To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Sprzęgło -
Sprzęgło
Witam, Posiadam Fiata Stilo 3dr 1.6 16v 2003r.
Problem polega na tym iż zostało wymienione sprzęgło i po przejechaniu 150-200km zaczęło się ślizgać ponownie..
Sprzęgło wymieniane 3 razy przez innych mechaników więc nie jest to wina mechanika, sprzęgło było wymieniane kompletnie łożysko, docisk, tarcza. Układ odpowietrzony, Pompka (wysprzęglik) również wymieniony. Dodam również gdy sprzęgło zaczyna się ślizgać dziwnie drga samochodem, jedyny jaki przychodzi mi do glowy pomysł iz może byc cos z kolem zamachowym.
Proszę o pomoc.
-
-
Odp: Sprzęgło
Uszczelniacze na skrzyni wymienione? Podejrzewam tak jak kolega.
Jak mechanik wymieniał Ci drugi raz to tarcza nie była w oleju?
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
-
Skrzynia suchutka zero wycieku na sprzeglo..
-
Cytat:
Napisał
OsTrY007 jedyny jaki przychodzi mi do glowy pomysł iz może byc cos z kolem zamachowym
Sprawdzić stan koła zamachowego, nierównomierne zużycie,ślady przegrzania
-
-
Sprawdzę koło zamachowe, ma ktos inne pomysły?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Cytat:
Napisał
danielciagala Tłumiki drgań skrętnych?
To raczej w kole dwu masowym ??
-
Chodziło mi o tłumiki na tarczy sprzęgła. źle sie wyraziłem.
-
Cytat:
Napisał
danielciagala Chodziło mi o tłumiki na tarczy sprzęgła. źle sie wyraziłem.
Jak jest dwumas to nie ma tłumika drgań na tarczy.
-
Wiem ale autor ma 1.6 a tam nie ma dwumasy . Wypowiadam się w temacie ,a nie ogólnie o technologi sprzęgieł i kół dwumasowych:-)
-
na tarczy są tłumiki drgań skrętnych, jeżeli sprzęgło było wymieniane kompletnie (3 razy)to nie jest to wina tarczy
-
Witam, bylem na urlopie i nie mialem kiedy zajac sie samochodem, stilo stalo prawie 2tyg nie jezdzone wiec chcialem go przepalic po pierwszych 20 metrach uslyszalem dziwny dzwiek z przodu od strony skrzyni biegow ale dzwiek byl podobny do przebitej opony wiec wyszedlem sprawdzilem opony i okazalo sie ze wszystko w porzadku uznalem ze przejade sie kawalek i poslucham dokladniej gdzie ten odglos sie znajduje po wrzuceniu 2 biegu samochod nagle stanal na srodku skrzyzowania... Zero mocy i samochod nie reaguje na gaz i dochodza dziwne dzwieki z poczatku myslalem ze to przegub szlak trafil ale popatrzylem i wszystko w porzadku dostrzeglem ze biegi wchodza bez wcisnietego pedalu sprzegla i zero zgrzytu przy wrzucaniu biegow bez wcisnietego sprzegla... Pytanie co moze byc z moim stilo? Oplaca go sie wogole aprawiac? Dodam ze wszystkie biegi wchodza normalnie...
-
Pewnie do wymiany sprzęgło -- tarcza,docisk i wysprzęglik.
-
Padla skrzynia biegow, wymieniona i sprzeglo sie nie slizga.
-
Jaki koszt takiego zabiegu? i ile przebiegu, że padła już skrzynia?
-
155tys km 3x nowe sprzeglo + skrzynia = 3x 550 zl + 1000 zl za dkrzynie...
-
155 tys i w tym czasie 3 sprzęgło zajechane?
-
Cytat:
Napisał
lukq 155 tys i w tym czasie 3 sprzęgło zajechane?
podejrzewam że tu chodzi o to,że mechanicy zmieniali 3 razy sprzęgło gdyż podejrzewali to jako główną usterkę nie szukając rozwiązania problemu gdzie indziej;-)
-
No własnie chce się dowiedzieć bo o takim przypadku 3x sprzęgło przy 155kkm nie słyszałem.
-
Witam. Nie wiem czy w dobrym temacie pisze, bo nie do końca wiem czy to problem samego sprzęgła. A więc tak. Kupiłem auto 2 tygodnie temu. Chodzi o fiat stilo 1.6 16v . W trakcie jazdy czasem obroty np na biegu 4, 3 zaczęły skakać na 5 tysięcy i w górę. Wczoraj na biegu 2 i 3 również zaczęło skakać. Zdenerwowany zatrzymałem się na drodze, przygazowalem na luzie i wylaczylem silnik . Z pod maski zaczął unosić się dym. Auto już nie reaguje na żadnym biegu . Pomóżcie ;)
Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka