Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 266 z 369 PierwszyPierwszy ... 166216256264265266267268276316366 ... OstatniOstatni
Posty od 3,976 do 3,990 z 5527
Like Tree109lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #3976
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał sebaoo2 Zobacz post
    W jego przypadku tak,to było łożysko i mechanik mu robił przy okazji cały komplet,ale ceny Ci nie podam bo nie pamiętam
    No ja liczę tak na szybko że pewnie z 5-6 stówek
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #3977
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,541
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    a moje bydle od dwóch dni po odpaleniu silnika po kilkugodzinnym postoju faluje obrotami na jałowym. dzisiaj rano w desperacji wytarmosiłem wiązkę. po wyjściu z roboty zobaczymy czy pomogło.

  4. #3978
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,541
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dzisiaj już ok, ale irytuje mnie ta "niepewność jutra" w tym aucie nie ma tygodnia bez niespodzianki.

  5. #3979
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,541
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    koledzy, zauważyłem że ciężko zaciaga się u mnie ręczny. nie ma tego charakterystycznego zgrzytania. dziś jechałem autem siory i ręczny zaciągam bez trudu jedną reką z charekterystycznym zgrzytem. u mnie trzeba zaciągac dwoma rękoma, bez zgrzytu. co jest grane?

  6. #3980
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    28
    Postów
    796
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    U mnie od dawna jakieś coś dziwnego ze sprzęgłem i hamulcami. Jak jadę w korku to biegi wchodzą ciężko. Jak robię delikatną przegazówkę to już lżej. Podobnie hamulce. Trzymam nogę na pedale-ok. Dołożę drugą na gaz-stopniowo z Każdym dodaniem gazu po trochę spada. Czasem jak w korku potrzymam nogę na hamulcu to potem tył piszczy jak cholera. Wstyd jak pieron. No i te biegi... Raz wchodzą jak w masło a raz ciężko wbić. Wkurza maksymalnie.

  7. #3981
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    zauważyłem że ciężko zaciaga się u mnie ręczny.
    pewnie linki lub masz przytarte. a tak poza tematem to nie jechałeś przypadkiem w piątek po 18 ul. gen sikorskiego w strone wojska polskiego. bo widziałem takie autko jak twoje na światłach przy shellu.

  8. #3982
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,541
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dzięki. a co do Sikorskiego, to jeśli masz na myśli wczorajszy piątek, to tak.

  9. #3983
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    A co do piszczenia hamulców to pewnie coś zasniedziało i nie odbija. Warto rozebrać wyczyścić i co można to zabezpieczyć smarem.

  10. #3984
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a co do Sikorskiego, to jeśli masz na myśli wczorajszy piątek, to tak.
    tak mi się w oczy rzuciło i sobie od razu o tobie pomyślałem.

  11. #3985
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    38
    Postów
    2,724
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    A ja bylem dzisiaj oglądnąć nową Deltę,oczywiście jako kierowca.Trochę kilometrów pękło bo aż w okolicach Wadowic ale maryśka śmigała jak ta lala .Lucyna lekko bita ale wyszło że i tył oberwał lekko i zdechła turbina (brak oleju w silniku) Ogólnie autko super ale znów wałek Brat ma przemyśleć sytuację i się zobaczy.Niby na liczniku 136 a w kompie 179,trochę błędów i tryb awaryjny chyba przez czujnik temperatury paliwa,bo oberwał przy kolizji.A w bagażniku chyba wylało się komuś mleko bo nie źle capiło heheheee.

    Jak wracaliśmy to jechałem obok srebrnego Bravo GT,ktoś z FKP
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  12. #3986
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pamiętacie jak pytałem o łożysko oporowe do peugeota? Heh w piątek oddałem auto do serwisu - do wymiany łożysko oporowe, sprzęgło kpl, poduszka pod skrzynią biegów, rozrusznik (czasem nie łapał), tarcze i klocki.. Warsztat wycenił to na 1600zeta.. Zdecydowałem aby robił wszystko prócz hamulców i wyszło 1200. Hamulce faktycznie już dawno do wymiany. Zamówiłem na allegro zestaw Ferodo tarcze + klocki za 288zeta z przesyłką - zawsze to 112zł do przodu..

    A we fiacie dziś wymieniałem cylinderki, szczęki i bębny z tyłu. Opisze na pewno w temacie mojego auta.. Dodatkowo w piątek na liczniku pojawiło się 275tyś

    A ty boch pewnie masz zatarte linki - jak coś to pisz mam to obcykane
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #3987
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,541
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    jak robiłeś tutoriala to wrzucaj

  14. #3988
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Eee tutoriala nie robiłem - chciałem to zrobić szybko i bezproblemowo. Nawet fotek założonych nowych bębnów nie mam..
    Generalnie rozbierz wszystko to sam zobaczysz czemu Ci tak to chodzi.. Na moje albo Ci się zatarła linka ta od łączenia 2ch tylnych linek z linką do hamulcowajhy albo sama hamulcowajha coś się zaciera. Nie sądzę aby obydwie linki z 2ch kół tak ciężko chodziły.. U mnie linki wymagają wg. mnie wymiany bo są już spękane, połamane itp ale oporów nie mają więc puki co zostawiłem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #3989
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,246
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Mi w Lusi piszczało tylne lewe koło i jak rozebrałem to się okazało że klocek chodził ciasno w zacisku. Czas operacji 20minut łącznie ze zdjęciem koła i jego założeniem. Lusia gotowa do dalszej jazdy Pozostaje mi zrobić lekki wyciek z odmy między turbo a filtrem lub chłodnicą i piszczenie tylnych o uszczelki. Powiem wam że taki samochód to skarb, bo 8 tyś km przejechał i nic się nie dzieje a po zakupie tylko olej wymieniłem bo na rozrząd czasu nie było i zaufałem sprzedawcy bo ponoć niedawno był wymieniany.

  16. #3990
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Różnie z tym "nie dawno" bywa
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl