Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 61 z 367 PierwszyPierwszy ... 1151596061626371111161 ... OstatniOstatni
Posty od 901 do 915 z 5505
Like Tree108lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #901
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no zobaczymy. na razie dziala wymienilem go za rada gazownika. upatrywal w nim przyczyn okazyjnego gasniecia auta na gazie. po wymianie krokowca jest lepiej. nie gasnie, ale wciaz spada z obrotami po wcisnieciu sprzegla ponizej 600 obrotow czemu towarzyszy delikatne szarpniecie i zapalona marchewa przez ulamek sekundy. prawdopodobnie trzeba bedzie skrocic dlugosc wezykow miedzy listwa wtryskowa LPG, a nyplami na kolektorze ssacym. zdaniem gazownika obecnie ta odleglosc jest zbyt duza. jesli to nie pomoze, rozwiercanie dysz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #902
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    A czasem nie reguluje się obrotów jak się ma instalację gazową ??
    Znajomy tak robił że sam regulował sobie obroty.

    A instalacja jest nowa ? Bo jak dawniej się tak nie robiło to teraz też nie powinno, sądzę że lepiej do innego gazowca można by podjechać.

  4. #903
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,056
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Dziś wróciłem z weekendowych wypraw - weselnych. Na licznik przybyło 1000 km. Mery jak zawsze spisała się świetnie, dziś zaś zmartwiła mnie praca skrzyni biegów, w weekend następny przyjże się jej dokładniej w kanale.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #904
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    A czasem nie reguluje się obrotów jak się ma instalację gazową ??
    Znajomy tak robił że sam regulował sobie obroty.

    A instalacja jest nowa ? Bo jak dawniej się tak nie robiło to teraz też nie powinno, sądzę że lepiej do innego gazowca można by podjechać.
    regulacja obrotow? pierwsze slysze. reguluje sie raczej cisnienie na reduktorze/listwie wtryskowej. problem nie pojawil sie nagle. z uplywem czasu narastal. jednak fakt, ze sie dawniej tak nie robilo, to zaden argument zeby zmieniac gazownika

  6. #905
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Dokładniej nie znam się na instalacjach gazowych, wiem tylko że coś tam przestawiał i obroty się zmieniały.

    Co do tego że z czasem narastał to możliwe że instalacja nie taka dla tego auta
    Ale to nie ten temat żeby o tym pisać w innym dziale można pogadać.

  7. #906
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A ja byłem wczoraj na przeglądzie i poprosiłem o doszczętne przetrzepanie auta Tak więc zbierzność do ustawienia po przedwczorajszej wymianie wahaczy (dziś jadę), jeden reflektor słabiej świeci (mam trochę już brzydki odbłyśnik) i zaprosił mnie pod samochód żeby mi pokazać tylne metalowe wężyki od płynu hamulcowego które już w pewnych miejscach są zwyczajnie zardzewiałe i należałoby się zainteresować wymianą.. To można w ogóle kupić? Jak tak to gdzie i za ile?
    Pozdrawiam

  8. #907
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    chodzi ci o metalowe czy te miedziane?? w sumie i te i te sa do kupienia bez problemu. kosztują mało.
    proponowałbym wymianę płynu hamulcowego. ja u siebie po powrocie z wakacji będę tez wymieniał

  9. #908
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    kurde miedz to też metal Chodzi o te sztywne - wydaje mi się że są raczej stalowe bo korodują Szkoda bo płyn wymieniałem ze 2-3 miesiące temu wymieniając tarcze i klocki.. Trudno Patrzałem jak to wygląda cenowo - ok 50zł jeden wężyk kosztuje w ASO czyli dwa na tył to już 100 a nie wiem czy nie dobrze by od razu wymienić tych idących prosto od przodu do tyłu..

  10. #909
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    kurde miedz to też metal
    chodziło mi właśnie o te stalowe mój błąd i przejęzyczenie. to jak wymieniałeś płyn to nie zmieniaj go. nowy przewód zaślep np jakims kapturkiem co dają z cylinderkami odkręć miedziany wężyk od tego stalowego i zakręć nowy stalowy z zaślepieniem i prawie ci płyn nie pocieknie jak zrobisz to szybko a potem rach ciach w cylinderek i obędzie się bez dużej dolewki, bo dolewkę zrobisz na bank bo musisz je odpowietrzyć

  11. #910
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja się w ogóle zastanawiam czy robić to samemu.. Raz, że dostęp do kanału mam takie trochę ubłagany to cała ta zabawa z odpowietrzaniem.. Jak wymieniałem płyn to go przetaczałem więc właściwie obyło się bez odpowietrzania jako takiego a tu tak naprawdę najlepiej byłoby spuścić cały płyn i rozkręcać te rurki.. Żeby wymienić tę z prawej strony trzeba demontować bak :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #911
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to jak masz kiepski dostęp do kanału to daj to dobremu mechanikowi on to raz dwa wymieni i będziesz miał spokój na długi czas

  13. #912
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dobrego mechanika nie znam Jak dłubie przy aucie to właśnie dlatego żeby mieć pewność, że autko jest naprawione należycie.. Kasa kasą ale tego mi nie zapewni żaden mechanik
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #913
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no niestety. to może jednak warto samemu sie przemęczyć

  15. #914
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,704
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    byrrt dasz rade, wierzymy w Ciebie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  16. #915
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Byłem dziś na zbieżności i od razu spytałem ile przyjemność wymiany tych rurek kosztuje to mi powiedzieli że te rurki to zarabiają z metra i metr kosztuje 10zł Razem z robocizną miałoby to kosztować jakieś 100-110zł zakładając że wymieniamy rurki nie tylko te końcowe ale całe odcinki aż do pompy.. Z odpowietrzaniem i nowym płynem.. Wniosek taki, że nie warto tego robić samemu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl