Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 239

Temat: F1  

  1. #91
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Na początku brawa dla Hamiltona, tak jak pisaliście wykonał świetną robotę Szkoda błędu Buttona przy pierwszym Pit Stopie, gdzie pomylił stanowiska RBR jak zawsze bardzo szybcy, ale z kłopotami (na szczęście)

    Cytat Napisał PaweeeeK
    pol wyscigu na jednej mieszance
    No to zabłysłeś wiadome, ze na dwóch mieszankach, bo takie są przepisy w każdym wyścigu kierowca musi użyć dwóch mieszanek opon (z wyjątkiem deszczowego GP) Vettel startował na miękkich, potem zmienił znowu na miękkie a na ostatnim Pit Stopie zmienił na twarde i tak juz dojechał do mety
    Mam nadzieje, ze to początek końca dominacji RBR

    Co do LRGP to lekko sie zawiodłem i myślę, ze może i bolid mają w miarę dobry, ale z tymi kierowcami, raczej nie powalczą za bardzo (obym się mylił)
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2010
    Skąd
    Hajnówka/Warszawa
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Brava 1,9JTD 2001r.
    Moze jechac caly wyscig na jednej mieszance, a dopiero na ostatnim okrazeniu zmienic na druga. Istnieja rozne rozwiazania, a troche logiki jeszcze nikomu nie zaszkodzilo . Poza tym chodzilo mi o pol wyscigu na jednych oponach(twardych), ale coz, niektorzy najwidoczniej nie potrafia skojarzyc faktow ).
    Szatanowóz - Bravka 1,9 JTD 105 KM

  4. #93
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    PaweeeeK, bez nerwów, źle się zrozumieliśmy, oczywiście masz racje Przepraszam

    Co dopołowy wyscigu na twardych, to był błąd strategiczny, który kosztował Vettela wygrana
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #94
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2010
    Skąd
    Hajnówka/Warszawa
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Brava 1,9JTD 2001r.
    egon jestem jak najbardziej spokojny (: nic sie nie stalo, reakcja z mojej strony rowniez byla zbyt ostra, przepraszam .

    Tak, to prawda, lecz ciekawe czy zmieniajac jeszcze raz opony bylby w stanie odrobic 21 s pit stopu...[/b]
    Szatanowóz - Bravka 1,9 JTD 105 KM

  6. #95
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał PaweeeeK
    lecz ciekawe czy zmieniajac jeszcze raz opony bylby w stanie odrobic 21 s pit stopu.
    Myślę, ze raczej nie był by w stanie ale gdyby trochę dłużej pozostał na miękkich, to kto wie jakby to się skończyło ale skończyło sie tak, a nie inaczej i ja jestem z tego bardzo zadowolony
    Mam nadzieje, ze Ferrari w końcu włączy sie do walki o P1
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #96
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2010
    Skąd
    Hajnówka/Warszawa
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Brava 1,9JTD 2001r.
    dodatkowo mozna bylo zauwazyc, ze Vettel na dlugiej prostej nie osiagal predkosci 300 km/h. 296-297 to byl jego v-max(przynajmniej gdy pokazywali), w tym samym miejscu predkosci innych kierowcow byly znacznie wieksze, nie wspominajac juz o drs'ie... Czyzby ciut nieodpowiednio dobrali przelozenia? Moze to i lepiej ;p, nie przepadam zbytnio za nim od pewnego momentu , mimo, ze jest dosc sympatyczny.
    Szatanowóz - Bravka 1,9 JTD 105 KM

  8. #97
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    PaweeeeK, zauważ, ze inni z DRS osiągali tam nawet 312-318km/h, a Vettel miał nawet słabsze najleprze okrązenie od Pietrowa no ale tempo wyścigowe oczywiście dużo lepsze
    Ja tez za nimi nie przepadam
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #98
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2010
    Skąd
    Hajnówka/Warszawa
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Brava 1,9JTD 2001r.
    Hamilton na kers'ie i drs'ie 321 z tego co zauwazylem . Faktem jest, ze u Vettela bylo cos nie tak, ale to nie nasz problem . Nastepny wyscig dopiero za 3 tygodnie... Szkoda, ze trzeba tyle czekac, ale moze wtedy Ferrari cos pokaze .
    Szatanowóz - Bravka 1,9 JTD 105 KM

  10. #99
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał PaweeeeK
    na kers'ie i drs'ie 321
    No tak, pokręciło mi sie, te prędkości były pewnie na samym KERSie, co do RBR to KERS maja tylko na start, od początku sezonu widać, ze coś kręcą z tym systemem, ale jak dobrze napisałeś.... to nie nasz problem

    Cytat Napisał PaweeeeK
    moze wtedy Ferrari cos pokaze .
    Miejmy nadzieje
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #100
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał egon
    na kers'ie i drs'ie 321
    Petrov w kwalifikacjach osiągnął 326

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #101
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2010
    Skąd
    Hajnówka/Warszawa
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Brava 1,9JTD 2001r.
    Wybaczcie pomylke . U Hamiltona mialo byc 331 .
    Szatanowóz - Bravka 1,9 JTD 105 KM

  13. #102
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    lukq jesli o Renault, to zawsze mieli dobre V-Max, ale niestety jak widać, to nie wystarcza

    No i doczekaliśmy sie, Robert dzisiaj opuścił szpital i udał sie do domu w Monaco gdzie trochę odpocznie, po czym wróci do Włoch na dalszą rehabilitację
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #103
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Bardzo Ciekawy wyścig, jestem w szoku osiągniętego wyniku przez Nicka, jak dla mnie to było mistrzostwo wyścigu. Petrov'a lepiej nie komentować.
    Końcowa walka bardzo zacięta pomiędzy Vettelem a Hamiltonem. Oby więcej takich ciekawych wyścigów.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #104
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    lukq, masz racje wyścig dobry (choć GP Turcji było bardziej emocjonujące) wszystko byłoby ok, ale znowu ten Vettel, ale widać, ze McLareny coraz bliżej RBR
    No i start Alonso... mistrzostwo świata mam nadzieje, ze wkrótce RBR (Vettel) przestanie dominować
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  16. #105
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Nie wiem czy dziś oglądałeś przed wręczaniem nagród i odśpiewaniem hymnu, jak w szatni Vettel mówił Hamiltona, próbowałeś, próbowałeś, ciekawie.
    Alonso to faktycznie mistrzostwo, szkoda, że się nie utrzymał...

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl