koła jakies dziwne nieregularne skrobotanie ...czy to może byc powiązane, jazda na wprost, w prawo oraz normalnie w lewo tego nie ma, nie jest to za glośne..ale irytujace, i co ciekawe lepiej slychac jak szyby zamknięte


 

Podobne tematy

  1. Naprawy przegubu.
    Napisany przez mlodybe na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-05-2016, 23:04
  2. Wymiana przegubu
    Napisany przez Tom_Ash na forum Sedici
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 14:51
  3. Założenie przegubu z 1.6 do 1.9 JTD
    Napisany przez martinez na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 04-02-2013, 09:51
  4. Osłony Przegubu wewn.
    Napisany przez kamilo62 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-09-2012, 10:28
  5. Osłona przegubu
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-05-2009, 14:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl