Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 279 z 372 PierwszyPierwszy ... 179229269277278279280281289329 ... OstatniOstatni
Posty od 4,171 do 4,185 z 5569
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #4171
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Lucyny nie było z automatem?
    Taki egzemplarz to rodzynek na naszym rynku a szkoda. Teraz rozglądam się za czymś sportowym w automacie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #4172
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A ja dzisiaj z tatą rozebrałem przód w celu wymiany rozrządu... Trochę grzebania było, ale się trochę uczyliśmy. Jutro wymiana rozrządu, na dzisiaj koniec, ważne, że wszystko mamy na wierzchu.

    DSC_0133.jpg
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #4173
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    To rozbieranie przodu w Audi to sama radość.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  5. #4174
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał artur 2310 Zobacz post
    rozbieranie przodu
    Oj tam oj tam ... przynajmniej po rozebraniu sporego kawałka przodu masz wszystko na wierzchu. W niektórych samochodach nawet zdemontowanie tegocotrzeba nie pozwala na dobry dostęp do rozrządu (co najwyżej "da się"), a tendencja jest taka żeby wymiana paska w droższych modelach wymagała wyjęcia silnika. I to dopiero jest wkurzające, bo cena za tą usługę MUSI być w takim aucie wysoka a sam nie wymienisz. Dobra, silników w których można wymienić pasek rozrządu przy użyciu młotka i przecinaka już nie ma (prawie), za to coraz więcej takich w których banalne czynności obsługowe wymagają wizyty w serwisie.

    Ciekawe kiedy uzupełnienie płynu w spryskiwaczu będzie wymagało wizyty w ASO. Bo konieczność kasowania "błędu" po wymianie oleju albo płynu hamulcowego to już norma, a przecież płyn do mycia szyb też jest bardzo ważny! (i są już montowane kontrolki poziomu i "liczniki zużycia")

  6. #4175
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    a ja śmigając wczoraj na sylwka do Wrocka ponownie sprawdziłem sobie spalanie. moja paździerzyna pali na trasie 8,3L lpg/100 przy włączonej klimatyzacji. taki wynik uważam za conajmniej przyzwoity ubiegając ewentualne pytania - klima włączona być musi ponieważ parują szyby...
    i jeszcze pytanie. po rozgrzaniu auta na dłuższej trasie mam problem z redukcją biegu z 5 na 4. bieg wchodzi ze sporym oporem, pomaga czasami ponowne wysprzęglenie. zmiana biegu z 4 na 5 bez problemów. na forach czytam, że to mogą być cięgna lub synchronizator 4 biegu, jak myślicie?

  7. #4176
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Chodziło mi o upierdliwe śruby.Jak wiadomo nie wszystkie są pod klucz a te pod śrubokręt krzyżakowy i jeszcze dobrze zabrudzone to sama radość smutku zero.Co dobre to to że tak jak piszesz Ata nie trzeba wyjmować silnika.Jakieś silniki Audi mają pasek rozrządu przy kole zamachowym to jest dopiero wyzwanie i koszt.
    @Boch jaką ty miałeś temperaturę w aucie?Ja na zimę wyjmuję filtr kabinowy i szyby zawsze czyste.Ewentualnie spróbuj wypiąć sterowanie nawiewu na przednią szybę z koła sterującego i ustaw tak żeby na przednią szybę dmuchało cały czas.
    Ostatnio edytowane przez artur 2310 ; 02-01-2014 o 01:19
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  8. #4177
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Trafiliśmy na 2 lokalizacje upierdliwych śrub. Po lewej i prawej stronie przychodzą śruby mocujące pas do zderzaków. Najlepiej mieć małą grzechotkę, bo my z torxa jechaliśmy i na dwie głupie śrubki poszło... 20 min
    Drugie śruby to są na tłumiku drgań - koło pasowe na wale. Są ma imbus 8kę i trzeba je udarem ruszyć, bo "z ręki" nie chcą iść. Poza tym wszystko szło dość ładnie. Przy Fiacie nie jest tyle rozbierania, chociaż już np. przy Lanci Thesis też jest trochę pracy z racji mocno zachodzących nadkoli. Plusem tutaj jest to, że wszystko jest na wierzchu po zdjęciu tego pasa i dostęp jest rewelacyjny. Co ciekawe, klima jest nie rozpięta, bo przewody są tak zrobione, ze się wysuwają i pas można położyć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #4178
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    ubiegając ewentualne pytania - klima włączona być musi ponieważ parują szyby...
    Klimy nie mam, filtr kabinowy owszem i problemów z parowaniem nawet jak wracałem pijany z sylwestra nie miałem
    hehe.. wracałem jako pasażer Nie wiem co Ty masz w tym aucie, że tak Ci szyby parują..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #4179
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Pewnie rynnę odprowadzającą wodę z szyby pod wycieraczki

  11. #4180
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie wiem co Ty masz w tym aucie, że tak Ci szyby parują..
    U mnie już PRAWIE nie zaparowują szyby, ale oczywiście jak ostatnim razem sprawdzałem to zlekceważyłem pierwsze objawy nieszczelności zaworka nagrzewnicy i mam za swoje. Lenistwo to ciężki grzech ...

    Ja się nie znam, ale jak widzę w samochodzie zaparowane szyby to zawsze okazuje się że gdzieś przecieka. U mnie głównym powodem były pocięte folie w przednich drzwiach, odkąd je wymieniłem i wywaliłem zgniłe maty wygłuszające jest OK. Bez mat jeżdzić się da, ale nie jest fajnie - na razie dałem dorabiane, bo org. bez grzybicy nie znalazłem. Co trafiłem na szrocie Siene/Palio to na podłodze bagienko i maty nie do użytku. Widocznie ten typ tak ma. Jest takie jedno miejsce, widoczne dopiero po zdjęciu przedniego błotnika, gdzie płynie sobie woda z rynienki dachowej i robi się dziurka na złączeniu blach. Od środka nie do wymacania, chyba żeby zdjąć deskę. Pewnie dlatego w każdym maty gniją.

    A problem z redukcją 5->4 to będzie raczej synchronizator, w tych skrzyniach "lubi" paść. Linki i dźwignie powodowały by identyczny efekt również przy zmianie 1->2, bo to jakoś tak razem jest regulowane. Pewny nie jestem, tylko pamiętam że po wymianie linek problemy ze zmianą biegów występują "parami" a nie tylko na jednym biegu. Chyba żeby, reaguje na temperaturę więc ten luz czy raczej "nadmiar" może być minimalny.

  12. #4181
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    do mnie dotarł telefonik Samsung Galaxy Trend. Po 13 godzinach w pracy i dorwaniu się do niego doszedłem do wniosku że za stary jestem na takie zabawy. Jednak tyle lat na symbianie robi swoje

  13. #4182
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Jednak tyle lat na symbianie robi swoje
    O symbianie najwyższy czas już zapomnieć chociaż nie twierdzę, że był zły Galaxy trend mogę za zetę wziąć ale chyba kupie telefon na wolnym rynku i przejdę na ofertę tylko sim (50zeta - choć może wytargam mniej i w tym wszystko do bulu wraz z internetem).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #4183
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał ata Zobacz post
    A problem z redukcją 5->4 to będzie raczej synchronizator, w tych skrzyniach "lubi" paść. Linki i dźwignie powodowały by identyczny efekt również przy zmianie 1->2, bo to jakoś tak razem jest regulowane. Pewny nie jestem, tylko pamiętam że po wymianie linek problemy ze zmianą biegów występują "parami" a nie tylko na jednym biegu. Chyba żeby, reaguje na temperaturę więc ten luz czy raczej "nadmiar" może być minimal
    ciekawi mnie dlaczego nie ma problemu ze zmianą biegu z 3 na 4 i z 4 na 5. problem jest tylko z 5 na 4 bieg. czasami jest też problem żeby wbić 1. o wstecznym już nawet nie wspominam bo to norma we Fiatach.

  15. #4184
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Moja rada weź to wszystko oczysc (w sensie linki) i od nowa nasmaruj.często zbiera sie tam brud

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  16. #4185
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    1,6 16v jest na sztywnych cięgnach a nie na linkach.Jedynie co pozostaje to sprawdzić czy nie ma luzów na przegubach kulistych.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl