Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 308 z 369 PierwszyPierwszy ... 208258298306307308309310318358 ... OstatniOstatni
Posty od 4,606 do 4,620 z 5532
Like Tree109lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #4606
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,582
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ten "parch" nigdy mnie przez 4 lata użytkowania nie zawiódł odpalał od przysłowiowego strzała w najcięższe mrozy. z grubszych i nieprzewidzianych napraw zaliczył jedynie wymianę dwóch wtrysków benzyny. poza tym, non stop w eksploatacji. moja kobitka mimo, że przyzwyczajona do sporo nowszego i bardziej luksusowego auta, uwielbiała jeździć Bravo. głównie z racji wspomagania i wygodnych siedzeń. auto jest niziutkie i mimo wyklepanych sprężyn prowadzi się znakomicie na zakrętach. do Stilo nie może się przyzwyczaić, bo nie może wyczuć sprzęgła... także biorąc pod uwagę kilka okoliczności jak i moje tendecje do piwa na wczasach, zdecydowaliśmy się pojechać Bravo. w ciągu miesiąca zaliczyliśmy tym autem Pragę oraz Karkonosze po obu stronach granicy. zero problemów



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #4607
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprzęgło, może bardziej do różnicy -specyfikacji, diesel -benzyna? Często na tej linii są problemy. Parch nie parch, ale jak sam mówisz nie zawiódł.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #4608
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    3
    Auto
    Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2014
    To mój pierwszy wpis na forum więc na wstępie się przedstawię. Mam na imię Tomek, pracuję w firmie Grupa Topex i zawodowo zajmuję się narzędziami. Nie będę się wypowiadał na temat konkurencji, bo szanujemy to, co robią, ale jako, że pojawiły się wątpliwości co do produktów, o których wiem sporo, to pozwolę sobie zabrać głos.

    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Te klucze to może leżały obok innych z CrV hehe.Może i nie otwierasz warsztatu ale te parę złotych mogłeś dołożyć to zawsze te klucze zostaną na dłużej.
    Nie raz patrzyłem na tego typu narzędzia i się zastanawiałem kto to kupuje
    Oczywiście ja też nie kupuje narzędzie za grubą kasę,ale na prawdę wystarczy dołożyć nie raz parę złotych i ma się dobre klucze,
    Zielony Nie do końca jest tak jak piszesz. Zestawy TOPEX badamy w naszym Laboratorium i muszą wytrzymać obciążenia zgodne z normą DIN. Zgodność weryfikowana jest przez niezależne instytucje. Wartości określone w normie nie są małe. Przykład - na grzechotkę 1/2" norma wynosi prawie 600Nm, a ręką, bez przedłużek, przeciętny mężczyzna jest w stanie pociągnąć do 250-300 Nm. Grzechotki TOPEX spełniają te warunki i to obrazuje wytrzymałość narzędzi. To samo dotyczy nasadek i osprzętu.
    Druga sprawa - aby spełnić normy, narzędzia muszą być wykonane z trwałych materiałów. Dlatego stosuje się stal CrV, co jest jasno określone na opakowaniu. Stop daje pewność, że narzędzie może pracować pod znacznym obciążeniem oraz daje większą trwałość. Gdyby były wykonane inaczej nie osiągnęły by parametrów określonych w normie.
    Narzędzia TOPEX przeznaczone są dla majsterkowiczów i przy takim użytkowaniu z pewnością nie zawiodą. Jeśli natomiast ktoś będzie korzystał z grzechotki jako młotka, czy zakładał na klucz 1,5m przedłużkę to zniszczy wszystko, niezależnie od ceny czy przeznaczenia.
    Mam nadzieję, że udało mi się pomóc.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tomek
    Grupa Topex

  5. #4609
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,736
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Oczywiście każdy ma swoje zdanie i ma do niego prawo,ale miałem parę narzędzi firmy Topex i owe badania wcale pozytywnie na narzędzia nie wpłynęły.Dla mnie te narzędzia są gliniane i tyle.
    Jest to moja opinia na temat tych narzędzi.
    Pozdrawiam całą Grupę Topex
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #4610
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Dużo słów, mało treści, standardowa wypowiedź PeeMa Ze stali CrV jest większość narzędzi dostępnych na rynku. Odkąd Chiny powoli doganiają technologicznie Tajwańczyków, coraz więcej jest firm typu "kogucik" co przez alibabę ściąga kontener z zestawami ze stali CrV. Tanio, łatwo i mamy zapewnioną "jakość". Dopiero porządne wykończenie, kucie, hartowanie oraz odpowiedni stop stali i jego domieszek gwarantuje dobrą jakość. Ta niestety kosztuje Takich narzędzi jak z "grupy" jest wiele, w biedrze również... Najlepsze firmy dają wieczystą gwarancję. Tak czy inaczej, na domowe potrzeby lepiej szukać dobrej ceny, a nie ładnego opakowania. Wystarczy przejrzeć allegro, bliźniaczych zestawów od różnych firm jest od groma Sam mam narzędzia ze średniej półki paru firm, żadnego jeszcze nie ukręciłem.

    apropo "przeciętnego mężczyzny" i jego możliwości - ilu z Was skakało po kluczach, aby np. odkręcić koła? Ja próbowałem, po grzechotce z bazaru (z CrV), ma się dobrze do dziś

  7. #4611
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Ja próbowałem, po grzechotce z bazaru (z CrV), ma się dobrze do dziś
    Grzechotka nie służy do popuszczania śrub - do tego są klucze stałe (pokrętła). Grzechotka służy do odkręcania/przykręcania ślub które że tak powiem nie stwarzają problemów. Kluczem dynamometrycznym też odkręcasz koła?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #4612
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Stare czasy, a nic innego nie było pod ręką... tj. pod nogą

  9. #4613
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jak znudziły mi się 500 -tki, to taka chętnie w garażu bym chciał mieć

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #4614
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    811
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Ja niedawno kupiłem sobie taki zestaw
    Zestaw kluczy nasadowych 48794 PROLINE - Opinie - Klucze - w atrakcyjnej cenie w sklepach Leroy Merlin.

    zdecydowałem się na ich zakup po przetestowaniu podczas remontów. Mój ojciec rok temu takie dostał. Naprawiamy nimi różne maszyny rolnicze( ciągniki, kombajn zbożowy, belownice). Skoro u niego dają radę to i mnie będą długo służyły.
    Pozdrawiam


  11. #4615
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Witam.
    A ja wczoraj zacząłem walczyć z instalacją w pasku i nadal problem nie rozwiązany.
    Dokładniej, w niedzielę nie mogłem odpalić co mnie zdziwiło troszkę, więc musiałem sprawdzić wszystko po kolei.
    Aku napewno do wymiany, już rok temu był- ma ok 5 lat, centra Futura, słyszałem że się jakość tych aku znacznie pogorszyła, od sprzedawców oczywiście.

    A moje pomiary wyszły tak:
    Wczoraj mierzyłem napięcie na aku przy włączonym silniku i obciążeniu wynosiło 14.2 a 14.3, tyle samo między alternatorem a masą. Dzisiaj się to zmieniło, napięcie wynosiło 14.45 czyli za dużo, czyżby regulator do wymiany?

    A nie tylko to jest problemem, natężenie w instalacji też jest za wysokie, po zamknięciu auta i wyłączeniu wszystkiego wynosi 0.23A do 0.30A czyli dużo za dużo..

    Wyciągałem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki co są w środku auta i nic się nie zmieniło.
    Orientuje się ktoś co jeszcze może być?

    Jak jutro nie będzie padać to spróbuję jeszcze koło silnika/komputera bezpieczniki sprawdzić.
    Tylko one zostały.

  12. #4616
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    napięcie wynosiło 14.45 czyli za dużo, czyżby regulator do wymiany?
    14,4V jest ok - daj spokój z tym 0,05V

    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    po zamknięciu auta i wyłączeniu wszystkiego wynosi 0.23A do 0.30A czyli dużo za dużo..
    No to faktycznie sporo, powinno być te poniżej 200mA gdzie to już i tak wysoki prąd.. U mnie jest chyba ze 20mA. Wypnij te bezpieczniki koło silnika - nie ma opcji żeby zasilanie gdzie szło nie przez bezpiecznik.. No chyba że właśnie regulator na altku ale to raczej skrajna sytuacja..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #4617
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Tez właśnie myślę że nie ma opcji by coś bez bezpiecznika było, może jedynie samoróbka jakaś której u mnie nie ma. Myślę jeszcze czy nie wymienić najpierw akumulator i dopiero wtedy sprawdzić, może on coś miesza.

  14. #4618
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak Ci miernik pokazuje że coś doi prąd to doi Nie ma opcji aby z powodu złego akumulatora pobierało coś prąd..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #4619
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Tez tak myślałem. Tylko wielu znawców w pracy różne propozycje podaje :-D

  16. #4620
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Sorry za spam, nic się nie zmieniło, wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźniki też i nic.
    Bardzo dziwna sprawa.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl