Czy któryś z użytkowników wie gdzie dokładnie znajduje się fabryczna centralka sterująca centralnym zamkiem??? Szukałem dzisiaj i jakoś nie mogłem znleść gdzie ona jest, a chcę ją wymienić na inną. :/
To jest widok strony w wersji do druku
Czy któryś z użytkowników wie gdzie dokładnie znajduje się fabryczna centralka sterująca centralnym zamkiem??? Szukałem dzisiaj i jakoś nie mogłem znleść gdzie ona jest, a chcę ją wymienić na inną. :/
Otwórz schowek, tam zobaczysz takie dwa zameczki - przekręć ję (okrągłe plastikowe one są) i wyciagnij tą górną część tzw. maskownicę.
W środku znajdziesz taki duży (podwójny) żółty przekaźnik. To jest właśnie centralka zamka.
A co chcesz dokładnie zrobić?
Dzieki za informacje :) jutro sobie wymienie. Mam centralkę z poprzedniego auta sterowaną pilotem i po prostu ją wymienie co bym nie musiał kluczem drzwi otwierać :mrgreen:
hehehe nie ma to jak wygodnictwo :P
A ta centralka nie będzie Ci się gryzła czasem z immo ? czy nie masz u siebie Fiat Code
A centralka od zamka co ma wspolnego z immo i zabiezpieczeniem???
hmm.. ciekawe, nie powinna mieć nic.. chyba immo tylko ma związek ze stacyjką i odcięciem zapłonu jak mu nie pasuje;
a 'centralki' w formie przekaźnika nie wymienisz najprawdopodobniej tylko się do niej dołączyć możesz;
ta w obudowie przekaźnika to dość toporna rzecz, ale możliwe, że dziwnie sterowana; jak masz uniwersalną centralkę z odbiornikeim pilota w jednym to najbezpieczniej i najprościej będzie ją to fabrycznej dołączyć tylko by wyzwalała fabryczną, np podając stany/impulsy 'udające' styki siłowników master w ruchu bądź najlepiej jeśli masz we na zewnętrzne wyzwalanie (to powinno być, standardowo jakieś kable z kolorystyką biały i brązowy)
ja myślę że nie będzie problemu żęby ją podłączyć zamiast oryginalnej, w Tipo też miałem fabryczną i też ją zaminiłem na inną, podłączyłem na konektorach w miejsca oryginalnych styków. dzisiaj się z tym poobawię, o rezultatach powiadomie... :mrgreen:
Akurat w Tipo jest tak wdzięcznie, że wystarczy przepiąć tylko sterowniki i mamy mały upgrade ;)
Daj znać co wyszło z Twoich prac.
hmm. szczerze mowiac to rozebralem schowek i jedyna puszka co byla to taka czarna dosyć duża. dzwiek przkaznika przy zamkykaniu dobiegał stamtąd ale bylo tam jeszcze mnostwo przewodow wiec wygladalo to na jakis zespolony uklad. chyba dam sobie spokoj i niech sie inni mecza(tzn. dam do ludzi ktorzy zajmują się montażem alarmow itp) zreszta w polowie roboty zaczął padać deszcz i musialem sie szybko pakowac... :|
a masz centralny na pilota czy na kluczyk? jesli na kluczyk to nie masz centralki wszystkim steruje impuls elektryczny
dokładnie :)Cytat:
Napisał golab05
powiedziałbym Ci co i jak, ale najpierw napisz o które auto Ci chodzi :mrgreen:Cytat:
Napisał wojo985
Na kluczyk, wszystko jest opisane w postach wyzej, samochod FIAT MAREA. impuls idzie od siłownika w momencie przekrecania klucza w drzwiach do przekaznika i to chyba przekaznik musi wydac impuls do otwarcia reszty zamków... pytanie gdzie dokladnie jest umieszczony??? napewno nad schowkiem ale dokladniej??? :/
Przeczytaj moją odpowiedź do Twojego postu.
Taki duży żółty podwójny przekaźnik. Źle to może napisałem, że to jest centralka, bo centralka to urządzenie zespolone, a tutaj mamy w sumie zwykły przekaźnik który odwraca napięcie na wyjścach.
kurcze ale tam nie ma zadnego zoltego przekaznika, jest jeden zwykly ale jak go odepne to i tak dziala centralny :/
No to ja już nie pomogę. Tą informację mam od wujasa, bo on ma Marysie.
Niech może się ktoś wypowie bardziej zorientowany.
Chyba, że masz dodany centralny zamek (czytaj, ktoś zakupił zestaw CZ i sam założył).