Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 160
Like Tree5lubi to!

Temat: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm  

  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał samul2 Zobacz post
    No, no, no, trzymam kciuki za efekt końcowy.
    Tomek bez twojej wiedzy i umiejętności za wiele nie zdziałam

    Cytat Napisał Energetyk Zobacz post
    Skrzynia podchodzi bez problemu?
    Skrzynia pasuje ale trzeba ją lekko przerobić co by prędkość pokazywał

    Cytat Napisał Jarek-JN Zobacz post
    Swoją drogą mam pytanko: gdzie montowałeś wiruska, bo wg mnie dobry wynik jak z CF2
    W Cindoft ale to że to jeździ do tej pory to zasługa głownie moja bo samo przełożenie napędu poddało się już po 10K km - trzeba było wzmocnić docisk i tarcze sprzęgła
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2014
    Skąd
    Lublin
    Postów
    3
    Auto
    Marea weekend 1,9 jtd cf 2
    Rocznik
    1999
    Tak sobie pomyślałem, jakby wykorzystać wlot w zderzaku do ori intercoolera i dołożyć dodatkową rurę do filtra powietrza (takie dynamiczne doładowanie). Trzeba było by wykonać dodatkowy otwór w spodzie obudowy filtra. Turbina miała by lżej...

  4. #108
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Nic ci to nie da - zasysać będzie tyle ile musi po za tym jak chcesz ulżyć turbinie to pomyśl nad większą średnicą wydechu
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  5. #109
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Lakier odświeżony - nie odbyło się bez kilku faill'i z mojej strony ,najpierw folia która miała chronić resztę auta przed nadmuchem jakimś cudem pokochała świeżo położony clar na błotniku a później podczas próby ratowania sytuacji narobiłem tyle zacieków - że jeszcze nigdy ten błotnik nie przyciągał tak wielu spojrzeń Generalnie i tak musiałem lakierować od nowa przez co nie starczyło materiału na maskę. Dziś poszły listwy w clar bo nie pasowały mi matowe do błotników , jutro polerka całego auta i biorę się za odświeżanie poleru na Felgach.



    Na foto nie widać ale świecą się jak Psu ... wiadomo co ;] Mechanicznie nic nie tykam - przejrzałem tylko ssak czy czasami nic nie ma ale był czysty - brak mocy i gaśnięcie auta to na 99% wina regulatora - wymiana nie ma sensu bo lada dzień przychodzi kompletny silnik.

    Na dniach muszę zdjąć "dupkę" z szóstki co by oddać do wyfrezowania ,po za tym muszę założyć wieniec co by prędkość mi pokazywał

    Bardzo możliwe że uda mi się wyrwać w dobrych pieniądzach wałek colombo bariani a że i tak muszę założyć wzmacniany pasek to od razu podmienię przed włożeniem jednostki do Auta

    Zostanie mi zorganizować turbinę i kompa z immo i stacyjką i można składać puzzle do kupy
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  6. #110
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tą felgę masz kozak.Jak rozmowy w sprawie 4 tłoka?
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  7. #111
    Klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    330
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet
    Rocznik
    2007
    o kurcze.. piękne brawo... ma pazur ! tylko współczuje jazdy po polskich drogach...

  8. #112
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo II 2.0 Multijet 165 PS
    Rocznik
    2010
    Świetnie wygląda, fela zgodzę się kozak.

  9. #113
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Tą felgę masz kozak.Jak rozmowy w sprawie 4 tłoka?
    Gość chce 2K za komplet zacisków tak więc mało opłacalny interes - za ok 1000 mam zaciski z 166/GTA i tarcze 305/330 - jedyny problem (albo i nie) to adaptery

    Cytat Napisał dawid1977 Zobacz post
    o kurcze.. piękne brawo... ma pazur ! tylko współczuje jazdy po polskich drogach...
    A dziękuję - ja śmigam tak od 3 lat i jak na razie źle nie jest jedynie ,trzeba sobie zakodować że krawężniki to złooooooooooooo !!!!!! ;]

    A ja wreszcie przytargałem silnik


    Zostaje mi jeszcze Turbina - komp z immo i sprzęgło z dociskiem i poskładać do kupy ale zanim to zrobię ,wyczyszczę kolektor i poskładam to na wzmocnionym pasku i nowych uszczelkach
    ghost_wroc lubi to.
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Dawno nic nie pisałem - ale w sumie nadal nie ma się czym pochwalić - ciągle zbieram graty do swapa - już coraz mniej zostało ale ciągle jeszcze czegoś brakuje. W między czasie wymieniłem Amory i springi - tym razem Wietec - zrobiło się przyjemnie sztywno, brak mi jeszcze tylko poduszek od SP i będzie siedziało jak należy

    Wymienione zostało łożysko koła lewego - generalnie samo wybicie zewnętrznej bieżni nie było aż tak trudne - problem sprawiła bieżnia wewnętrzna która za nic nie chciała zejść z piasty - jedynym wyjściem okazało się potłuczenie jej w drobny mak. Nie odbyło się też bez kontuzji (niedziela to zdecydowanie nie jest dzień do grzebania przy aucie) chwila nie uwago i łapa zbita ;[ Po złożeniu jazda próbna i ... ABS sypie błędem - okazało się że pierścień magnetyczny był tak słabo zaprasowany na wewnętrzną bieżnie że po kilku dziesięciu metrach zatrzymał się o czujnik ( Max Gear to schit ) - efektem było powrotne wybijanie łożyska i składanie od nowa po swojemu 3h dodatkowej pracy poszło się pier... ale teraz jest ok a ile wytrzyma to łożysko to się okażę



    Wymieniłem też tarcze tył na ATE bo moje przegrzane praktycznie przestały hamować



    Po całości zafundowałem mu spa w postaci woskowania Turtle Wax - preparat raczej z średniej półki ale o ile o trwałości nie mogę nic jeszcze powiedzieć to z sposobu aplikacji i z efektu jestem naprawdę zadowolony - daje ładny połysk i fajnie zabezpiecza



    Na dniach wlecą nowe końcówki drążków i łączniki stabilizatora - nowe wahacze zapnę dopiero jak będę zmieniał silnik. Jutro też powinny dojść tarcze 305 do brembo więc wreszcie zrobię sobię rysunek techniczny adapterów. I to tyle niebawem pewnie wpadnie więcej fantów więc nie omieszkam się pochwalić
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #115
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja się w ogóle dziwię że Ty jakieś g. MaxGear bierzesz.. Kolega miał w GP wymieniane oba na GP i wszystko po tym głupiało (ABS, silnik, wspomaganie itp) - okazało się po podpięciu do kompa że przednie koła kręcą się wolniej od tylnych Czyli złe przemagnesowania. Dodatkowo po niecałym 1000km (tyle trwało jak kolega jeżdząc do mechanika w końcu przyjechał do mnie) już jedno koło zaczęło wyć.. Wymienił na SKF i jak ręką odjął - ze wszystkim.. Nie polecam tej gównianej firmy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Niestety na "już" nic innego nie mieli i z racji potrzeby auta na co dzień musiałem się skusić na tani Shit - porównując do oryginalnych łożysk to ma o wiele mniejsze kulki więc nie wróże mu długiej żywotności. Druga sprawa to jakość uszczelniaczy ,podczas wybijania jeden z nich tak się odkształcił że nie udało mi się go przywrócić do stanu pierwotnego - złożyłem na uszczelniaczu z oryginalnych łożysk - które po mimo takiej samej metody wyjmowania były w świetnym stanie - całość złożyłem na wysokotemperaturowym niemieckim smarze więc może pochodzi z rok
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  13. #117
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    więc może pochodzi z rok
    Optymistycznie na to patrzysz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #118
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Zaciski odświeżone - gumki i uszczelniacze w stanie nienagannym więc zestaw naprawczy okazał się zbędny ,teraz jeszcze wymierzyć adaptery ,założyć wydajniejsze serwo i można zakładać

    byrrt lubi to.
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #119
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    40
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    I to jest konkretny mod.Gratuluję.Hebel już założony?Jak się sprawuje?Jakie tarcze do tego -305 czy 330?
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  16. #120
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Czekam z niecierpliwością na swap. Ciekaw jestem, jak to będzie zapierniczać

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9JTD nie pali na zimnym
    Napisany przez adrian23.u na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 23-01-2015, 13:55
  2. Rozrusznik Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez dawidek na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 08:27
  3. [kupie] Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-11-2011, 21:25
  4. konttrolki w fiacie bravo gt 1,9jtd
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2010, 14:02
  5. Ksiązka do Bravo 1.9jtd
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-10-2008, 19:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd modyfikacje

bravo qboss

fiatklubpolska.pl 6

1.9jtd wymiana tarcz

stilo tomason

zawor overboost bravo

fiat multipla adaptery hamulec

bravo tomason tn1

colombo bariani jtd

fiat multipla samulfiat bravo dokladka zderzakaate wymiana tarczstilo 1.9jtd jednomashttp:fiatklubpolska.plmoje-auto-462qboss-bravo-1-9jtd-142-km-311nm-18164tomason tn1 bravotextar pro stilojednomasa do 1 9 jtdsoczewki fiat mareatomason tn1 fiat bravo 2bbtp qboss

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl