Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 284
Like Tree10lubi to!

Temat: Stanisław Stilo czyli najładniejsze Stilo w mieście  

  1. #91
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jednak parametr "Oil degradation level" działa. ze 100 zrobiło się 96%. kolejna obeserwacja - po wymianie oleju z Castrola 5W30 na Motul 5W40 przestało gwizdać turbo. tzn. gwiżdże ale dużo ciszej i słyszę turbosprężarkę tylko przy otwartych oknach oczywiście doładowanie jest, co czuć zwłaszcza przy mocniejszym depnięciu. w wielu artykułach poświeconych turbosprężarkom piszą, że gwizd z turbo to raczej niekoniecznie zdrowy objaw. jak jest u Was i jak powinno być?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Castrola juz raczej używać nie będę. Znany jest bo ma dobrych ludzi od marketingu. Jednak nie o tym chciałem pisać.

    Sam gwizd, świst jest często różnie interpretowany przez użytkowników. Jeden ma bardziej wyczulowne ucho, inny mniej.
    Turbina średnio powinna wytrzymać jakieś 200 kkm. W zależności od stylu użytkowania, oleju itd.
    Fajna rzeczą jest sam zawór upustowy, wielu twierdzi ze znacząco poprawia żywotność.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #93
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    tylko do tej pory czytałem o przypadkach odwrotnych, gdy turbina zaczynała świszczeć po wymianie oleju i wraz z jego zużyciem robiła się cichsza. nie wiem jak jest u innych ale u mnie np. turbiny w ogóle nie czuć na 1 biegu. najbardziej odczuwalna jest na 2 i 3 biegu. to mój pierwszy dieslak, więc nie siedzę w temacie

  5. #94
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Na "jedynce" nie czuć, bo to dosc "krótki" bieg i ogólnie wkręca się dosc szybko na obroty praktycznie"od zaraz"
    Przynajmniej takie mam odczucie co do Lybry
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  6. #95
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    chyba masz rację

  7. #96
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Mogę pokusić się o stwierdzenie, że Turbo sprawdzisz od 2 biegu powyżej 2000 obr.
    Nie mniej jednak najlepszym biegiem jest nr 4

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #97
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie wiem jak to jest, ale czasami mam wrażenie, że turbina pracuje sobie jak chce. tzn. raz czuć ją niesamowicie, drugi raz właściwie wcale, tak jakby turbodoładowania nie było. czy to kwestia przyspieszania, czy też bliżej zainteresować się czujnikiem doładowania, zasyfionymi łopatkami turbiny i zatkanym EGR? błędów brak. w necie znalazłem manual na logi dynamiczne w Stilo, jak będzie czas i sprzyjające warunki to zrobię i wrzucę na forum. generalnie na wiosnę planuję programowe i mechaniczne odłączenie EGR oraz chip na 150 kucy. powinno mi już styknąć

    tymczasem dziś dopadła mnie klątwa Stilo, czyli przepalona żarówka świateł mijania. niby tylko prawa, ale co z tego jak najlepiej wymieniać obie... co ciekawe, kontrolki błędu na desce nie mam. z instrukcji wynika, że przepalone żarówki świateł drogowych oraz mijania nie są sygnalizowane przez komunikat na desce rozdzielczej. ech ci włosi...

  9. #98
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Co do dynamiki - powiedz, oglądałeś przepływomierz?
    Co do kontrolki spalonej żarówki to nie można (bez testu w FES) powiedzieć że żaróweczka na desce też nie jest spalona.

  10. #99
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie oglądałem. sugerujesz, że jest uszkodzony, czy założony kiepski zamiennik lub niewłaściwy? mówiąc szczerze, niewiele przy aucie robię, bo właściwie nic się wielkiego nie dzieje. trop z przepływką wydaje mi się słuszny, bo przypomnę, że filtr powietrza zadźgany był konkretnie. przypominam sobie jednak, że przerabiałem kiedyś przepływkę w Peugeocie mojej laski, ale tam objaw był stały. auto muliło non stop. mój nie muli, po prostu nie czuć czasem depnięcia.
    kontrolkę na desce sprawdzę MESem w sobotę, jednak nie sądzę aby instrukcja kłamała przy okazji moja pierwsza wymiana żarówek w Stilo
    Ostatnio edytowane przez boch ; 02-10-2014 o 19:16

  11. #100
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wyczyść czujnik doładowania i oczywiście obowiązkowo zawór overboost się kłania.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #101
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Co do przepalonych żarówek, to mijania i drogowych nie pokazuje, tak jest w Tipo/Tempra, tak jest w Stilo i tak jest w Lybrach, wiec mozna stwierdzic, ze chyba we wszystkich wloskich autach tak jest
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #102
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Wyczyść czujnik doładowania i oczywiście obowiązkowo zawór overboost się kłania.
    no właśnie... ten czujnik doładowania to jest ten czujnik w okolicy zaworu EGR, a ten zawór overboost w okolicy chłodnicy, tak? manual na ten ostatni widziałem, co do pierwszego, jak się go czyści?

  14. #103
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Ja go zalewam benzyna ekstrakcyjną i zostawiam na chwilę i w zależności jaki masz model bo jest kilka to delikatnie pędzelkiem.

  15. #104
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Odnośnie żarówek to w pandzie w ogóle nie mam tego problemu - licznik dynamic nie pokazuje tego błędu . A z instrukcją nie doczytałem przepraszam.

    Nie twierdzę że to przepływka i że może być uszkodzona. Ale może być zabrudzona. Można sprawdzić zwłaszcza, że to kwestia odkręcenia 2-3 śrubek i obejrzenia wyciągniętego wkładu.

    p.s. Gdyby przepływomierz był źle dobrany to sygnalizowany byłby błąd P0101 mówiący o sygnale poza zakresem/wydajności przepływomierza.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 03-10-2014 o 07:29

  16. #105
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Co do zaworu overboosta, wiem ze przenoszą go użytkownicy wyżej, żeby nie mieć z nim problemów.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Stilo...nie gaśnie
    Napisany przez mabiel86 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 20-01-2015, 21:12
  2. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez kamila31792 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 19-02-2014, 01:03
  3. Stilo 1,6 +gaz
    Napisany przez M_ZS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-09-2012, 07:49
  4. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 20:00
  5. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez NoVi na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-12-2010, 09:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

najladniejsze felgi stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl