Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 309 z 367 PierwszyPierwszy ... 209259299307308309310311319359 ... OstatniOstatni
Posty od 4,621 do 4,635 z 5505
Like Tree108lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #4621
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Odepnij alternator, rozrusznik - te dwa są bez bezpiecznika..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #4622
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Alternator sprawdzony, nic się nie zmieniło.

    Rozrusznik to trochę więcej czasu potrzeba którego nie mam na chwilę obecną.

    Jeszcze jedno dziwne zjawisko zauważyłem, raz czy dwa razy zdarzyło mi się że wskoczył mi prąd 0.01A czyli taki jaki ma być, stało się tak przy zamknięciu auta i utrzymywało się dopóki go nie otworzyłem, ponowne zamknięcie już podwyższyło natężenie. Wiec możliwe że to centralny zamek który w tym aucie jest w module komfortu jak pamiętam. Będzie trzeba go wyciągnąć spod siedzenia.

  4. #4623
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wymienione żarówki świateł mijania. faktycznie, jest nieciekawie. szczegóły już wkrótce w moim temacie

  5. #4624
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    830
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Ja żarówek już nie zakładam... Każda świeciła tak słabo, że strach było jeździć w nocy po deszczu. Przydałoby się zregenerować lampy, tylko cena dość zaporowa.

    Z dzisiejszych atrakcji. Wykręciłem wtryskiwacz nr 4. Poleżał z 7 godzin w WD40 i korekty spadły z +2 na 0.1 max 0.3 Ciekawe czy efekt będzie długotrwały.

  6. #4625
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ale to samą końcówkę moczyłeś? mnie też by się przydało. po odpaleniu zimnego silnika korekty mam mocno roztrzepane od -1,27 do +1,9. na IV cylindrze najlepiej bo +0,3. a w ogóle to jak interpretować te wyniki? na podstawie czego komputer koryguje dawkę na poszczególnych wtryskach? no i do jakich wartości korekty wyniki są poprawne? bo ja słyszałem, że +/-2.

  7. #4626
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    830
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Korekty powinny oscylować najlepiej do +/- 1.0, jak dochodzi do +/- 2.0 nadają się już do wymiany bądź regeneracji. Idealne korekty są oczywiście jak najbliższe zera.
    Sprawdzanie na nagrzanym silniku (ok. 90'C) i wolnych obrotach.
    Ja na czwartym miałem już nawet +2.7 czyli kompletnie zapchany. Ujemna korekta znaczy, że wtrysk leje i trzeba jak najszybciej naprawiać, na dłuższą metę może np. wypalić tłoki.
    Za pierwszym razem w całości robiłem kąpiel w wannie ultradźwiękowej, za drugim razem rozebrałem końcówkę na części pierwsze i też do wanienki. Dzisiaj bez rozkręcania moczyłem końcówkę w WD40. To była trzecia i ostatnia próba, przy ponownych problemach wymieniam końcówkę na nową bądź inny wtryskiwacz.

    pierwsza próba:
    Croma 1.9 8V 160KM TMK

    druga w załączniku
    k2n0.jpg

  8. #4627
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    A ja zaczynam zastanawiać się nad zmianą auta na większe. chyba stilo było mało przemyślanym zakupem po Lybrze

  9. #4628
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    38
    Postów
    2,714
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Ale małe że nie kombi,czy w ogóle chodzi Ci o inny segment
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  10. #4629
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Właśnie o to chodzi że nie kombi. Jednak przesiadka z limuzynki Lybry na miejskiego Żuczka jest czymś mało fajnym bo nie praktycznym. Lancia pomimo że dłuższa też się tak składała a jednak była dużo bardziej pakowna. Szkoda że fiat nie ma nic ciekawego do zaoferowania tylko lybre. Pewnie zmienię na coś typu Pontiac Vibe. Pożyjemy zobaczymy

  11. #4630
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    38
    Postów
    2,714
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Ale pamiętaj że diesel musi dymić
    179856210_eqsrpha.jpg

    no i wypaśny dystans

    Dystanse.jpg
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 08-10-2014 o 20:54
    miszko, lukq, byrrt i 1 innych lubią to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  12. #4631
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    TMK, sprawdziłem korekty na rozgrzanym silniku. jest bardzo dobrze. wartości korekcji nie wychodzą poza +/0,6, a po przygazówce do 2500 obr/min. maleją do +/- 0,3.

  13. #4632
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    830
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    W takim razie nic nie ruszaj. Korekta około 0.6 jest jak najbardziej ok. Wskazaniami na zimnym silniku nie ma co się przejmować 😃 Mój w końcu po WD40 też trzyma parametry.

  14. #4633
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    problem pożeracza prądu rozwiązany.
    Okazały się nimi krańcówki/styczniki tylnych prawych drzwi i klapy bagażnika.
    Teraz prąd wynosi 0.02A.

  15. #4634
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    28
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Jak do tego doszedłeś?

  16. #4635
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pewnie lekki prąd płynął w obwodzie oświetlenia co?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl