Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,351
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Czy fabryka Fiata w Tychach przetrwa? Szef FCA ma wobec niej plany

    Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...bec-niej-plany
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2018
    Skąd
    torun
    Wiek
    46
    Postów
    1
    Auto
    panda 1.2
    Rocznik
    2009
    no nieźle ciekawe co dalej

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    poznan
    Wiek
    33
    Postów
    41
    Auto
    Siena
    Rocznik
    2000
    No nie spodziewałem się takiego obrotu sytuacji... Szkoda....

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2017
    Skąd
    Slask
    Wiek
    30
    Postów
    85
    Auto
    Fiat 500L 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Chodzą pogłoski że Panda wraca do Tych. Likwidują Ypsilona. Zostaje rodzina 500, Panda, nie będzie już Punto.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2015
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    39
    Postów
    26
    Auto
    Fiat Qubo 1.4 77 KM
    Rocznik
    2015
    Punto jest już trochę przestarzałe konstrukcyjnie, więc chyba nie będzie po nim płaczu na rynku.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2018
    Skąd
    Christies
    Postów
    2
    Auto
    Ducato 2.3 multijet 120
    Rocznik
    2009
    Przeciez nie zamkna najlepszej swojej fabryki !

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał DrunkenThief Zobacz post
    Punto jest już trochę przestarzałe konstrukcyjnie, więc chyba nie będzie po nim płaczu na rynku.
    płacz moze być bo w zamian dadza elektroquano

    a co do przestarzałości to w brazyli nadal klepia UNO :-)

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał DrunkenThief Zobacz post
    Punto jest już trochę przestarzałe konstrukcyjnie, więc chyba nie będzie po nim płaczu na rynku.
    Punto słabo schodzi ,bo ma głupio dobrane silniki. Wystarczy dać t-jeta i cenę adekwatną ,a poszłoby ich sporo . Sam chciałem właśnie takie auto ,proste w budowie,ale silnik 77KM to jakaś porażka i zrezygnowałem . Nie każdy chce nowoczesne ,kosztowne auta . Punto jest spore i wystarczające dla wielu osób .

  10. #9
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,506
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Punto słabo schodzi ,bo ma głupio dobrane silniki. Wystarczy dać t-jeta i cenę adekwatną ,a poszłoby ich sporo . Sam chciałem właśnie takie auto ,proste w budowie,ale silnik 77KM to jakaś porażka i zrezygnowałem . Nie każdy chce nowoczesne ,kosztowne auta . Punto jest spore i wystarczające dla wielu osób .
    Sprawdź jakie wersje silnikowe najlepiej schodziły w GP, właśnie 1.4 77KM. Dlaczego? Bo za FIAT-a nikt nie chciał dużo płacić - przez pierwsze lata gama silników byla bogata (1.2, 1.4 8V, 16V T-Jet, MultiAir, MJ 1.3 75/90KM, 1.9 120/130KM). Gdy kupiłem mojego Kropka, to ludzie pukali się w głowy mówiąc "tyle za FIAT-a? Poj...o Cię?" W całym okresie posiadania widziałem osobiście tylko 3 inne Kropki w wersji Emotion - o czymś to świadczy. Niestety w momencie zakupu jeszcze T-Jet'a nie było, a 16V nie chciałem porównując parametry. Jak nie było popytu ani na T-Jet'a, ani MultiAir - były - wolnossaki 105/110KM i turbo 135/140KM, to po co mieli wkładać? Gdyby ludzie kupowali, to byłyby dostępne, ale nawet przeglądając forum widać jak działa na ludzi słowo "turbina" i "multiair".

  11. #10
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Chyba się nie zrozumieliśmy . Poszedłem do salonu i do wyboru miałem tylko 69 i 77 KM. Nie interesuje mnie Punto z 77 KM za np 40parę tyś zł ,ale gdyby dać tjeta za tą cenę ,to byłby dobry strzał . Niestety Fiat długo prowadził sprzedaż Punto ,niby odmładzał ,ale wkładanie motorków 69 i 77 KM to pomyłka . Moc w benzynie powinna się zaczynać od 90-95 KM . Pojechałem Punto 77 KM z pierwszych lat produkcji- nawet jechało,przed zakupem 500X tez się przejechałem modelem salonowym i ..porażka . Przez to eko to auto ma dziurę w mocy ,anemicznie się porusza,no chyba że się depnie . Mogli się fajnie pożegnać z Punto i dać tjety w konkurencyjnej cenie ,a jeszcze sporo ludzi by się skusiło . Nie wszyscy potrzebują cuda aktualnych produkcji z chorobami wieku dziecięcego ,które trwają praktycznie do końca produkcji danego modelu .

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    to że jednej osobie nie pasuje 1.4 77 kucy nie znaczy ze fiat jest głupi i na siłe to wciska, prawdopodbnie po analizie rynku wysżło że tylko to się sprzedaje wiec z reszty zrezygnowali, nie znam danych calego rynku na którym oferują te pojazdy (np cała europa) ale na pewno wiem że polska nie jest rynkiem reprezentatywnym, taka dacia, niby wszyscy mowia ze rumunskie guano, ale gdyby sie nie sprzedawało to by go nie produkwoali. własnie o to chodzi że gdyby wsadzili t-jeta to cena by poszła w gorę a ten pojazd celuje w klienta kóry nie chce kasy wydac a kuce pod maską sa dla niego sprawa drugorzedną (drugi trzeci pojazd w rodzinie.... swoją droga mam tak własnie) , to ma być miejskie toczydło a nie autostradowe, a w zachdniej europie (gdzie głownie sprzedają) nikomu z przeciętnych użytkowników do głowy nie przyjdzie mieć 120 mustangów (lub 150) i dać 50% wiecej za pojazd do jazdy miejskiej gdzie jest maksymajna prędkośc 50 km/h, tam też nikomu nei przyjdzie do głowy przekraczac tej prędkości.

    stara zasada marketingu produkujemy co mozemy sprzedać a nie ze sprzedajemy co mozemy wyprodukować. nie zauwazyliście że fiat nie robi praktycznie hybryd (tak wiem ze ma), bo po prostu przeciętni klienci fiata nie wydadza wiecej kasy na takie rozwiązanie, pójdą i kupią coś co inni robia od 15 lat czyli np toyote hybrydową, pytanie dlaczego hybrydowe wieswageny sie tak dobrze jak toyota nie sprzedaja, no klienci którzy to chca wolą kupić tą markę która ma już w tym doświadczenie.


 

Podobne tematy

  1. "Nie kupujcie elektrycznych Fiatów 500" - prosi... szef Fiata!
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-10-2017, 20:02
  2. Nowy Fiat 500 5-drzwiowy zamiast Fiata Punto, takie są plany
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 02-06-2015, 22:08
  3. Fabryka Fiata w Tychach zwolni 1500 pracowników
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-12-2012, 11:11
  4. Plany-zakup fiata 125p...
    Napisany przez klein.szymon na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-05-2012, 19:10
  5. Nowa Fabryka Fiata
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2012, 23:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl