Witam prosze o pomoc mam alfe romeo 156 1.9 jtd.Do 3500 ladnie sie zbiera wyzej nie chce isc 'odcina ' jak w benzynie
To jest widok strony w wersji do druku
Witam prosze o pomoc mam alfe romeo 156 1.9 jtd.Do 3500 ladnie sie zbiera wyzej nie chce isc 'odcina ' jak w benzynie
Filtr paliwa wymień na początek..albo zobacz czy ciśnienia nie gubi.
Mam ten sam problem w 2.4 jtd 10v :P
Po sciagnieciu przeplywomierza i przemyciu go zmywaczem do tarcz hamulcowych, wystapila poprawa ale odcinka jest kolo 4200 obr/min (przeplywka jest nowa BOSH'a wiec dziala poprawnie raczej :P )
Filtr wymieniony i nic, a co do cisnienia to jakie powinno byc prawidlowe?
I co wymienic, gdy cisnienie jest inne niz "fabryczne" ? czyt. mniejsze...
Edit.
Nie chce smiecic na forum wiec nie zakladalem nowego tematu, a podobnego nie znalazlem wiec pisze tutaj ;)
wraz z odcinka mam problem z bledem P0235 - Boost pressure- niski sygnal...
Marchewa swieci przy 2500 do 2850 chwile gasnie i od 3000 dalej swieci :/
Motorownia z 2000 roku po zmianie uszczelki pod glowica i jest zalozone nowe/zregenerowane turbo.
Przed wymiana dzialo sie to samo.
Co jest spowodowane takimi objawami i jak sie tego samemu pozbyc ?
Jezeli temat nie wlasciwy to prosze moda o przeniesienie.
Filtr paliwa wymieniony.Bez efektu.Wywala blad p1320 brak synchronizacji walka rozrzadu.Do"LewaR" na moje to masz nieszczelny uklad dolotowy.
Albo czujnik położenia wałka poleciał już ;)
Panowie czujniki sa wporzadku bo pomienilem je do innej alfy z takim silnikiem.Nie mam juz pojecia co poszlo??? wsumie taka kupilem i nie wiem co poprzedni wlasciciel tam grzebal jesli ma ktos jeszcze jakies pomysly B.prosze o podpowiedz bede wdzieczny
Lewar - czy turbo nie ma dziwnego dźwięku? Raczej dolot dziurawy.
Sprawdź też jak dmucha turbo pod fes'em.
Junior, jakieś inne informacje?
Problem z odpalaniem, gaśnie sam itp.
Może też to być czujnik położenia wału korbowego.
Więc Tobie też poradzę podpięcie pod komputer sprawdzenie turbo jak dmucha, zawór overboosta jak pracuje?
zapomnialem ostatnio zauwazylem ze kolo pasowe walu korbowego lekko bije i chyba momentami cos jest tam glosno. Wkrutkim czasie wymienilem drugi pasek wielorowkowy bo bo na poczatku cwierka a pozniej piszczy
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
podpinalem pod kompa "fiatecuscan 3.5" wywala blad p1320 dopiero jak odcina na 3500 obr a turbo nie wiem jak sprawdzic
Możesz zrobić test turbiny jadąc z podpiętym kompem. Zobacz czy zawór overboost działa prawidłowo. Też sprawdzisz to w fes
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
ok w takim razie jutro tak sprawdze napewno sie odezwe bo nie wiem jakie wartosci sa poprawne
wszystko sprawdzone do okolo 3500 obr idzie jak sczeniak spuszczony ze smyczy na okolo 3700 obr odcina paliwo (odcinka jak w benzynie na wtrysku) zapala sie marchewa wywala bład p1320 puszczam gaz i moge dalej jechac nie przekraczajac 3500obr. CO JEST GRANE POMOCY
Może ktoś komputerowo tak ustawił odcinkę.
wiesz tez tak myslalem.....robilem tak w hondzie i tez mialem na 3500obr. ale co mam teraz zrobic?chip? bo nie mam pojecia jak zmienia sie tu mapy
Takie rzeczy to raczej tylko examinerem. Podjedź albo zadzwoń do aso czy mogą coś takiego zrobić.
Chyba, że znasz kogoś z Twoich okolic kto ma MM, albo wlaśnie examiner
Takich rzeczy to w examinerze ustawić się raczej nie da.. To nie programowanie ecu..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
to juz sam nie wiem a znacie kogos z okolic bydgoszczy kto moglby zajrzec do mojej alfy?? P1320
Znajomy ma jakiegoś szpeca od disel'i w Bdg.. Mogę podpytać..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2