Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994

    Lancia Y10 przekładka głowicy z 1.2 do 1.1

    Witam
    w aucie mam zainstalowany 50 konny silnik fire 8v
    nabyłem głowice kompletną z kolektorami z wszystkim pomoc bardzo serdecznie dziekuje
    wiem ze napewno na blok silnika pasuje a moje pytanie to :
    chcem zostawic kolektor ssacy z 1.1 poniewaz w glowicy 1.2 jest kolektor z wtryskiwaczami a ja mam na monowtrysku i czy bedzie pasowal czy kanały beda takie same ?

    czy jeśli chciałbym przerobić go na pełny wtrysk jakie modyfikacje bym musiał zrobic w instalacji i co bym potrzebował

    czy pasek rozrzadu sie nie zmieni ilość zębów i czy kółka sa takie same ?

    Za pomoc bardzo dziekuje i za poświecenie mi czasu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Ktoś mi podpowie zanim zacznę ściągać głowice ?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    to tak jakbyś chciał do furmanki wstawić burty od kamaza

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    to tak, ponieważ 1.1/1.0 to te same silniki, powiem jak jest/jeździ to w aucie.

    skoro piszesz że są wtryski, znaczy się masz głowicę z 1.2 mpi 75KM (Punto 1, siena, palio) albo mpi 60KM (punto 2 i nowsze)

    na aucie które jeździ jest kombinacja 1.0 z głowicą z 75KM,

    kolektory mpi i spi nie są takie same, i do głowicy 1.2 mpi nie dopasujesz kolektora z spi, zresztą jaki sens by to miało (mniejsza średnica)

    wtryski w wersji 75KM pracują w trybie full-grup czyli wszystkie na raz (tak jak i spi), więc komp powinien to ogarnąć... w jakiś 99%, chociaż lepiej założyć kompa z Punto 1

    btw, 1.0 z czapką 1.2 mpi 75KM, na kmpie z P1 i odcince 7000 rpm ma 67KM ;p więc tutaj szansa przekroczyć 70 ;p
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Dziękuje za odpowiedz ale może to rozwine
    mam silnik 1.1 na mono 50Km
    głowica 1.2 z kolektorem z wtryskami 75 km
    chciałbym przelożyć sama głowicą a kolektor zostawić ssacy zostawić od 1.1

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    nie pasuje, w głowicy (mpi 75)są podtoczenia również na wtryskiwacze...

    załóż kolektor z 1.2 z listwą wtryskową, wymień pompę na 3-bar, wtryskiwacze podepnij do kompa co masz i powinno zagadać plus coś na tym ugrasz...

    jak nie chcesz ruszać kolektora to głowica też musi zostać, wtedy możesz sam wałek przełożyć
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    doszedłem do wniosku tak jak mi podpowaidasz okablowanie komputer od 1.2 mpi mocniejsza pompa paliwa bedzie na pełnym wtrysku

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    tylko szukaj takiego z wyczyszczonym imo, bo inaczej będziesz jeszcze musiał stacyjkę zmieniać... albo imo ściągać..., tak jak pisałem twój komp i wiązka powinny w 99% ogarnąć wtryski z 1.2 mpi 75KM z racji że one pracują w trybie full-group (wszystkie na raz tak jak w spi)... doczytałem się ostatnio że takie coś jeździ w centomani (dół 1.1, góra 1.2, komp 1.1 spi do wtrysków mpi)... tylko pompę trza na 100% zmienić
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 marzec 2014
    Skąd
    Witnica
    Wiek
    33
    Postów
    73
    Auto
    Lancia Y10 1.1
    Rocznik
    1994
    Ponowamiam temat,
    a wiec mój silnik 1.1 powoli umiera także odpuszczam sobie przekładnanie głowicy,
    pracuje przy kasacji aut gdzie mam do wyboru z 10 punciaków i upatrzyłem jednego z silnikiem 1.2 MPI chcę zamontować go do siebie i jeszcze raz prosze o podpowiedzi

    roznice jakie zobaczyłem to umnie cewka zapłonowa jest na jeden kabel punciak ma na dwie wszystko wchodzi w wiazke kabli od wtrysków i to leci w strone komputera ,
    jesli mówisz ze w mpi wszystkie wtryski chodzą na raz to nie zalewa silnika przeciez każdy cylinder ma w innym momencie zapłon , zauwałym ze tez sa inne przekazniki, czy jeśli bym wyciągnał główna wiazke z komputerem do dało by to efekt ? albo ogólnie cała instalacje z komory silnika z punciaka do swojego ale tak zebym nie usiał środka bebeszyć,

    a no i przy moim silnku 1.1 jest sprężarka klimatyzacji

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    35
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    sprężarkę klimy założysz, chociaż najlepiej byłoby szukać silnika ze sprężarką

    co do reszty, to wyjmujesz wszystko co jest pod maską punto (poza skrzynią) i montujesz u siebie, potem spinasz wiązkę do kupy (zasilanie, zapłon, klima etc) i jeździsz

    jakbyś mieszkał bliżej to jest dzień roboty i temat ogarnięty...


    a nie zalewa go, bo czasy wtrysków sa bardzo krótkie..., zanim zaczęto stosować sekwencyjny wtrysk benzyny to auta miały full-group (czyli zastąpienie jednego wtryskiwacza czterema, fiat, polonez, peugot itp)
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv


 

Podobne tematy

  1. Przekładka silnika z 1.4 12v na 1.6 16v we fiacie bravo
    Napisany przez kru_czekd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 09-06-2015, 13:05
  2. Przekładka elektr. szyb
    Napisany przez KaaC na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 26-08-2013, 16:21
  3. Kluczyk Scyzoryk Przekładka
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-03-2013, 18:22
  4. Przekładka silnika
    Napisany przez karol83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-08-2010, 22:30
  5. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 17:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl