To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Zmiana biegów -
Zmiana biegów
Witam potrzebuje kogoś kto zna się na całym tym mechanizmie w 1.2...w manualach jest ale nie do 1.2 potrzebuje wszystkiego co odpowiada za zmianę biegów w 1.2, na pewno lewarek,linki i dźwignie wychodzące ze skrzyni. czy skrzynia też może mieć jakieś znaczenie w tym? chodzi o to że słabo jest z wrzucaniem jedynki,dwójki... a potrzebuje to usprawnić żeby biegi można było szybko i dobrze wkładać a nie na "szybko przez siłe, czy wolno z wyczuciem" ewentualnie potrzebuje pomocy w regulacji tego mechanizmu bo chyba jakaś istnieje;)
-
Regulacja jest przy skrzyni na wybierakach - a opis masz w Service manual vol 3 s. 555 ;)
-
Cytat:
Napisał
markshall Service manual vol 3 s
zaciekawiłeś mnie;) jest vol 3 gdzieś na forum bo mam vol.1 a nigdy na to nie zwracałem uwagi;) a i jest w wersji PL?
-
Cytat:
Napisał
koziol1172 a i jest w wersji PL?
niet - tak dobrze to nie ma ;)
-
jeżeli ktoś mógłby podrzucić pewny namiar na taki plik to będę wdzięczny;)
-
Angielski przydatna rzecz, tym bardziej, że większość różnych "dataszitów" masz w internecie po angielsku ;) A jeśli nie ma po angielsku to pozostaje po rusku :P Poszukaj na chomikach, tam na pewno też mają ( ja ciągnąłem z jakiegoś bułgarskiego serwera jeśli dobrze pamiętam :D ). BTW: są 4 częsci z cyklu "brava/bravo workshop manual".
-
-
coś tam jest ale o regulacji to zbytnio nie ma?ktoś kto ma 1.2 może coś grzebał przy tym już? i jak u was wchodzą biegi? można byłoby je szybko i płynnie zmieniać?
-
Pociągałes linkę już pod akumulatorem?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
-
tylko którą bo mam dwie?:)
-
Cytat:
Napisał
lukq Pociągałes linkę już pod akumulatorem?
O sprzęgło chyba chodzi?
-
Tak,jest tam nakrętke plastykowa która naciąga-reguluje się linkę
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
-
panowie ale tu chodzi o mechanzm zmiany biegów ewentualnie skrzynie a nie sprzęgło;)sprzęgło jest wyregulowane
-
wejdz pod auto sprawdz poduszki pod skrzynią telep nią równo. a jak nie to, to zobacz obojentnie jaki manual w rozbieraniu skrzyn biegów. ewentualnie kup sobie drugą, a jak bedziesz rozbierał to uwazaj zeby ci przełorzenia nie wypadły. najlepiej rób najwiecej zdjęc, zebys wiedział gdzie co było
-
poduszki sprawdzę, a przed tak drastycznymi krokami to chciałbym usprawnić mechanizm zmiany bo to możę przez niego to wszystko
-
a jak wrzucasz bieg to słychac zębatki czy go nie mozesz wrzucic czy jak dokłądnie. jak bys nagrał filmik z dzwiekiem to moze cos bym ci powiedział a tak z opisu cięzko jest cos wydedukowac.
-
wczoraj porobiłem kilka testów mianowicie jak stoi na zgaszonym to można te biegi przerzucać super, na zapalonym ale stojąc w miejscu to tak w miarę, ale gdy jechałem około 60km/h i wrzucałem 4-3 3-4 3-2 2-3 2-1 cały czas trzymając wciśnięte sprzęgło to tak strasznie opornie to wchodzi nagram film i będzię wszystko widać
-
moze łozysko na sprzęgle zle dobrane bo jak na sucho wchodzą to cos ze sprzegłem moim zdaniem :D
-
1 załącznik(i)
Załącznik 5543 nagrałem trzy filmiki 001 jest na zgaszonym silniku z wciśniętym sprzęgle, 002 jest podczas jazdy prędkość ~40-20km/h a 003 na zapalonym silniku tylko na postoju... co do 002 to mogę nagrać więcej tylko musiałbym wziąć drugą osobę... jeżeli będzie taka potrzeba to wezmę
-
Jak jedziesz to np. u mnie nie wrzucisz jedynki chyba ze bedzie juz tak wolno ze sie ją da wbic. a reszte to powiem ci ze nie wiem, jedz i jak bedziesz chciał zmienic bieg niech obroty opadną na wolne moze skrzynia za szybko sie kreci