Fiat Bravo 3.0 v6 by NowiX ;)
Na początku chciałem się serdecznie przywitać bo mimo, że jestem zarejestrowanym użytkownikiem od dłuższego czasu to nigdy nie miałem okazji udzielać się na forum we większym lub mniejszym stopniu ;) Na imię mam Mateusz i jestem szczęśliwym posiadaczem Fiata Bravo z 2001r w wersji wyposażeniowej Trofeo, który od 2013r. został troszeczkę przebudowany i otrzymał drugie życie, wydaje mi się, że lepsze życie ;) Na początku auto było budowane przez firmę lecz nie doszło to do skutku i u siebie w garażu z pomocą paru przyjaciół udało się skończyć projekt. Przechodząc do sedna poniżej wrzucam kilka informacji oraz fotek ;)
Silnik:
Był: 1.2 16v całe 86KM
Jest: 3.0 V6 24V z Alfy Romeo 166 po przebiegu 120kkm, po dużym przeglądzie, przy okazji zostały zmienione wałki ssące na wałki z AR 156 GTA
Układ napędowy: 6MT c630 z Alfy Romeo GTV + szpera Q2 oem
Układ kierowniczy: Maglownica z AR GTV 2.0
Układ dolotowy: CAI 3” zakończony stożkiem w seryjnej puszce z AR 156
Układ wydechowy: Kolektory seryjne ze 156 v6 (krótkie) , portki równej długości 2,25”, reszta do końca 2,5”, środkowy tłumik oraz końcowy od Mario MTG
Układ chłodzenia: Chłodnica wody, klimatyzacji, oraz oleju Alfa Romeo 156 v6 Układ wtryskowy: Seryjny 3.0
Elektronika: Bosch Me2.1 siedmio-kostkowy wystrojony przez ETS Performance
Zawieszenie: Zwrotnice + amortyzatory i sprężyny Eibach -20mm - Alfa Romeo GTV, tył belka również Alfa Romeo GTV, rozpórka przednia górna oraz komplet stabilizatorów
Koła i opony: Białe OZ F1 Racing 16x7j z oponami Federal RS-R 205/45/16
Układ hamulcowy: Przód 330mm czyli tzw. Duże Brembo z Alfy Romeo 159, tył seria GTV 240mm
Wewnątrz wleciały dwa kubełki Mirco, deska we flocku, poprawione alcantarą boczki drzwi i podsufitka, zegary monitorujące temperaturę, ciśnienie oleju oraz napięcie, 3” szelki i rollbar ;) Zbiornik paliwa custom we wnęce na koło zapasowe. Seryjne zegary (prędkościomierz, obrotomierz, paliwo i temperatura wody) ustąpiły miejsca zegarom z AR 156 z wersji v6 :)
Chyba wszystkie konkretne informacje uwzględniłem :) Teraz może kilka fotek z prac i obecnie :)
http://imagizer.imageshack.com/img63.../lew9US.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img91.../nHmuIj.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img90.../Xsud4L.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img90.../L2DVmz.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img90.../lAsfBT.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img91.../K4FTm5.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img91.../J0re9Q.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img90.../PAr7Ws.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img91.../EqagrR.th.jpg
http://imagizer.imageshack.com/img91.../D2YBtR.th.jpg
Obecnie:
http://imagizer.imageshack.com/img63.../EYenD4.th.jpg
Wykres po strojeniu:
http://imagizer.imageshack.com/img91.../XxBF53.th.jpg
A tak auto mruczy:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_sI...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=VdM7zjDMa7U&feature=youtu.be
Konkretne foto oraz filmiki jak auto jeździ będą zapewne w przyszłym roku na wiosnę z uwagi na obecny brak czasu i już nie za ciekawą pogodę ;)
To chyba wszystko, Dziękuje za uwagę ;)