Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1

    Angry Słabo grzeje, czasem w ogóle.N. termostat. Uszczelka?

    Panowie doradźcie .
    Punto 1.1 ogrzewanie prawie w ogóle nie grzało, wymieniłem termostat myśląc że to może być przyczyną, Okazało się że pozostał problem bez zmian. Oczywiście układ poprawnie odpowietrzony. Powiedzcie czy możliwe aby szlag trafił uszczelkę pod głowicą?
    Dziwnie się ten samochód zachowuje, nie jest ani katowany, nie kręcony na zimnym silniku w ogóle bardzo szanowany a sprawia coraz więcej problemów.
    Podrzućcie jakąś odpowiedź....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    32
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Raczej sprawdzil bym nagrzewnice :-) a wskazowka od temperatury trzyma pion ??

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Przewody doprawadzające płyn ładnie się grzeją . Jak daję gazu to zaczynam dawać mu po piździe to grzeje lepiej jak puszczam gaz to znowu leci zimne. Wskazówka tez się dziwnie zachowuje, moim zdaniem trochę za nisko stoi. Ale przewody trzymają temperature. Dobrze się grzeją. Tak dziwnie dymi troche na biało po zapaleniu, ale tłumacze to tym że jest przecież zimno na polu.....

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Sprawdź przewody które wchodzą -wychodzą z nagrzewnicy czy są gorące .Jeżeli oba są gorące a w środku zimno to masz zamuloną (zabudzoną) nagrzewnicę .

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    .Jeżeli oba są gorące a w środku zimno to masz zamuloną (zabrudzoną) nagrzewnicę .
    No właśnie są gorące, odpowietrzałem je jeszcze tym zamorkiem za przepustnicą . Myślisz że to zabrudzona nagrzewnica? Podkreślam że stało się to w sumie to nagle. Prawie rok temu ,ale dopiero teraz miałem czas żeby się tym porządnie zająć.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Myślę że tak . Węże są gorące więc obieg jest ,natomiast nagrzewnica się nie nagrzewa bo płyn przepływa nie przez całą nagrzewnicę .
    Są specjalne środki które czyszczą chłodnice ,ale z tym może być różnie bo może ci się rozszczelnić układ chłodzący . Można też spróbować zrzucić przewody z nagrzewnicy i próbować przeczyścić samą nagrzewnicę a poźniej ją dobrze przepłukać bieżącą wodą.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Jest to jakiś pomysł. Trzeba będzie spróbować.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolega miał tak ostatnio w Renault Megane. Grzało do czasu i przestało. Płukał nagrzewnice jakimiś odkamieniaczami itp, wypłukał trochę syfa ale i tak nie wiele to dało. W końcu wymienił na nową (musiał całą deskę wyciągać) i jak ręką odjął.. Jednak tak po prostu bywa że się zamuli nagrzewnica..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Całej deski to ja nie będę wyciągał. Następny właściciel niech się z tym bawi.... Ja nie mam czasu na takie zabawy:-)

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Akurat czy w Punto trzeba całą dechę wyciągać to nie wiem - w Bravo np. nie trzeba.

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Akurat czy w Punto trzeba całą dechę wyciągać to nie wiem
    W takim razie muszę to sprawdzić. A może ktoś to robił i ma pewność czy tak się da?


 

Podobne tematy

  1. [silnik] czasem gasnie...;/
    Napisany przez gawor06 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-02-2012, 13:43
  2. Czasem gaśnie na LPG, czasem długo zapala...
    Napisany przez Lux na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-11-2011, 21:25
  3. Czasem gaśnie na biegu jałowym
    Napisany przez abbott40566 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-12-2010, 14:24
  4. [cc] Czasem problem z odpalaniem
    Napisany przez artsok na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 08-10-2010, 23:10
  5. termostat? uszczelka pod głowica?
    Napisany przez masterkarol na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-05-2010, 16:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

termostat fiat punto

fiat punto nie grzeje

termostat punto 1.1

termostat fiat punto 1

seicento slabo grzeje

termostat fiat punto 1.1

punto nie grzeje

seicento nie grzeje

wymiana termostatu punto 1 1

punto slabo grzeje

termostat punto 1

fiat punto 2 nie grzeje

fiat seicento 1.1 wymiana termostatu

wymiana termostatu seicento 1.1

wymiana termostatu seicento 1 1

seicento 1.1 wymiana termostatu

wymiana termostatu punto 1.1

fiat punto 1.1 termostat

seicento 1 1 wymiana termostatu

fiat punto slabo grzeje

dlaczego nie grzeje seicento

wymiana termostatu fiat punto 1.1

slabe ogrzewanie po wymianie nagrzewnicy punto 1.1

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl