Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Multipla 1,6
    Rocznik
    1999

    Question Kontrolka wtrysku błąd 0204

    Czesc,
    mam pytanie.
    Samochód długo stał, odpalałem go raz, dwa razy w miesiącu. Zaczęłą co jakiś czas się pojawiać kontrolka wtrysku, gasła w czasie jazdy, czasem sie znowu zapalała.
    Teraz jak odpaliłem ostatnim razem to juz świeci cały czas i nie gaśnie. Czuć spadek mocy wyraźny ale chodzi na wszystkie gary.
    Pod kompem - kod p0204 wysoki sygnał
    Kable wymienione dzisiaj

    Co powinenem zrobić w następnej kolejnośći ??

    Czy jesli padłaby cewka to nie jest tak ze na jeden cylinder wogole by nie działało ??

    Dzieki za odp.
    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    Mysłowice
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Hejka.
    A tak przypadkiem P0204 to nie skarży się na wtryskiwacz? Co dokładnie MES Ci napisał ciekawego?
    A kable jakie wymieniałeś? Zapłonowe?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Multipla 1,6
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał przemog666 Zobacz post
    Hejka.
    A tak przypadkiem P0204 to nie skarży się na wtryskiwacz? Co dokładnie MES Ci napisał ciekawego?
    A kable jakie wymieniałeś? Zapłonowe?
    Kable zapłonowe.
    Dokładnie to: zbyt wysoki sygnał p0204 - jakoś tak z tego co pamiętam.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    Mysłowice
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    To może na dzień dobry posprawdzaj czy wtyczki na wtryskach dobrze siedzą, czy nie zasiedziały...
    Piszesz że chodzi na wszystkie gary ale może na którymś wtryskiwaczu jest po prostu gorzej ale nie na tyle że nie działa w ogóle.
    A jak będzie silnik sobie warczał na jałowym to po kolei posprawdzaj czy zmienia się jego praca jak wtyczki będziesz odłączał od wtryskiwaczy (oczywiście nie od wszystkich na raz pojedynczo ). Teoretycznie nie powinno się tak robić ale praktykowałem to już na "kilku" samochodach (ropniakach i benzyniakach) i nic złego się nie działo - oczywiście komp błędami posypie

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Multipla 1,6
    Rocznik
    1999
    No właśnie też mi sie wydaje ze działa ale nie tak jak powinien.

    Nigdy nie bawiłem sie tymi wtyczkami - i nie wiem gdzie one są Trzeba cos odkręcać żeby się tam dostać ??

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    Mysłowice
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Niestety w tym temacie Ci nie pomogę bo w ogóle nie kojarzę Twojej jednostki

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Multipla 1,6
    Rocznik
    1999
    Pewnie jak każdy inny 1,6 fiatowski
    Ok poszukam dzisiaj - może co się uda.

    Dzięki za odp. Pozdrawiam.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    Mysłowice
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Chyba że masz jutro troszkę czasu to może podjedziesz do mnie do Mysłowic postraszyć dzieci multiplą? "Popaczamy" gdzie co siedzi w tym silniczku
    Nie to żebym się śmiał z Multipli No dobra, kiedyś się śmiałem Ale jeździłem z kolegą i szukaliśmy dla niego autka - i pojechaliśmy właśnie Multiplę oglądać i...zakochałem się w jej wnętrzu no cóż...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Multipla 1,6
    Rocznik
    1999
    W szpitalu byłem. Pewnie bym przyjechał
    Kable wymienione, nie udało mi się ustalić gdzie są te wtryskiwacze. Chyba nie ma dostępu tak bezpośrednio do nich. Ta kontrolka gaśnie coraz rzadziej. Musiałbym określić czy to wina cewki czy wtryskiwacza.

    Zalałem ją ostatnio Shellem Nitro 100 + czy jakoś tak - tą najlepsza niby.
    G.... dało
    Ostatnio edytowane przez marshall7 ; 20-03-2016 o 12:15


 

Podobne tematy

  1. Kontrolka wtrysku!!!
    Napisany przez sylwek1224 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-11-2014, 11:06
  2. Uno 900 i kontrolka wtrysku
    Napisany przez torpkaski na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-06-2014, 21:18
  3. Kontrolka wtrysku
    Napisany przez majer na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 12-03-2013, 08:57
  4. Kontrolka wtrysku
    Napisany przez wezyr na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 27-01-2013, 20:01
  5. kontrolka wtrysku
    Napisany przez pablo69 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-02-2011, 20:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl