Witam, dziś mu uno zgasło dwa razy. Na torach i na światłach. Gdy wrzucałem na luz lub (nie jestem pewien czy też)redukowałem bieg. Myślę, że to może przez świece? Właśnie je wyczyściłem i jutro zobaczę jak to będzie.
To jest widok strony w wersji do druku
Witam, dziś mu uno zgasło dwa razy. Na torach i na światłach. Gdy wrzucałem na luz lub (nie jestem pewien czy też)redukowałem bieg. Myślę, że to może przez świece? Właśnie je wyczyściłem i jutro zobaczę jak to będzie.
No nadal gaśnie. Gdy hamuje i juz wciskam sprzegło i przy końcowej fazie hamowania auto gaśnie. W czym problem?
Kolego tematów tego typu jest masę nawet nie zadałeś sobie trudu poszukać..
Pierwsze co to siłownik biegu jałowego (krokowiec czy jak go tam zwał). Przeczyścić przepustnicę, odmę itp, poszukać czy nie zaciąga lewego powietrza..
To typowy w Uno objaw zaśniedziałej krańcówki (odpowiedzialnej za wolne obroty) wbudowanej w silnik krokowy.
Ale uklad dolotowy szczególnie w samochodzie z LPG też bym sprawdził.
Nie posiadam LPG. Hmm gdzie jest ta "krańcówka" dokładnie? Jakieś foto?
Troszku roboty jest. Chyba zlecę to mechanikowi. Mam go o tym poinformować czy niech sam szuka usterki?
Mechanik zapewne wymieni cały silnik krokowy, nie będzie się bawił w naprawę,
Lepiej powiedzieć bo rozbierze całe autko:mad:
Może lepiej wymienić na nowy? Takie coś podpasuje?
SILNIK KROKOWY FIAT UNO 1. 0 PANDA LANCIA (4770243389) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Jeszcze jedno pytanie, nie raz mój uniacz gdy puszcze gaz to i tak ten gaz jest, dopiero po 1-2sek odpuszcza się. Czy to też może być spowodowane Silnikiem krokowym? Bo jeszcze nie wymieniłem.
Tak zacinający się (zużyty) "krokowiec" może powodować taki efekt.
A jeszcze jedno. Może ktoś dać zdjęcie silnika gdzie dokładnie jest ten silniczek krokowy?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Tu foty mojego silnika:
http://zapodaj.net/0eb01d9b88b06.jpg.html
http://zapodaj.net/240c522bd1238.jpg.html
Tu jest zdjęcie boku tego plastiku. Gdzieś tutaj jest?
http://zapodaj.net/15c099e147ca8.jpg.html
Trzeba było od razu napisać że masz wersję Clip (wtrysk Magneti-Marelli).Element zaznaczony strzałką to silniczek krokowy.
Gumową rurę odmy też masz do wymiany.Załącznik 17770
Hmm, dlaczego mam do wymieny rurę odmy? I która to i od czego odpowiada?
A i ten silniczek to to co dałem w kółko?:
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 7dae66f1dff2d.jpg
andrzejmc odpiszesz?
I gdzie kupić taki silniczek krokowy? W moim mieście orginał 200zł wołają. :o
Silnik krokowy który znalazłeś powinien pasować,identyczny występuje też w CC 900,Fiatach Palio ,Siena !,4 i Punto 1,1 na wtrysku jednopunktowym Magneti-Marelli.
Rura odmy(odpowietrzenia slnika) to ta zaznaczona strzałką, odpowiada za odssysanie oparów oleju jest u Ciebie polejona taśmą izolacyjną i wygląda na mocno zużytą.
Może zassysać "lewe powietrze" i powodować niestabilną pracę silnika szczególnie na biegu jałowym(wolne obroty).Załącznik 17828
Odpisz też na mój poprzedni post na stronie nr.1 jak możesz.
W sobotę będę rozkręcał to się dokladnie dowiem który krokowiec kupic.
A i ten silniczek to to co dałem w kółko?:
Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 7dae66f1dff2d.jpg[/QUOTE]
Tak to jest silniczek
I dupa. Silniczek wymieniony wszystko ładnie pięknie chodził do czasu gdy przejechałem ok. 30km. Znowu gasł i trzymał gaz gdy puszczałem pedał. Więc w czym może być problem?