Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 138 z 369 PierwszyPierwszy ... 3888128136137138139140148188238 ... OstatniOstatni
Posty od 2,056 do 2,070 z 5527
Like Tree109lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #2056
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,542
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wiesz, to diesel. powinien pięknie klekotać, a on teraz cytuje - "warczy" gadałem z ludźmi, którzy uszczelkę robili i twierdzą, że faktycznie akustyka silnika się zmienia, ale nie aż tak bardzo...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2057
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    faktycznie akustyka silnika się zmienia
    Sprawdź czy kolektor dokręcili

  4. #2058
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Zależy ile zeszlifowali na wyrównanie głowicy,jaką grubą dali uszczelkę.Teoretycznie powinno się też od nowa ustawić kąt wtrysku ale z reguły tego nie robią albo robią na słuch.Z doświadczenia z Renault 19 1.9D wiem że po wymianie uszczelki pod głowicą pięknie klekotała.Kumpel mechanik najlepiej określa stan silnika diesla:jak diesla słychać jest ok.Jak słabo słychać to już jest po dieslu
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  5. #2059
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,542
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    to właśnie Renówka z silnikiem 1.9 TD - jednym z najbardziej awaryjnych diesli na świecie... fatalna sprawa. głowica planowana nie była. teraz jeszcze zapala się kontrolka silnika. mechanicy dali ciała.

  6. #2060
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    To co to za sztukmistrz wymieniał uszczelkę pod głowicą?Te głowice mają cienkie ścianki przy kanałach dolotowych i tam są duże naprężenia.Albo się wyginają i puszcza uszczelka albo pękają i wtedy są wydatki.Osobiście przerabiałem najpierw pęknięcie głowicy potem po 30tys.km wymianę uszczelki po zacięciu się termostatu i zagotowaniu płynu.W obu przypadkach głowica była planowana.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  7. #2061
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolega w Renault Megane w prawdzie w benzynie też miał pomysł wymienić uszczelkę bez planowania.. Po tygodniu wymieniał jeszcze raz z planowaniem.. Do tego musiał zrobić regulację zaworów.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #2062
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Regulacja jak jest ręczna to normalka.W tamtym roku kumpel pojechał do serwisu Forda na pełny przegląd z wymianą oleju,paska rozrządu itd. w Ka.tak mu ustawili zawory na 2 i 3 cylindrze że chodził jak traktor.Regulowałem mu później w swoim garażu i śmiać mi się chciało z wiedzy i doświadczenia mechaników z autoryzowanego serwisu.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  9. #2063
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,542
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał artur 2310 Zobacz post
    To co to za sztukmistrz wymieniał uszczelkę pod głowicą?Te głowice mają cienkie ścianki przy kanałach dolotowych i tam są duże naprężenia.Albo się wyginają i puszcza uszczelka albo pękają i wtedy są wydatki.Osobiście przerabiałem najpierw pęknięcie głowicy potem po 30tys.km wymianę uszczelki po zacięciu się termostatu i zagotowaniu płynu.W obu przypadkach głowica była planowana.
    tak to jest jak się chce przyoszczędzić i jedzie się na pałę do najbliższego mechanika... w poniedziałek auto trafi we właściwe ręce.

  10. #2064
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał artur 2310 Zobacz post
    W tamtym roku kumpel pojechał do serwisu Forda na pełny przegląd
    a skoro już poruszyliśmy temat ASO

  11. #2065
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    @Boch
    Mechanicy są różni to fakt a ja akurat pracuję w takim zakładzie gdzie jest szlifierka do płaszczyzn.Nie ma praktycznie dnia żeby nie były planowane jakieś głowice.Okolicznych mechaników znam prawie wszystkich i wolą zapłacić te 70 czy 80 zł za splanowanie niż babrać się z wymianą uszczelki po 2czy3 miesiącach znowu.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  12. #2066
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Panowie ja w ogóle nie wiem o czym ta dyskusja.

    Czy planować głowice przez położeniem nowej uszczelki?! Przecież odpowiedź jest dla mnie oczywista... Nie wyobrażam sobie tego że ktoś robi taką fuszerke. ( choć nieraz już się spotkałem z takim niedbalstwem.)

  13. #2067
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś jestem coś zdechły więc tylko tak krótko..
    Spotkałem się dziś z gościem - właścicielem Marea 1.8 i podmieniliśmy krokowce - okazuje się że praktycznie na 100% mój krokowiec to szmelc.. Przynajmniej wiem Całość może opisze jakoś w wolnej chwili w innym dziale jutro/pojutrze.

    Odebrałem też nadkola do mojego auta (w niedziele zakładam) i wymieniłem filtr kabinowy w peugeocie mojej młodej.
    Aż wstawię fotkę :
    CameraZOOM-20120309175511320.jpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #2068
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał pik_38 Zobacz post
    Czego to ludzie nie wymyślą...
    Dziurawią przewody i spuszczają paliwo
    U mnie w okolicy plagą stały się kradzieże "katalizatorów". Po prostu kladą się pod auto i obcinakiem do rur wycinają katalizator. Przeważnie w dostawczakach, chociaż i jakąś nowszą osobówką nie pogardzą.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  15. #2069
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    38
    Postów
    2,724
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Po całym dniu walki udało mi się wymienić przednie drzwi w maryśce.Niestety ale nie miałem nawet czasu żeby pstryknąć fotkę Wygląda niby że pasują kolorem więc jest dobrze.Po ustawieniu zawiasów nawet przyjemnie się zamykają.
    Ale tego konstruktora to bym powiesił za jaaaajaaa za pomysły przy zamku Może jutro skoczę na garaż i pstryknę co nie co.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  16. #2070
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    A jaki powód wymiany drzwi ?


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl