To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Octavia -
3 załącznik(i)
Octavia
Jak planowałem, tak zrobiłem.
Octavia 2.0 8V 2002 rok. 160 tys.km.
I właściciel w DE.
Wersja Elegance czyli podobno najbogatsza po Laurin & Klement:
tempomat
komputer
czujniki parkowania
podgrzewane fotele
klima automatyczna
4x el. szyby
Skoda Symfony 8 głośników
ASR i inne rzeczy już oczywiste bardziej.
Jeżdzi się "nieco" ciszej i wygodniej niż w M. Jakość wykonania tez jakby "trochę" inna.
Auto proste jak cep z pancernym silnikiem i o to chodziło ;)
-
Bardzo ładne autko, skoda powinna bć bezproblemowa :) Szerokości !
-
zadbana i ładny kolorek :)
-
-
Bardzo ładna,dobre wyposażenie;-) Bezawaryjności
-
bardzo fajna Octavia Kolego :) bezawaryjności zycze :)
-
-
Hmmm.Chyba gdzieś juz widziałem tę galerię.OCP;))
-
-
Cytat:
Napisał
grzes26 No to się najeździłeś;))
O co chodzi :?: Może jaśniej :?:
-
Nie chcę się wypowiadać za kolegę ale niestety pancerny silnik 2.0 okazał się jakby mniej pancerny.Octa sprzedana a kolega chce wskoczyć za stery Bravo2.Ale może sam tutaj zawita i opisze sytuację.Ja dziś zaglądnąłem na OCP i trochę poczytałem.
-
2.0 nigdy nie był pancerny :lol:Głowice i parę innych radości do których nie chce się przyznać Volkswagen... Przymierzałem się mocno do octavii II, ten silnik był jednym z powodów, że kupiłem crome i nie żałuje :) solidboy - czekamy na fotki nowego bravo :)
-
ladna:) Sam bywam na OCP, ale co do silnika to pancerny byl 1.6 8V AEE (75KM), ktory posiadalem w swojej Octavii :)
Czasami nawet oleju mial grubo ponizej MINIMUM i smigal :)
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
PS. no i ten przebieg to z gory byl skazany na niepowodzenie (patrz kierownica). U mnie kiera tak wygladala jak sie zblizalo do 300tys :)
-
1 załącznik(i)
Cytat:
Napisał
grzes26 2.0 nigdy nie był pancerny Głowice i parę innych radości do których nie chce się przyznać Volkswagen...
Ty piszesz o 2.0 TDi a ja kupiłem 2.0 benzynę tak na marginesie która oprócz tego, że połyka olej (wada fabryczna) jest jednym z ostatnich silników "idioto odpornych" które wytrzymują bez remontu 500 tyś.km.
Cytat:
Napisał
ChillOutPL PS. no i ten przebieg to z gory byl skazany na niepowodzenie (patrz kierownica). U mnie kiera tak wygladala jak sie zblizalo do 300tys
Tu się niestety mylisz bo zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem w serwisie w Niemczech ostatni wpis.
Nie ocenia się przebiegu po zużyciu kierownicy. Kolega w O1 z przebiegiem 120 tyś.km (I wł.) ma w podobnym stanie.
Auta nie sprzedałem
Po paru zgrzytach spisuje się całkiem fajnie.
Po założeniu LPG spalanie oleju spadło (?) i to znacznie. Na tyle, że nie będę bawił się w zmianę pierścieni.
Na wiosnę i tak wskakuję w Bravo 2 ponieważ nie umiem już jeżdzić pojazdami innymi niż włoskie ;)
Auto po dopieszczeniu wygląda tak:
-