Witam,
Poniżej załączam wyniki z Fiat Ecu. Może ktoś mi powiedzieć jak to wygląda czy jakieś parametry są niepokojące??? Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
Załącznik 17918Załącznik 17919Załącznik 17920Załącznik 17921
To jest widok strony w wersji do druku
Witam,
Poniżej załączam wyniki z Fiat Ecu. Może ktoś mi powiedzieć jak to wygląda czy jakieś parametry są niepokojące??? Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
Załącznik 17918Załącznik 17919Załącznik 17920Załącznik 17921
Nikt nie chce mi napisać żadnych informacji o mojej cromce ................ :(
odometer 0... moze być grzebane przy przebiegu
Masz wersję z dpf - podaj dane odczytane dla dpf
tzn. ile przebiegu ma za sobą od czasu jego zamontowania
ile miał zaznaczonych wymian oleju itd.
pzdr
Podepnij się MultiEcuScanem (to nowsza wersja FES). FES może nie ogarniać tego odometra.
Korekty wtryskiwaczy nie są najlepsze ,ale ostatecznie mogą być , zatankuj b.dobrego paliwa np.schela nitro+ z dodatkami przynajmniej jeden zbiornik i powinny się wyrównać.
Korekta wtrysku wcale nie musi określać wady wtryskiwaczy.
Korekta wtrysku służy do wyrównania prędkości obrotowej silnika . Trochę słabsza kompresja ,złe spalanie ,może powodować korektę wtrysku .
Dlatego pomiar korekty ,jest bardziej wiarygodny przy zalecanej temperaturze pracy silnika ,co przy silnikach diesla jest ważne.
Wersja programu FiatEcuscan 3.6 też może mieć wpływ na brak odczytu.
W opcji Przegląd też jest odometr. Wydaje mi się że jeszcze gdzieś widziałem ale nie jestem pewien.
Auto kupione z wypozyczalni dlugoterminowej ALD z ich ksiazka serwisowa, potwierdzona przeze mnie poprzez kontakt z 2 serwisami ktore robily coroczne przeglady. Po za tym ta crome oraz pare innych sprowadzil szwagier z kolega( m innymi biorze od nich deft z krakowa) i ta byla pewna w 100 %.
Pozdr
Odnośnie korekty wtryskiwaczy i lepszego paliwa. Pisałem na forum niedawno mój przypadek z Vervą. Jakoś zraziłem się do niej, na szczescie skończyło sie na czyszczeniu układu paliwowego i po zalaniu normalną ropą auto chodzi dalej. Doleje jedynie tak jak pisaliście jakiś dodatek. Zobaczymy czy coś sie zmieni w parametrach wtryskiwaczy.
Dodatki dają tyle ile szampon na porost włosów u łysego... :mrgreen:
Przy plusowej korekcie trzeba wtryskiwacz wyczyścić, przy lejącym dać do regeneracji. Apropo paliwa, leją już tylko na dwóch stacjach obie BP i czasami shell. Mam jeszcze luka po drodze i silnik wyraźnie słabszy jest na ich ropie. Zalewam zwykłą i raz na 4-5 baków tzw premium czyli zwykła i wiadro dodatku dolane na stacji do podziemnego zbiornika ;)
Zalezy czego sie oczekuje od takich srodkow.. Ja z kolei w paliwa premium nie wierze. Chce miec paliwo premium? Leje zwykly ON i wlasny dodatek. Przynajmniej wiem co wlewam, w jakiej ilosci a przy tym kosztuje mnie to podbnie jak Verva i inne cuda..