Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 160
Like Tree5lubi to!

Temat: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm  

  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Tak to takie same tarcze Fiat Coupe, Bravo HGT i Tipo Sedicivalvole maja takie same tarcze z przodu (mówimy o 285mm)
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    srednicowo maja 284mm ale wysokosxia jest juz gorzej , coupe ma 39,4 hgt ma 43,5,
    Qboss zobacz sobie na bbtp 2 str dzialu sprzedam, tam gosciu sprzedsje tarcze bo mu tarly o zacisk

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Wiesz na pewno tego że przy dohamowywaniu z dużych prędkości nie będą traciły na mocy - bo obecnie przy tym szicie co mam działają ok przez moment ale jak się zagrzeją jest dupa. Swoją drogą mam możliwość zakupienia tarcz Zimermana nowych nawiercanych tyle że są z fiata Coupe - 285mm dokładnie takiej średnicy jak moje pytanie tylko czy to jest to samo co było montowane w HGT ??
    U siebie mam tarcze Boscha i klocki Ferodo. Bez problemu przyjmują kilka hamowań z ponad 200 kmh. Tyle że to dopiero po poprawieniu chłodzenia innymi felgami.
    Radzę też zainwestować w nowy i dobry płyn hamulcowy. Przy ostrym traktowaniu hamulca lubi się gotować i mamy miękki pedał.

    Zimmermanna nigdy nie używałem ale słyszałem skrajnie różne opinie o ich tarczach, więc ich unikam.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  5. #34
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    ja TRW i kolcki ferodo.. i nie ma sytuacji zeby nie hamował.. (głową w szybe)

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    srednicowo maja 284mm ale wysokosxia jest juz gorzej , coupe ma 39,4 hgt ma 43,5,
    Qboss zobacz sobie na bbtp 2 str dzialu sprzedam, tam gosciu sprzedsje tarcze bo mu tarly o zacisk
    Noo właśnie tak patrze i te zimermany muszę sobie darować a szkoda bo jakie by one nie były to miałem je za bardzo dobrą cenę - nic muszę szukać czegoś do HGT - teraz pytanie pchać się w coś nawiercanego na przód czy olać temat i kupić jakieś pełne ale dobrej firmy ??

    dejv667 -Płyn mam wymieniony ,tak samo jak wszystkie przewody elastyczne - klocki na przód zamówię chyba ATE ewentualnie Ferodo - powiedz mi mocno ci pylą ?? Co do wentylacji to myślę że przy tomasonach mają aż nad to
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  7. #36
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Nie zapomnij, ze do nawiercanych musisz kupić, tez klocki z wyższej pólki, ja myślę, ze zwykle tarcze w rozsądnej cenie i dobre klocki i bedzie hamować jak tralala
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #37
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    co do pylenia ferodo to nie jest takie zle...

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm

    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Noo właśnie tak patrze i te zimermany muszę sobie darować a szkoda bo jakie by one nie były to miałem je za bardzo dobrą cenę - nic muszę szukać czegoś do HGT - teraz pytanie pchać się w coś nawiercanego na przód czy olać temat i kupić jakieś pełne ale dobrej firmy ??

    dejv667 -Płyn mam wymieniony ,tak samo jak wszystkie przewody elastyczne - klocki na przód zamówię chyba ATE ewentualnie Ferodo - powiedz mi mocno ci pylą ?? Co do wentylacji to myślę że przy tomasonach mają aż nad to
    Ja od lat kupuje Brembo albo Boscha i z sumie bez większych problemów. Z zasady biorę gładkie chociaż kolejne chcę kupić cięte tyle że "trochę" droższe.
    Czy klocki Ferodo bardzo pylą nie umiem Ci powiedzieć. W obu samochodach mam ciemne felgi a do tego oba auta są regularnie myte.

    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Nie zapomnij, ze do nawiercanych musisz kupić, tez klocki z wyższej pólki, ja myślę, ze zwykle tarcze w rozsądnej cenie i dobre klocki i bedzie hamować jak tralala
    Musi lub nie musi. Na pewno cięte tarcze szybciej zjadają klocki co w sumie jest logiczną konsekwencją. To jak szybko będą te klocki zjadać to już bardziej kwestia tego jak twarde klocki zastosujemy. Miękkie klocki z zasady błyskawicznie osiągają właściwą temperaturę pracy i dobrze hamują już od początku ale szybko znikają i na dłuższą metę nie są w stanie wytrzymać długotrwałego obciążenia temperaturą. Klocki twarde i bardzo twarde (np ebc red) są odporne na temperaturę i zużycie ale równocześnie potrzebują temperatury do poprawnej pracy. Można mieć niezłą niespodziankę przy porannym hamowaniu na pierwszych światłach.
    Co wybrać? Na pewno dobrze jest na chłodno zastanowić się czego potrzebujemy. Kupno klocków za 500 funtów z myślą o codziennej jeździe to gruba przesada. Z drugiej strony kupno najtańszych klocków to albo brak hamulca albo wymiana klocków po 5 tyś km (miałem taki przypadek).
    Myślę, że do codziennej, nawet intensywnej eksploatacji w zupełności wystarcza solidna średnia półka. Brembo, Ferodo, ATE - kupując coś z tych raczej ciężko będzie popełnić błąd.
    Ewentualnie coś z linii "performance" którą praktycznie każdy producent ma w swojej ofercie


