Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 262 z 369 PierwszyPierwszy ... 162212252260261262263264272312362 ... OstatniOstatni
Posty od 3,916 do 3,930 z 5531
Like Tree109lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #3916
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Świeczki będą ngk jak zawsze z resztą - takie jak zaleca producent. U mnie to się nasiliło, wcześniej nie było tego. Trochę chyba mapa się rozjechała z dołu, do tego cienka kondycja wtrysków benzyny no i do tego może świece już klękają.. I mam to tylko na zimnym silniku z samego początku chociaż jak na gazie awaryjnie odpale jest to samo tak więc albo właśnie mapy albo zapłon..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #3917
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Boch bez kata masz ciut większa moc co najwyzej niedopalona benzynka wylatuje rura wydechową
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  4. #3918
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    to tak trochę nie do końca. czytałem kiedyś artykuł dot. wycinania katalizatora. jego wycięcie to niekoniecznie zwiększenie mocy. odczujemy to może tuż po jego wycięciu, ale po jakimś czas auto załapuje zmułkę i ma słabszy dół, a moment obrotowy przesuwa się w górę. poza tym, zakłócona jest lekko praca sondy lambda (szybszy przepływ spalin) i może wzrosnąć spalanie.
    tak przy okazji, ile wycisnąłeś najwięciej ze swojej Mareii? chodzi mi oczywiście o prędkość max.

  5. #3919
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Podeszło pod 180 km/h ale uwzględniając błąd licznika to mogło być jakieś 170 z hakiem oczywiście na PB i 2 dorosłe osoby na pokładzie..Co do kata to kiedyś nie było takiego wynalazku i jakoś nic zmułki nie łapało.W silnikach dwusuwowych długość i pojemność wydechu ma znaczenie,w czterosuwach można prawie przyjąć że to co stoi na drodze spalin to przeszkoda. To co piszą pseudo inżynierowie i dziennikarze z Bożej łaski którzy nie trzymali klucza w ręce i nie rozebrali sami silnika nie przemawia do mnie.Podobnie jest ze wszystkimi testami spalania,do każdej wartości dodaj jeszcze 1/4 i to dopiero jest realne spalanie a nie cudowne wyniki z komory aerodynamicznej.Zobacz wyścigi na 1/4 mili albo Tractor pulling tam nie ma czegoś takiego jak katalizator albo tłumik na wydechu liczy się tylko moc.
    Ostatnio edytowane przez artur 2310 ; 13-08-2013 o 22:06
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  6. #3920
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2011
    Skąd
    Kluczbork/Opole
    Postów
    29
    Auto
    Coupe 1.8
    Cytat Napisał artur 2310 Zobacz post
    w czterosuwach można prawie przyjąć że to co stoi na drodze spalin to przeszkoda.
    Nie zgadzam się, w moim fc miałem przerdzewiały tłumik, który spadł mi na ziemię od połowy auta, więc musiałem go wyciąć w tym miejscu, samochód odzyskał dopiero swoją moc, gdy założyłem cały tłumik, wcześniej, bez połowy tłumika jechał wyczuwalnie słabiej, to samo kiedyś miałem w matizie, jak tłumik padł.

  7. #3921
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,711
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Piotrek, jak dla mnie to 25tys km na LPG to zdecydowanie za duzo, no i kable tez odrazu wymień
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #3922
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Piotrek, jak dla mnie to 25tys km na LPG to zdecydowanie za duzo, no i kable tez odrazu wymień
    Kiedy Wy wszyscy się w końcu nauczycie że w 1.8 nie ma kabli hehe

    Pozatym dużo nie dużo.. Generalnie mówią nawet że i po 20 tyś wymieniać ale to jak na moje jakiś chory przesąd jeżeli taka świeca na Pb potrafi i 100tyś dokulać.. No nic złożyło się że kolega z forum ma na opchnięcie takie świeczki (NGK) więc jak tylko uda nam się spotkać podmienie i zobaczymy. Mam jeszcze komplet który jeździł wcześniej przed LPG - też pewnie ok 20-30tyś ma.. Jak nie będę miał nowych świec przed weekendem to może na próbę wsadzę tamte..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #3923
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    gaz ma swoje "uroki". właśnie przeczytałem, że filtry fazy lotnej wymienia się co 15 tys. km lub przynajmniej raz w roku. ja zgapiłem i stąd te problemy z pierwszym przełączeniem na gaz. prawdopodobnie pozasyfiały sie tłoczki. filtr był zwykły bibułowy. teraz też taki mam, bo się tym zupełnie nie interesowałem, a okazuje się, że niektóre listwy są bardzo wrażliwe na zanieczyszczenia. zaleca się stosować filtry poliestrowe lub mieszane poliestrowo-bibułowe (Czaja FL-03).

  10. #3924
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    boch teraz to mnie z tropu normalnie zbiłeś..

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    właśnie przeczytałem, że filtry fazy lotnej wymienia się co 15 tys. km lub przynajmniej raz w roku
    co w tym dziwnego? Ja wymieniam co niecałe 10 tyś (co 10tyś lotnej, co 20 ciekłej - tak mówią warunki gwarancji)...
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #3925
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ja nie posiadam już gwarancji, a rocznie robię 7 tys. km. wcześniej słyszałem, że filtr wymienia się co 10-15 tys. km, więc wydawało mi się, że mam 2 lata spokoju

  12. #3926
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No i z grubsza masz.. Bez przesady z tym czasem.. Ważne żebyś co te 10tyś km wymieniał..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #3927
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    a jak z awaryjnością przy tych autach? Ilu konny ten jtd masz ? Podoba mi się taki sportowy kombiak i ciekawi mnie jak z cenami za części itd.
    Konny 150 - części w Aso drogie - na rynku tanie ( ostatnio z powodu dziury w chłodnicy klimy - od kamieni wymieniałem chłodnicę - cena w aso prawie 4 razy większa niż na "rynku" - a oryginał Valeo) . Serwisowanie ogólnie jest tanie . Jedynie co może zaboleć to dwumas, sprzęgło , skrzynia ... koła masowe , sprzęgło - możesz zajechać i w tdi jak u Ciebie - więc to norma. Cromka z wad farycznych może mieć problem ze skrzynką M32 (looknij teman w dziale croma - trzeba posłuchać dobrze skrzyni przy zakupie używki ) - produkt Gm w sabach , oplach i fiatach niestety - bywa awaryjna.
    Pozatym - furka tip top - poprzedni leon - mimo że go bardzo lubiałem - wypadał blado przy cromce... .
    Ostatnio edytowane przez BART_osz ; 14-08-2013 o 09:50

  14. #3928
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    No i z grubsza masz.. Bez przesady z tym czasem.. Ważne żebyś co te 10tyś km wymieniał..
    ale przy okazji mam kijowe wtryski, które nadają sie do śmietnika. ekstremalne rozjazdy po temperaturze, fatalna kultura pracy po pierwszym przełączeniu na gaz. jak wrócę z weekendu, to je wymieniam.

  15. #3929
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pierwsze co to byś je wyczyścił i skalibrował o ile to są takie typu valtek..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #3930
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    skalibrować te wtryski jest w stanie jedynie producent. koszt wymiany tłoczków oraz kalibracji listwy to 70 zł + przesyłka w obie strony czyli wyjdzie kole stówki. tak jak wspomniałem, listwa ma ogromne rozjazdy po temperaturze, więc nie ma sensu. lepiej dołożyć i kupic RegFasty albo AC W01.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl