witam mam pytanie co moze byc przyczyna drgan calego auta po przekoroczeniu 130km/h???
przy nizszych predkosciach jest wszystko dobrze, zaczelo sie to po wymianie opon czy cisnie ma duze znaczenie ile pompujecie do kol 225 45 17" ????? :confused:
To jest widok strony w wersji do druku
witam mam pytanie co moze byc przyczyna drgan calego auta po przekoroczeniu 130km/h???
przy nizszych predkosciach jest wszystko dobrze, zaczelo sie to po wymianie opon czy cisnie ma duze znaczenie ile pompujecie do kol 225 45 17" ????? :confused:
2.5 przod I 2.3 tyl, odpowiem krotko: cisnienie. Ma znaczenie
poza tym to nie jest odpowiedni rozmiar opony do cromy, ale wiadomo wpływu nie ma, sprawdź czy nie odkleiły się odważniki na feldze bo bardzo często się to zdarza jeżeli klej dobrze nie zaschnął a wskoczyłeś np na autostradę albo wyjechałeś prosto na deszcz.
Jedź wyważ ponownie opony.
obyś nie miał tak jak ja - opon nie dało się wyważyć i musiałem reklamować (4 sztuki miały bicie, opony średniej klasy)na szczęście reklamacja uznana
Jakiej marki jeśli możesz ujawnić?
falnken ze914 wulkanizatorzy byli bardzo zdziwieni zakładali wiele tych opon i to taki pierwszy przypadek , opony z końca 2013 roku
dostałeś nowy komplet czy zdecydowałeś się na inne?
zdecydowałem się na inne jutro będą nowe Holenderskie
Nie zartuj, Ja miesiac temu kupilem the falkeny hehe ale chwale. Przy 200km/h sa naprawde ciche
No właśnie ja też wiele pochlebnego słyszałem o tych oponach... Ale zdarza się najlepszym, ja miałem wadliwe Toyo ale reklamacji nie uwzględnili...
ja kupiłem właśnie te ZE914.. ale wypust tegoroczny... Teść podejrzał i na drugi dzień sam poleciał po 15stki - lecz nie ukrywam, że różnica jest... jednak duzy balon robi swoje... na moich 40mm 17' jest ciszej niż na profilu 65...przy 15stkach.
Apropos drgań to miałem to samo w tamtym roku. Pomogła wymiana jednego drążka kierowniczego i tulei wahacza. Było też wskazanie na wymianę całego wahacza.
W tym roku powróciło (też po wymianie na letnie 17"->18"). Właśnie sprawdziłem w warsztacie i trzeba zrobić wahacze, drążki i końcówki.
Po roku rozsypało Ci sie na nowo?
wlasnie nie dawno wrocile z wulkanizacji i okazalo sie ze na felgach bylo od 8-25g za malo ale po ponownym wywazeniu nic sie nie zmienilo moze to przez te opony co mam z tylu jak gosciu mi powiedzial ze to jakis model goodyear twarde na ktorych mozna jeszcze jechac jak sa przebite i opuscil mi powietrze do 2,0 bara a z przodu mam fuldy.
I co mam robic jeszcze?????
jaki ma buc prawidlowy rozmiar felg i opon do mojej Cromy?????
pobierz instrukcję obsługi tam jest napisane jaki rozmiar i ciśnienie - od razu dodam dopompuj koła min to 2.4 na wszystkich 4 szt. ! "DOWNLOAND"
Pomogę koledze.
Zrzut z instrukcji (do polifta ale nie sądzę, żeby miało się to różnić):
rozmiary opon - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...3c94d8fdf.html
ciśnienia - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...1a807d110.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...d165e139a.html
Tak scrabit, rok wytrzymał drążek i dwie tuleje po jednej stronie - ale tam zalecali już wymianę całego wahacza i pewnie dlatego się posypały, rozmawiałem o tym z mechanikiem.
Jeśli chodzi o wyważanie to robiłem dwa razy w tamtym roku i teraz. Nic nie dało ani wtedy, ani teraz.
Ciśnienie też raczej nie ma nic do rzeczy, oczywiście powinno być z tabeli wg zaleceń ale to z innych powodów niż bicie.
Polosie , hmm tarcze hamulcowe...