To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Sedici -
Był Sedici, sprzedany
Fiat Sedici 1.9 multijet
rok prod. 2007
moc 120 KM
skrzynia 6-cio biegowa
napęd 4x4
felgi 16"
Z wyposażenia to: ESP, komplet poduszek, klima auto., elektryka pełna, radio z nawigacją.
Dodatkowo zostało zamontowane orurowanie z przodu i na progach.
http://images47.fotosik.pl/886/6b53107a65c39681med.jpg
http://images37.fotosik.pl/839/006659ef3b3bab15med.jpg
Auto niestety nie trafiło w rodzinne gusta i poszło do dealera w rozliczeniu.
-
Ładne autko ;) Coś więcej opisz.
Cytat:
Napisał tomcio
za symboliczną złotówkę
Nie ma drugiego?:D
-
Jest w tym autku coś co mnie do niego przyciąga :)
spoko furka ...
właśnie jakby były po 100 groszy to ja też zamawiam :P hehe
szerokości i .. dbać dbać i jeszcze raz dbać :)
-
Witam, z tą złotówką to było z przymrużeniem oka, kosztował nieco więcej ale pewne auto i przebieg aż 28000. Nie jest to auto typowo terenowe ale większy prześwit, koła 16 cali + napęd 4x4 z możliwością zblokowania do prędkości 60 km/h pozwala na wykaraskanie się z różnych opresji. Zaspy śniegowe albo piach jest niestraszny. Myślę że autko sprawdzi się zwłaszcza w zimie gdzie drogowcy zawsze zasypiają, a jak się obudzą to tylko na tydzień. W lecie za to przyda się w mojej dodatkowej pracy gdzie często trzeba wjeżdżać w trudniejsze miejsca, jakieś pola i bezdroża, będzie w sam raz.
-
myślałem o tym autku ale jednak bravo wygrało o dziwo ma miejsca na nogi z tyłu trochę mało. ale jest to na pewno wyjątkowe autko
-
Racja, miejsca na nogi z tyłu może trochę brakować choć ja nie narzekałem a mam prawie 190 cm. Nie ma problemu za to jeśli chodzi o miejsce nad głowami. Również wsiadanie, montowanie dziecka do fotelika z tyłu jest bardzo wygodne. Bagażnik wielkością niestety nie powala ale na wczasy dam radę się załadować z żoną i dwójką dzieci. Duży plus to to, że obok mnie na parkingu pod Tesco na pewno nie będzie drugiego takiego :lol:
-
Cytat:
Napisał tomcio
Duży plus to to, że obok mnie na parkingu pod Tesco na pewno nie będzie drugiego takiego
a to na pewno. autko fajne. gdyby nie to że tak mało jest porządnych egzemplarzy to pewnie i ja bym teraz takim jeździł
-
Dzień dobry wszytkim. Jestem nowym klubowiczem.
Mam pytanie związane z jednostka napędową 1,9 DID
Mam taki sam silnik i skrzynie w Suzuki sx4.
Chce zapytać czy nie przenoszą sie drgania od silnika szczególnie podczas hamowania silnikiem.
U mnie są dość wyrażne i to jest denerwujące.
Dziękuje a może juz była rozpatrywana taka sytuacja.
Dziękuje za wskazania.
Pozdrawiam
-
na sam początek zobacz wszystkie poduszki może to jest przyczyna przenoszących się drgań
-
odp
Poduszki były sprawdzane przez mechanika.
Stwierdził, że są dobre i on właśnie mi polecił abym skontaktował sie z użytkownikami sedici z silnikiem 1.9 DDis
Czytając wypowiedzi i nternautów myśle, że jest toproblem nie tylko mój.
Moze sewis ma jakieś instrukcje czy wskazania od producenta.
Dziekuje za odpowiedż.
-
Generalnie Fiat Sedici to jedna z ładniejszych produkcji Fiata, o silniku nie ma co pisać bo każdy wie że Fiat ma jedne z najlepszych silników, cała reszta jest po prostu piękna. Napęd 4x4 i żadna zaspa czy kopny piach nie są straszne. Taki samochód na śliskiej nawierzchni naprawdę trudno jest wyprowadzić z równowagi. Fiacik na prawdę godny polecenia.
-
Witam :)
posiadam od 5 miesięcy Sedici, w zasadzie jest wszystko ok, w terenie spisuje się naprawdę dobrze jak na SUVa, kilka dni temu wyjechałem nim na halę Skrzyczeńską razem z Kia Sportage, jechał jeszcze kolega Skodą Yeti ale się wycofał, Yeti nie dawało sobie rady na stromych błotnistych podjazdach
jedyne co mi nie daje spokoju w tym autku, to wibracje głównie przy hamowaniu ale również ogólnie czuć w nim silnik i to jest dośc nie przyjemne :(
czy ktoś z Was miał już z tym problemem do czynienia?
-
Wibracje, a objawia się to też np. biciem w kierownicy?
Jeśli chodzi o to, że słychać silnik to możesz ścianę grodziową i podłogę dodatkowo wygłuszyć. Powinno pomóc.
-
Bezawaryjności życzę ;) autko zajefajne ;)
-
Słyszałem że te wibracje to problem w co drugim Sedici i SX4 z Dieslem...
na kierownicy aż tak nie czuć tych wibracji ale juz na pedałach i w kręgosłupie już tak, drżą szyby i wszystkie luźniejsze elementy, a podczas hamowania wydaje się że silnik jest przyspawany bezpośrednio do ramy, na forum Suzuki jeden kolega próbował cos z tym zrobić wymieniając wszystkie poduszki pod silnikiem oraz łącznik wydechu i parę innych elementów, nic to nie dało...:(
-
Jedyne drżenie jakie zauważyłem to najbardziej na trójce podczas przyspieszania lub hamowania silnikiem czuć na drążku takie terkotanie, poza tym cisza. Autko jednak idzie jutro do dealera na sprzedaż, zakupuję punto evo w benzynie. Miałem dobre intencje do sedici jednak nie przemawia do mnie ten samochód i postanowiłem zmienić właśnie na evo w którym czuję się bardzo dobrze po jazdach testowych.
-
Już wiem co odpowiada za duże wibracje i drgania, w Sedici 4x4. Jeśli to są drgania na postoju, na wolnych obrotach, odpowiadają za to poduszki, a raczej ich ustawienie. Natomiast, jeśli drgania i duże wibracje, wręcz bicie, występuje w czasie jazdy, a zwłaszcza podczas hamowania oraz przy małych prędkościach, to jest za to odpowiedzialny, najprawdopodobniej wał napędowy. Można to sprawdzić, właściwie samemu, odkręcając wał. Nie jest to skomplikowana czynność, pod warunkiem że się dysponuje jakimś kanałem. Po prostu odkręca się śruby mocujące wał do przekładni oraz tylnego mostu, potem jeszcze tylko dwie śruby podpory wału. Problem polega na zatarciu się krzyżaków, normalnie powinny one skręcać się we wszystkie strony, zatarte są sztywne, i nie poddają się. Powoduje to bicie wału, ponieważ pracuje on na sztywno. Nowy wał kosztuje majątek, a krzyżaki nie występują jako część zamienna, ale na szczęście ja znalazłem firmę w Bielsku-B. która regeneruje wały. Koszt to 500zł.
-
Mam od niedawna Sedici 1.9 4x4 z 2006 r. W zasadzie to 4x4 nie jest dla mnie niezbędne, ale skoro jest to niech działa :) Mam pytanie do innych użytkowników czy nie mieli z tym napędem problemów, bo to dodatkowy mechanizm, który może się zepsuć?
-
Ja miałem tylko problem z wałem napędowym, zatarły sie krzyżaki. Może dla tego że często jeździłem w głębokiej wodzie oraz błocie. Tak naprawdę to nie oszczędzam mojego Sediego :lol: Dobre opony robią swoje (nieco wyższe od fabrycznych), ostatnio jeden gość z Patrola zastanawiał się nad tym, jak takie "cóś" mogło wjechać w pewne mało dostępne miejsce, skoro on miał w pewnym momencie stracha że stanie w połowie podjazdu :eek: Fakt, właściwości terenowe ma dość dobre biorąc pod uwagę że to crossover, samochód bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i jak na razie nikt mnie nie wyciągał z błota czy zaspy, a było nieraz ciężko... Oczywiście do prawdziwej terenówki jeszcze mu trochę brakuje i trzeba sie dobrze zastanowić gdzie można a gdzie powinno sie wycofać. W zimie radzi sobie rewelacyjnie, zwłaszcza w głębokim śniegu. W necie jest filmik potwierdzający jego wyższość nad innymi suvami Suzuki SX4 vs Ford Kuga - AMAZING SNOW TEST - Slovenia - YouTube Musiałem założyć osłonę pod silnikiem z blachy, oryginalna plastikowa poszła się... Wymieniłem oleje w moście, skrzyni oraz przekładni 4x4. Trzy osobne wlewy. Ostatnio miałem problem ze słabo działającym zamkiem centralnym w drzwiach pasażera, odkręcenie i rozebranie zamka to pikuś, wszystko genialnie proste, okazało się że winien jest smar, a dokładniej zbyt duża jego ilość która spłynęła na styki elektryki. Po przeczyszczeniu wszystko działa. Ogólnie autko bezawaryjne na liczniku ok 150 tyś.
-
Pełna elektryka, co to w ogóle znaczy. Jakie ma wyposażenie.