    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    dejv667 - Widzisz dlatego zastanawiam się nad ATE akurat pylenie nie jest dla mnie sprawą nadrzędną bo raz że tak jak ty myje auto bardzo często a dwa moje felgi z racji konstrukcji dość skutecznie opierają się na kurzenie - generalnie teraz szczypie się nie co z kasą bo w tym miesiącu porobiłem trochę uprawnień które mnie dość mocno pocisneły po kieszeni a auto muszę mieć zrobione bo jak w końcu odbiorę papiery to chce je zabrać do Niemiec - a tam jak wiadomo nie ma przebacz jeśli chodzi o stan techniczny - ciągle myślę nad zestawem ATE- ATE ale mam jeszcze do wymiany przednią szybę (pęknięta w rogu) i amory z przodu + jakieś tak inne pierdoły i może być tak że mi nie wystarczy funduszy na lepsze tarcze - dla tego zastanawiam się nad połączeniem ATE + Textar (tarcze) - szukałem opini w necie ale ciężko znaleźć opinie która ostatecznie odpowie mi na moje pytanie - ATE jest dość miękkim klockiem i przydała by się odpowiednia tarcza ,Textar ma twarde klocki więc i tarcze pewnie będą twarde.

    Co do Ferodo - obecnie to jest loteria bo część produkcji jest w Polsce i można trafić na niezłą kupę - dlatego wystrzegam się tych klocków
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Dziś a właściwie wczoraj zrobiłem mu płukanie układu paliwowego bo któryś wtrysk nie pracował tak jak powinien przez co auto powyżej 2K obrotów przykopcało nieco na biało - do tego celu zakupiłem Liqui Moly Diesel Spulung



    Preparat starcza na 70L ropy ale najlepsze efekty daje gdy silnik karmi się tylko nim ,dlatego też zalałem na prawie pusty bak - Efekt auto zdecydowanie lepiej przyśpiesza ,silnik pracuje równiej i zniknęło dokopcanie na biało - tak więc dobra inwestycja

    Na dziś jeszcze przewidziałem ,wymianę uszczelki pod pokrywą i jak starczy czasu odnowa nowego zawiasu - liczę że będzie nieco niżej
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  12. #41
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Będzie cięcie? :-)

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Będzie cięcie? :-)
    A w żadnym wypadku - kompletnie inne niższe springi ,tył już założyłem jutro zmodzę ściągacze to założę i przednie Tył siadł ładnie mam obawy co do przodu bo obecnie nic nie haczy ale jak pójdzie jeszcze niżej to kto wie jak pozakładam to wrzucę foty
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Ok to o ile tył siadł niżej to problem w tym że teraz przód po założeniu jednej siedzi wyżej gdzieś o 1 cm niż na starych a teoretycznie H&R są niższe niż moje o cm ,nie wiem czy to dlatego że są nieubite czy może jeszcze nie jest ułożona - przejechałem się trochę i za wiele to nie dało nadal wizualnie siedzi wyżej niż tył co mnie strasznie irytuje - nie wiem co robić czy dać się temu ułożyć czy zostawić przód na Spaco. H&R są twardsze i lepiej się na nich jeździ ale efekt wizualny dla mnie obecnie nie do zaakceptowania :/
    Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 15-05-2013 o 20:33
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    No i się poukładało ale siedzi tak samo jak na poprzednich ,wydaje mi się że moje były już uklepane przez co siedziały niżej niż powinny - z nowości podczas odkręcania koła ukręcił mi się jeden pływak - na całe szczęście obeszło się bez spawania bo resztę wykręciłem palcami ;]



    Już zamówione 4 nowe bo skoro jedna kutwa się ukręciła to pozostałe też już pewnie za wesołe nie są. Przy okazji wpał podłokietnik z Mery - zakupiłem za 40 zł kompletny z nawiewami mieszkami i przełącznikiem - ponieważ stan był adekwatny do ceny postanowiłem go odświeżyć i pomalować - nie miałem zamiaru robić całego na czarno bo średnio by się to komponowało do całości więc dobrałem farbę i pomalowałem



    Na foto jest już po matowaniu więc nie przedstawia faktycznego stanu w jakim go kupiłem - poniżej po malowaniu


    Jutro dalszy ciąg prac - planuje odświeżyć czarne plastiki + zmienić zielony welur na czarny bądź szary tak aby pasował do foteli
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Te śruby to już widać swoje przeszły - jakim Ty to momentem przykręcasz?
    Nie boisz się, że ten plastik szybko oblezie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9JTD nie pali na zimnym
    Napisany przez adrian23.u na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 23-01-2015, 13:55
  2. Rozrusznik Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez dawidek na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 08:27
  3. [kupie] Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-11-2011, 21:25
  4. konttrolki w fiacie bravo gt 1,9jtd
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2010, 14:02
  5. Ksiązka do Bravo 1.9jtd
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-10-2008, 19:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd modyfikacje

bravo qboss

fiatklubpolska.pl 6

1.9jtd wymiana tarcz

stilo tomason

zawor overboost bravo

fiat multipla adaptery hamulec

bravo tomason tn1

colombo bariani jtd

fiat multipla samulfiat bravo dokladka zderzakaate wymiana tarczstilo 1.9jtd jednomashttp:fiatklubpolska.plmoje-auto-462qboss-bravo-1-9jtd-142-km-311nm-18164tomason tn1 bravotextar pro stilojednomasa do 1 9 jtdsoczewki fiat mareatomason tn1 fiat bravo 2bbtp qboss

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl