Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    wygląda na opla signum



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Darksaience Zobacz post
    wygląda na opla signum
    Nie zrozumiałeś - ja wiem co to za auto ale chciałem napisać że psuje nastrój
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    w między czasie kolejne inwestycje mianowicie:
    - tarcze wentylowane (240mm) i klocki TRW
    - tłoczki (48mm) oraz uszczelki gumowe na tłoczki i gumki na "prowadnice" zacisku (okazało się że jeden tłoczek był lekko zapieczony - podredzewiały nie dawało to się we znaki, ale była uszkodzona gumka i nie bardzo chciał się ruszać)
    - oczywiście wszystkie gwinty śrub od jarzma zacisku i "prowadnic" zacisku oraz "prowadnice" przesmarowane smarem miedzianym
    - drążek kierowniczy prawy
    Ostatnio edytowane przez franek552 ; 23-10-2012 o 23:33

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Zamiast tych tarcz wentylowanych, to mogłeś już 257mm kłaść
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  6. #20
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to musiał by jarzma dostac od 257 a kupic takie w dobrym stanie to [COLOR=#ff0000]Rz[/COLOR]adkosć
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 24-10-2012 o 16:24
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Zawsze można wyjąć prowadnice, ładnie wyczyścić papierkiem, przesmarować i będą dobrze działać.
    Ja się przymierzam do tego, ale puki co mi się zbytnio nie opłaca bo mam nowe hamulce xD
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    myślałem nad tym, ale pewnie wgl zacisk musiałby być inny z tym większym tłoczkiem (54mm) więc trochę to kosztowne by było i tak za całość dałem około 450zł jedynie tyle dobre że sam wymieniałem to mechanik nie zarobił

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No ogólnie, kupujesz całe zaciski z jarzmami, klocki oczywiście i tarcze.
    Na używanych częściach cię nie wyniesie aż tak dużo.

    Mi już leżą tarcze ze Stilo 257mm. Dałem po 20 zł za sztukę, a są jak nowe. Wiec kupiłem tak na zaś, może zaciski też wyrwę tanio
    Puki co nie ruszam nic, bo jak mówiłem mam nowy przód, ale jak zjadę klocki to już może skompletuje resztę, więc może założę. Bo na felgę 14' powinno się to zmieścić.

    No chyba że jakieś alu 16 kupię, bo się zbieram do tego od dłuższego czasu, ale puki co z kasą nie za fajnie
    Zimowe wydatki nadeszły
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Z jakiś tydzień temu jak były lekkie przymrozki hienka zaczęła znów wariować z obrotami, miała je za niskie, że telepało całym autem, aż wkońcu przygasał na LPG i PB. W związku z tym, że od pół roku leży "nówka" używana przepustnica z czujnikiem i silnik krokowy zabrałem się do wymiany obu elementów. Oczywiście przed całą akcją odpięcie akumulatora, dokładne podczyszczenie przepustnicy i "komory" na silniczek krokowy oraz montaż/demontaż części, podpięcie aku i ku zdziwieniu po raz pierwszy odkąd mam siene posiada ona po odpaleniu lekko podwyższone obroty (czyli posiada ssanie) i po chwili spadają poniżej 1k i trzymają się książkowe podczas jazdy również obroty ładnie spadają jak w książce (nie gaśnie podczas wysprzeglania). Zobaczymy co się będzie działo jak temperatura spadnie poniżej 0, ale puki co śmiga wszyściutko.

    Natomiast martwi mnie jedna rzecz, ładowanie na początku mam 13,8V potem po jakiejś dłuższej jeździe spada na 12,6V i tak się trzyma, po przestaniu nocy jest 11,8V są to raczej niskie wartości, czyżby regulator napięcia nawalał? bo aku ma dopiero 2 rok

  11. #25
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to napewno albo regulato albo cały altek - wejdzi pod auto posprawdzaj czy nie ma peknięć a co do krokowca do dobra robota - sruby dały sie odkrecic ? bo u mnie za cholere nie chcą puscic
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Przepustnice już ściągałem kiedyś do czyszczenia i był problem z jedną śrubą bo poszła lekko, a potem nagle dostała oporu i ciężko było, ale na szczęście się udało, teraz poskręcane wszystko na smarze miedzianym (podobno na wysokie temperatury można stosować) to w razie wu nie będzie problemu, a śruby od krokowca bez problemu już nie raz był zresztą odkręcany

  13. #27
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    u mnie chyba od nowosci dali klej na gwint bo nie idzie tego ruszyc cos czuje ze jak nawali to bede musiał cos przyspawac do tych srubek i dopiero pojdzie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    Wiosna nadchodzi, więc czas coś sprezentować hience
    Z racji, że kiedyś popsuł mi się korek od wlewu benzyny zakupiłem na szybko nowy bez kluczyka, nie dawno upatrzyłem na aledrogo korek z kluczykiem i tak oto hienka dziś dostała nowy koreczek
    22222222222222222222222222222222222.jpg
    sprężynki już leżą i czekają na wymianę końcem tygodnia
    11111111111111111111111111111111111111111.jpg
    Z dwa tygodnie temu wymieniałem olej 10W40 i filtr oleju Filtron OP545
    I w tym tygodniu padł jubileusz hience
    333333333333333333333333333333.jpg

    Oczywiście żeby nie było tak kolorowo to do wymiany mam klamke od tylnich drzwi bo pękła, ale ta robótka poczeka, zabiorę sie do tego po świętach to odrazu powymieniam wszystkie ograniczniki.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    no ten jubileusz to taki troche nie pałny bo 2 na końcu się pojawiła... ;d ja do swojej tez muszę nowy korek kupić

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    bo za późno sobie przypomniałem by zerknąć na licznik z tym korkiem to sprawa wygląda tak, że jest leciuteńko za bardzo nadlany gwint korka i na poczatku ciężko go wkręcić bo stawia opór i przeskakuje, ale kilka takich przykręceń i zakręceń ewentualnie papierek ścierny i śmiga jak trzeba


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Siena 1.6 16v HL
    Napisany przez kamilo62 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 299
    Ostatni post: 05-09-2013, 20:11
  2. Gdzie jest Kostka Diagnostyczna w PALIO 1.4 1998r
    Napisany przez Drago157 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-05-2012, 16:23
  3. Siena 1,6 16v rozrząd
    Napisany przez DanioxD na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 31-12-2011, 15:07
  4. Fiat brava 1.6 16v 1998r
    Napisany przez mcszak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-06-2011, 22:24
  5. Problem z Mareą 1.8 16v - 1998r
    Napisany przez Aka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-06-2010, 11:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena 1 6 16v opinie

siena 1 6 opinie

rozrusznik fiat siena1 2

glowica fiat siena1.6 16v kupie

- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. bendiks

zestaw naprawczy rozrusznika fiat siena 1.6

czujnik obrotow na skrzyni biegow fiat siena

fiat siena 1 6 16v usterki

fiat siena 1 6 16v spalanie

fiat siena silnik 1 6 z gazem opinie forum

spalanie fiat siena 16hl

zestaw naprawczy do fiata sieny 1998

bendiks rozrusznika siena 1.6 z 1998r

siena1.6 16v forum

nowy rozrusznik fiat siena 1.6 16v 1998r

fiat siena 2000r sonda lambda

fiat siena 1.6 16v reperturka

rozrusznik brava 1.6 zestaw naprawczy

zestaw naprawczy do termostatu fiat brava 1.6 16v r. 98

Fiat Siena 1 6 HL ceny

fiat siena 16hl wymiana pompy wodnej

ngk fiat siena 1.6hl

jak wymienic rozrusznik fiat siena 1.6 16v

jak wymienic skrzynie fiat siena1 6 16v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl