Może ktoś mnie nakieruje na intrfejs do cromy łączący sie ze wszystkimi urządzeniami ( poduszki ,licznik ,skrzynia itd)
Mam jakis stary od stilo jeszcze ale tylko z silnikiem moge sie połączyć:(
To jest widok strony w wersji do druku
Może ktoś mnie nakieruje na intrfejs do cromy łączący sie ze wszystkimi urządzeniami ( poduszki ,licznik ,skrzynia itd)
Mam jakis stary od stilo jeszcze ale tylko z silnikiem moge sie połączyć:(
jakiś, ale jaki?
ELM + odpowiednia/e przjściówki i łączysz się ze wszystkim co MES oferuje
zadzwoń do nich i powiedz jakie auta chcesz podłaczać a wszystko Ci powiedzą co masz kupić
https://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/
tu też masz informacje jakie kable i przejściówku są potrzebne do diagnostyki poszczególnych modułów
Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
Poszukaj interfejsu ELM327 + przejściówka nr 1 ewentualnie przejściówka 3 jeżeli masz czujniki ciśnienia w kołach.
Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
Mam interfejs ELM 327 Bluetooth i tak samo łączy się jedynie z modułem silnika
Facet od którego go kupiłem odpisał mi że powinien połączyć się z większością modułów, po przejrzeniu listy do Cromy 1.9 150km potwierdza się że większość modułów powinien ogarnąć zestaw który mam
Dlaczego więc łączy się jedynie z modułem silnika ???
Mam 3 sztuki do swoich fiatów. Vag kkl z przejściem na stare fiaty (3 kable), elm 327 po kablu i elm na bt. Pierwszy ogarnia tylko silnik, drugi łączy że wszystkim w cromie i w stilo, trzeci zamówiony prosto z chin za woreczek ryżu czasem łączy czasem nie. Ogólnie ten na bluetooth jest taki dość hmm nazwijmy to niestabilny i nieprzewidywalny.
Elm po USB ogarnia wszystko. Zawsze.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
https://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-...tyku-obd2.html
i w Alfie 166 i w Bravo teraz ogarniam wszystko tym jednym kablem :cool:
Miałem także ELM na USB co prawda bez przełącznika ale ten interfejs także łączył się jedynie z modułem sillnika
Może trzeba zainwestować w taki który posiada przełącznik??
Ja sugeruję zrobić modyfikację, tzn usunąć rezystor. Jest to opisane na forum i w moim przypadku pomogło, a mam ELM na usb i łączył się tylko z silnikiem.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Moja przygoda wyglądała tak .Pożyczylem interfejs bluetooth własnie ELM 327 aby skasować komunikat serwis i po podpięciu i ogarnieciu wszystkiego po chwili interfejs zaskwierczał i zadymił sie a potem zapaliły sie lampki od poduszki powietrznej i od skrzyni biegów .
Samochód jezdzi i wszystko działa ale widocznie narobilem tym chinskim gownem szkód dlatego szukam czegoś czego nie będe się bal podlączyć:roll:
Ma taki od Viaken ,V-Scan STN1110 ELM327 v2 .Mam połączenie ze wszystkimi funkcjami ,tylko jest upierdliwe korzystanie .Do niektórych funkcji muszę odłączyć przejściówkę .Dzwoniłem do Viakena ale Pan powiedział że tak musi być :confused:
Kupcie sobie elm327 od pmfactory do fiata/alfy/lanci - łączy wszystko
nie te najtańsze, 70-80zl i to po kablu najlepiej
ja też łączę się po drucie. kiedyś ciągnęło mnie żeby dokupić bezprzewodowy interfejs ale jak się naczytałem o problemach z łączeniem to sobie odpuściłem. teraz po 4 latach łączenia po kablu nadal nie chcę kupić innego.
Przejściówek nie trzeba można we wtyczce zrobić co trza :)
Załącznik 27150
Witam wszystkich.
Ja używam ELM 327 bezprzewodowy, pozostałość po stilo, nie łączy się z silnikiem.
Z silnikiem łączy się bez problemu fiat ecu skan od viakena, po kablu.
Kupiłem ELM na Allegro - nie działał. Wkurzyłem się zadzwoniłem do Viakena - pogadałem z Panem, przysłali kabel z przejściówkami - coś około 100 złotych polskich z przesyłką. Śmiga aż miło. Na MES łączy się bez problemu. Pewnie można taniej coś tam pokombinować, polutować itp - ale po co. Pozdro.
Viaken to jeden z najpewniejszych sprzedawców interface'ów na polskim rynku. Mam od nich ELM'a 327 a ostatnio domówiłem siostrze kabel do Mazdy. Oba działają bez zarzutu. W odróżnieniu od konkurencji Viaken ma doskonałe wsparcie techniczne via email. Przekonałem się o tym zarówno przed jak i po zakupie. Jedyne czego mi brakuje u nich w ofercie, to tanich i pewnych interface'ów bluetooth z przyciskiem on/off, obsługujących wszystkie dostępne centralki np. w Stilo.
Ja osobiście używam od pewnego czasu iCar z Vgate i też przyzwoicie się łączy. Co prawda odczytuje parametry silnika ale mi się wydaje że zależy to od programu do obsługi (Ja używam darmowego z sklepu google).