To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Diagnostyka Stilo -
Diagnostyka Stilo
witam wszystkich serdecznie
Dostałem wreszcie kabelki do diagnostyki mojego auta i chciałem się was zapytać bo zaniepokoiły mnie te wyniki
1. Zmierzona masa powietrza (493mg/w na biegu jałowym) (700mg/w ok 2500obr)
Oczekiwana masa powietrza (280mg/w na biegu jałowym) (400mg/w ok 2500obr)
2. Ciśnienie doładowania (991mbar na biegu jałowym) (1700mbar ok 2500 3000obr) Przeładowuje?
Oczekiwane ciśnienie doładowania (998mbar na biegu jałowym) (1300mbar ok 2500 3000obr)
3. Początek wtrysku pilotującego (10,62 stopnia bieg jałowy)
Początek wtrysku głównego (-1,01 stopnia bieg jałowy)
4. Czas wtrysku pilotującego (0,250ms)
Czas wtrysku głównego (0,550ms)
5. Zmierzone ciśnienie oleju napędowego 302bar Chyba ok
Oczekiwane ciśnienie oleju napędowego 300bar
6. Dawka oleju napędowego 4,05mg/w
Dawka ogólna oleju napędowego 5,34mg/w
7. Overboost otwarcie 75% bieg jałowy im wiecej gazu tym % spada Chyba ok
Czy przypadkiem przepływka jest do wymiany??
-
Daje trochę dużo ta przepływka, dymi Ci jakoś mocniej, masz spadek mocy?
Możesz sprawdzić ją odłączając na chwile i dokonując jazdy testowej.
-
No właśnie dymi to raczej tylko przy mocnym dodaniu gazu tak mi sie chyba wydaje, ciezko jest to zauwazyc w lusterku;) cos tam widac jak wieczorem ktos jedzie za mna i swieci swiatlami
No nie wciska w fotel albo jestem przewrazliwiony i nie czuje predkosci albo cos nie gra. A turbina? moze byc te przeladowanie spowodowane wlasnie przeplywka? cięzko chodzi mi tez sprzeglo
-
Odlacz przeplywke i sprobuj sie przejachac. zobacz jak wtedy auto bedzie sie zachowywac
-
Kolego marv jak chcesz mieć pewność to zrób logi pod czas jazdy.
1500 obrotów,czwarty bieg i wtedy wciskasz pedał w podłogę aż do 4000 tyś. obrotów.Wtedy logi będą wiarygodne.Na postoju to można sprawdzić napięcie akumulatora ;-)
-
Mam pytanie dotyczące diagnostyki mojego stilo 1.6
Ściągnąłem fiatecuscan 3.5 i teraz szukam kabelka, żeby móc się bez problemu podłączyć z samochodem i skasować sobie błędy i przejrzeć na spokojnie to i owo. Stąd tez pytanie do osób, które to już próbowały czy ten kabelek będzie pasował: KABEL DIAGNOSTYCZNY INTERFEJS ELM 327 OBD2 (2266023144) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
dzięki za pomoc
-
-
Ja posiadam taki zestaw:
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
starcza praktycznie do wszystkiego i jest sprawdzone przez wielu stilomaniaków.
Samym kabelkiem ELM nie połączysz się z wszystkimi modułami więc nie skasujesz wszystkich błędów.
-
Czyli musiałbym kupić te dwa kabelki, żeby mieć większe pole manewru?? A jakie macie zdanie na temat łączności z kompem przez USB?? Gdzieś wyczytałem, że to może być przyczyną problemów z komunikacją, ale za dużo tych komentarzy nie było więc nie zwracałem za bardzo na to uwagi.
-
kolego poczytaj temat który załączyłem i dowiesz się wszystkiego.
-
witam
z powietrzem mialem tak samo przeplywka walnieta u mnie chyba gdyz sie dusil jak ja calkiem odlaczylem jak reka odjol zadnych bledow Idea 1,3 jtd 70km
-
Czyli zmierzoną miałeś wiekszą od zadanej??? Bo jak odepniesz przeplywke to masz stałą wartość u mnie było 700mg/w
-
zadana byla wieksza
a jak odpiolem taka sama tylko dzis wywalilo mi bledy
ale jezdzi git z odpieta
-
Cytat:
Napisał
grzeziu zadana byla wieksza
a jak odpiolem taka sama tylko dzis wywalilo mi bledy
ale jezdzi git z odpieta
No to u mnie za duzo podaje powietrza
-
Witam. Mam prośbe do posiadaczy silnika 1,9 JTD 115 moze ktoś sprawdzić w fes/mes jakie ma wskazania strategia overboost bo mi pokazuje cały czas 75% a jak przegazuje to spada do 40% mógłby ktoś to u sibei sprawdzić? będę wdzięczny. Raz mi się kiedyś pojawił błąd overboosta jak będe w niedługim czasei czyścił rury IC i reszte to przełoże go wyżej. Pisze dlatego ponieważ przepływka jest nowa egr wyczyszczony i zaślepiony oleju nie ubywa a jak mu butne to zadymi że aż czarno z tyłu.