Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    30
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    U mnie jest osiem(w innym silniku) i tym, się chyba niepotrzebnie zasugerowałem. W takim razie, poprostu na krzyż



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2013
    Skąd
    ŻAGAŃ
    Postów
    8
    Auto
    Fiat PUNTO II
    Rocznik
    2000
    Niezbyt skomplikowana czynność, jeśli się ma trochę pojęcia. Dzisiaj-11.05.2013-zajęło mi to około godziny spokojnego działania. Po wymontowaniu, czyszczenie rowka pokrywy klawiatury, czyszczenie miejsca docisku usczelki na głowicy. Silikon wyciśnięty w rowek pokrywy oraz na miejsce styku uszczelki z głowicą. Mam pewność że bedzie to solidne wykonanie, silikon odporny na temperaturę powyżej 200ºC, śruby dokręcone "z wyczyuciem", odpaliłem silnik i przejechałem się kontrolnie.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Wschowa
    Postów
    18
    Auto
    Punto mk1 1.1@LPG
    Rocznik
    1998
    Najgorsze co można zrobić to silikon. Nowa uszczelka kosztuje kilkanaście zł i sama doskonale uszczelnia. W moim punciaku poprzedni właściciel też dawał silikon - wycieki i tak były. Demiontaż pokrywy jakieś 8 minut , oczyszczenie silikonu jakieś 50 min , złożenie następne z 8 minut. Po drugie jak dasz za dużo silikonu to nadmiar może się dostać do oleju i zatkać któryś z kanałów olejowych , co może doprowadzić do zatarcia silnika Moim zdaniem to silikon jest ok ale do armatury łazienkowej a nie do auta.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Stackburn Zobacz post
    Najgorsze co można zrobić to silikon. Nowa uszczelka kosztuje kilkanaście zł i sama doskonale uszczelnia.
    Ja miałem podobne podejście do czasu aż po wymianie na nową uszczelkę (elring) po paru tysiącach w prawdzie ale znów zaczęło przeciekać.. Z tymi pokrywami niestety jest niby banalna naprawa ale często ludzie z tym sobie poradzić nie mogą..
    Mam leżeć nowe uszczelki z aso, czekam na masę uszczelniającą victor reintz i będę montował "na sylikon"..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2013
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    38
    Postów
    21
    Auto
    Punto 1.1 SX LPG
    Rocznik
    1995
    a wiecie co ja zrobię za dwa dni?? Przykleję tę pokrywę na klej do przyklejania mis olejowych!!! Już trzy razy w ostatnim półroczu zmieniałem uszczelkę. Nawet silikon czerwony puścił! Tak mnie wnerwiła ta uszczelka - patrz - no znowu cieknie!!!!
    Za dwa dni skończę z tym raz na zawsze a jak nie pomoże to miga też mam! Alu pospawa :-)
    TO samo miałem z simeringiem na wale. Ciekł, wymieniłem. Drugi ciekł... Wymieniłem. Trzeciego już wkleiłem na klej i już nie cieknie

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Można lekko posmarować nową uszczelkę preparatem typu victor reintz czy dirko.. Ja tam robiłem bo faktycznie po jakimś czasie nowa uszczelka erling zaczęła się pocić.. Kupiłem uszczelkę w ASO + wspomniany specyfik i mam puki co cisze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2011
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    46
    Postów
    79
    Auto
    Fiat Brava
    Rocznik
    2000
    Niestety ale w punto I niezależnie czy z silnikiem 1.1 czy 1,2 uszczelka pod kapą była zawsze dolegliwością. Miałem przez 8 lat Punto I z silnikiem 1.2 i raz w roku musiałem wymieniać uszczelkę, czy była "na sucho" czy "na silikon", zawsze po pewnym czasie przepuszczała. Z tym trzeba po prostu żyć Wymieniałem francę przy okazji robienia przeglądu okresowego.
    [COLOR="#00FFFF"]www.fiatwlkp.pl [/COLOR]


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. odłamany fragment uszczelki
    Napisany przez Tom Hagen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-05-2011, 21:25
  2. Kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą
    Napisany przez cruel67 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2011, 08:04
  3. Wymiana uszczelki pokrywy zaworów - pytania.
    Napisany przez waho. na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-12-2010, 08:58
  4. [silnik] Co oprócz uszczelki pod głowicą?
    Napisany przez tomeq77 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-07-2010, 21:34
  5. Wymiana uszczelki po kolektorem ssącym.
    Napisany przez defender118 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-02-2010, 13:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

uszczelka pod klawiature fiat punto

uszczelka pod klawiature punto 2

uszczelka klawiatury

uszczelka pod klawiature punto

wymiana uszczelki klawiatury

uszczelka pod klawiature fiat punto 2

fiat punto 2 wymiana uszczelki pokrywy

wymiana uszczeli pod kapa zaworow w punto 1 2 silnik

fiat seicento wymiana uszczelki

http://www.iparts.pl