Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 119 z 369 PierwszyPierwszy ... 1969109117118119120121129169219 ... OstatniOstatni
Posty od 1,771 do 1,785 z 5532
Like Tree109lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #1771
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    Jak ktoś rozbierał bębny to miał spory nagar rdzy wewnątrz?
    U mnie właśnie w miarę czystko, wiadomo trochę pyłu, ale ogólnie byłem zdziwiony że taka elegancja tam panuje..


    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    Niby mam abs jak hamuję ale czy to też na tył działa ?
    Ej no jasne że ABS jest na 4 koła a niby jak inaczej To tylne mogą wpadać w poślizg? Każde jest sterowane niezależnie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1772
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Byłem wczoraj na myjni


    hehe nawet dowody są
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #1773
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ej no jasne że ABS jest na 4 koła a niby jak inaczej To tylne mogą wpadać w poślizg? Każde jest sterowane niezależnie..
    No tak to wiem, widziałem kiedyś schemat jak jest zbudowany ABS w naszych car'ach. Ale zdziwiło mnie to że na lince od ręcznego jest różnica z abs czy nie


    PS:
    Wie ktoś jaką grubość ma mieć tarcza hamulcowa przód i tył do bravy jtd 2000r? Nie mogę znaleźć.
    Ostatnio edytowane przez Memciu ; 27-01-2012 o 19:00

  5. #1774
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kurde szlak mi trafił dziś amortyzator z przodu Ciekło z niego od jakiegoś czasu ale z rana było jeszcze ok, wracając do domu auto zaczęło już bujać i osiadło po lewej stronie parę centymetrów.. Bardzo dziwnie się teraz jeździ - podskakuje na każdej dziurze jak piłka
    Może jeszcze jutro uda mi się zamówić amorki.. kurde znów z 400zł nie moje
    Trochę się zastanawiam nad jedną używką ale to chyba nie ma sensu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #1775
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    A oto mój problem:
    dscf1254g.jpg
    Przewód jak widać ktoś już izolował, ale taki karbowany [?] raczej ciężko uszczelnić.
    Więc muszę go wymienić, jak ktoś widziałby na alledrogo ten element [to kolanko] prosiłbym o namiary bo mi ciężko znaleźć.
    To jest coś podobnego do tego,ale piszę że to do powietrza. A z tego co wiem ta rura idzie do intercoolera ?
    http://allegro.pl/show_item.php?item...cf77d00be2ff62

    Kolejny dzisiaj problem to nie mogę odkręcić śrubki od misy olejowej aby spuścić stary olej ... Będzie trzeba kombinować i kupić nową śrubę - wie ktoś jaki tam jest gwint ?
    Ostatnio edytowane przez Memciu ; 28-01-2012 o 15:26

  7. #1776
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    Będzie trzeba kombinować i kupić nową śrubę - wie ktoś jaki tam jest gwint
    śrubę kup w ASO ktoś niedawno kupował taką u nich za grosze
    co do rury polecam szrot lub sklep powinni bez problemu zamówić

  8. #1777
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Śrubę też miałem problem z odkręceniem. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, przyspawał śrubę do korka spustowego, odkręcił a następnie wkręciłem taką śrubę i nie mam z nią problemu
    KOREK SPUSU OLEJU BRAVA PUNTO 2 STILO 1,8BZ TD JTD (1996221859) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    Kupowałem od tego użytkownika i pasowo plung&play

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #1778
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Moja Padlinka, po czterech dniach stania pod chmurką, odpaliła bez zająknięcia, a mrozy w nocy po +/- 16C, ale już teraz wstawiłem ją pod dach, do magazynu. Może nie jest tam cieplej niż na zewnątrz, ale zawsze.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  10. #1779
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja juz też zapale bez problemu wode spuściłem z filtra i mam nadzieję ze moj eksperyment pomoże

  11. #1780
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Memciu też śrubę spustową kupowałem od AutoBOX i elegancja francja jest nowa
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #1781
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,735
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Memciu to może być ta rura z allegro.Ta poklejona idzie OD filtra powietrza i przepływomierza powietrza.Skoro wąż jest uciapany w oleju,to masz tam nieszczelność i turbo zasysa tam lewe powietrze przez co przepływka przesyła do kompa złe dane.Do intercoolera idzie ten gładki wąż co wychodzi z turbiny pod kątem.
    Czy owy wąż z aukcji będzie pasował to nie wiem,bo u mnie jest całkiem inny dolot (CF3) niż u Ciebie (CF2) ale może to być ten kawałek.

    A co do śruby to u mnie jest ori i nawet ostatnio zmieniałem olej i stara śruba została Nie wiem co Wy robicie z tymi śrubami
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  13. #1782
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    A co do śruby to u mnie jest ori i nawet ostatnio zmieniałem olej i stara śruba została Nie wiem co Wy robicie z tymi śrubami
    kiedyś mi uwalili gwint gwiazdkowy, jak wymieniałem w warsztacie w Gdy. Teraz mam na normalnego imbusa i sam sobie będę znowu wymieniał bo tu bagatela 40 zł wymiana !!

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #1783
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A ja jak kupilem auto to miałem ten korek już z przyspawaną nakrętką tak więc odpowiadają na pytanie - ja nic z tąm korkiem nie robiłem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #1784
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    27
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Memciu to może być ta rura z allegro.Ta poklejona idzie OD filtra powietrza i przepływomierza powietrza.Skoro wąż jest uciapany w oleju,to masz tam nieszczelność i turbo zasysa tam lewe powietrze przez co przepływka przesyła do kompa złe dane.Do intercoolera idzie ten gładki wąż co wychodzi z turbiny pod kątem.
    Czy owy wąż z aukcji będzie pasował to nie wiem,bo u mnie jest całkiem inny dolot (CF3) niż u Ciebie (CF2) ale może to być ten kawałek.
    dscf1254g.jpg

    Memciu to może być ta rura z allegro.Ta poklejona idzie OD filtra powietrza i przepływomierza powietrza.
    Czyli to co zaznaczyłem numerem 1 ? Możliwe że przez to cieknie olej? Czy może być tak jak jest ?tzn taśmą sklejone jak to ktoś zrobił. - jeśli nie to może zamówię to co podałem, chyba to ten element jest.


    .Skoro wąż jest uciapany w oleju,to masz tam nieszczelność i turbo zasysa tam lewe powietrze przez co przepływka przesyła do kompa złe dane.
    Wąż czyli [nr.2]?
    .Do intercoolera idzie ten gładki wąż co wychodzi z turbiny pod kątem.
    Tutaj domyślam sie że chodzi o ten mały wężyk pod nr.2 z niego może cieknąć olej ?


    I to co zaznaczyłem nr 3, możliwe że olej tak tryska do góry ? Czy on też jest uszkodzony i dlatego tam olej jest ?
    Troszkę ciemny jestem w tych sprawach .


    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    A co do śruby to u mnie jest ori i nawet ostatnio zmieniałem olej i stara śruba została Nie wiem co Wy robicie z tymi śrubami
    Ja też nie wiem co ci mechanicy robią z tymi śrubami ;/ ja pierwszy raz wymieniam olej w swoim aucie bo wcześniej praca w delegacjach i nie było czasu... Ale widać każdy "mechanik" lubi chodzić na skróty .

    Będzie trzeba jakiś dobry pręt, śruba, metal, przyspawać i tak ją odkręcić.
    widzę że jakiś spec też tam przygniótł na misie tą tulejkę co sie wkręca w nią śrubę :/ jakby to miało bardziej trzymać śrubę ...


    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    A ja jak kupilem auto to miałem ten korek już z przyspawaną nakrętką tak więc odpowiadają na pytanie - ja nic z tąm korkiem nie robiłem
    A to chyba dobre, bo się lepiej odkręca tą śrubę - teoretycznie- a w praktyce jak jest ?



    Chyba przeze mnie ten Codziennik zmienia się w "Codziennik Czysto Techniczny"
    Ostatnio edytowane przez Memciu ; 29-01-2012 o 16:32

  16. #1785
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    A to chyba dobre, bo się lepiej odkręca tą śrubę - teoretycznie- a w praktyce jak jest ?
    Gdyby to było jakoś łądnie przykręcone to może jeszcze ok ale krzywo to i brzydko było tak więc kupiłem nowy korek

    Słuchajcie ale jaja dziś.. Zarwał mi się ten amortyzator.. Podjechałem na OSK - na teście wyszło że mam amorki 70 i 79% z czego ten pierwszy to ten rozwalony Nic innego mi na diagnostyce nie znaleźli a na pytanie jak to jest że totalnie rozwalony amorek pokazuje że jest sprawny usłyszałem - "no tak bywa"
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl