Moje następne auto czyli co nam jeździ po głowie...

Temat: Moje następne auto czyli co nam jeździ po głowie...

  1. Avatar dejv667

    dejv667 napisał:
    A może GTV?
     

  2. pajel napisał:
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    A może GTV?
    Nie nie podoba mi się

    chyba jednak będę celował w golfa V GTI bądź r32 albo Passata r36 chyba że, są jakieś inne propozycje? moje wymagania to: minimum 2l motor, min 200km(chodź wolał bym konie uzyskane z pojemności a nie suszarki) napęd AWD bądź w ostateczności tył, skrzynia manual, chyba że będzie coś z DSG i przy tym jakieś normalne ceny utrzymania(nie mówię o spalaniu ) no i zapętlam spowrotem w kierunku vwja


    Niestety, Włosi nie maja w tej chwili nic do zaoferowania co by mnie interesowało :/ bo poza wyglądem liczy się też przestronność wnętrza
     
  3. Avatar dejv667

    dejv667 napisał:
    Quattroporte?
     
  4. pajel napisał:
    bądźmy realistami, cena do 40k

    to jest ładne: Chevrolet Camaro IROC-Z 5,7 TPI als Sportwagen/Coupé in Schwerte tylko to już klasyk, więc żal było by to wykorzystywać do jazdy na co dzień
     
  5. Avatar dejv667

    dejv667 napisał:
    C43AMG W202
    C55AMG W202
    C36AMG W203

    540i E39 (moim zdaniem rewelacyjny wóz)

    300ZX
    350Z

    Osobiście bym mocno rozważył 540.
     
  6. pajel napisał:
    Meśki raczej odpadają, nie podchodzi mi charakterystyka pracy skrzyni, jakoś tak jak by "zabierała" moc(czyt. straty) przynajmniej takie miałem wrażenie po przejechaniu parunastu km niespełna 400 konnym sec-iem 600-tką, może po prostu jeszcze nie dorosłem do Mercedesa

    e39 po prostymi się nie podoba

    350z odpada masakryczne koszty utrzymania

    300ZX fajna opcja, ale mnie nie przekonuje, w tej cenie wolał bym camaro iroc-z
     
  7. Avatar dejv667

    dejv667 napisał:
    300zx jest mimo wszystko już w serii bardzo szybkim autem a do tego ma olbrzymi potencjał
     
  8. pajel napisał:
     
  9. semperfidelis napisał:
    Saab 9-3 w turbo

    Witam wszystkich użytkowników.
     
  10. Avatar boch

    boch napisał:
    też mi się podobają SAABy
     
  11. pajel napisał:
    saaby też ładne, ale konkretnie 2.8 280km pędzona na 4-ry buty najlepiej robiona przez Hirscha ale to już cena grubo pow 50k

    generalnie skłaniam się ku napędowi na 4-ry buty, albo tył.
     
  12. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Wiem kto ma takiego saaba na sprzedaz za 58 tys.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  13. Avatar boch

    boch napisał:
     
  14. Avatar boch

    boch napisał:
    dorzucę PeŻo. 95 konna 207 z silnikiem VTi w wyjątkowym kolorze

    Peugeot 207 12600.00 PLN. Kraków - otoMoto.pl

    ciekawe jaki byłby koszt wyciągania tych wgniotek po gradobiciu, no i czy udałoby się nie pozostawić po tym żadnych śladów...
     
  15. hak64 napisał:
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    ciekawe jaki byłby koszt wyciągania tych wgniotek po gradobiciu, no i czy udałoby się nie pozostawić po tym żadnych śladów.
    W maju w Żorach spadł grad wielkości kurzych jaj. Auta wyglądały nieco gorzej, niż prezentowana 207 ka. Koszt wyciągania wgniotek (punktowo około 10 zł od pkt), całość zamyka się kwotą od 3 do 8 tyś (śladów praktycznie nie ma, chyba że wgniotka jest na zagiętym ostro profilu i wystąpiło pęknięcie lakieru).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.